Шановна пані Ганно! Пропоную Вам зв\\\'язатися при можливості по телефону з домофонною фірмою і запропонувати їй видати Вам безкоштовно стільки ключів доступу до електронного замка дверей, скільки потрібно Вам та Вашим родичам і знайомим. Пригрозіть, що звернетеся до податкової міліції (вони приховують виручку), до райдержадміністрації, до Черновецького (по тел. 0-51), до КП "Дирекція". Посилайтеся на ст.ст. 382 та 369 ЦК України. Одночасно напишіть скарги до КП "Дирекція", до райдержадміністрації, можна водночас подати адміністративний позов на райдержадміністрацію та цивільний позов на КП "Дирекція" з вимогою відшкодувати моральну шкоду. У останньому випадку сума може бути необмеженою, бо не обкладається митом, якщо позов підготовлений у порядку ст. 22 ЗУ "Про захист прав споживачів". Як правило, домофонна фірма не хоче мати зайвого клопоту і видасть Вам безкоштовно необхідну кількість ключів, хоч словесна риторика та образи Вам гарантовані. А позови будуть гарантією на майбутнє, у разі відмови КП "Чоколівське" обслуговувати двері, особливо в аварійних ситуаціях. З ініціаторами-сусідами сперечатися не варто, оскільки вони юридично не підготовлені, та й довести їх участь у цій афері буде складно. Скажуть, що вони нічого не встановлювали і договорів не укладали.