'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Розміщую заяву до своєї ЖЕО для критики (може комусь бу...  (Прочитано 4290 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр

  • Гість

Розміщую заяву до своєї ЖЕО для критики (може комусь буде корисно). Якщо вона не цікава, можна видалити.

ЗАЯВА-РОЗ’ЯСНЕННЯ базових норм законодавства про обов’язок балансоутримувача запропонувати та укласти договори та інше

Відповідаю на Ваш лист від ... № ... по Вашим пунктам.
1. Договір „Про участь у витратах на утримання будинку та прибудинкової території”, який був укладений між мною та КП „УЖГ” Дарницького району ..., є НІКЧЕМНИМ ПРАВОЧИНОМ, тобто не має жодних юридичних наслідків, як неукладений через те, що згідно ч.1 ст. 27, ч. 2 ст. 215 та ч. 1 ст. 638 ЦПК України, суперечить ст.26 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” і в будь-якому разі втратив чинність з 01.01.2006 року, відповідно до п.1 Прикінцевих положень Закону України „Про житлово-комунальні послуги”: „Договори про надання житлово-комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, мають бути приведені у відповідність із ним до 1 січня 2006 року. Договори, що не приведені у відповідність із цим Законом у зазначений строк, втрачають чинність.”
2. В своїй заяві „Про відмову від рахунків на сплату за житлово-комунальні послуги неналежному отримувачу, виключення з бази даних КП ГІОЦ та надання фінансових реквізитів” від ..., яка зареєстрована в КП „УЖГ” під вхідним номером ... ... р., я інформував Вас, що розпорядження КМДА №80 від 27.01.1997 р не зареєстровано в Мін’юсті України і тому НЕ ВСТУПИЛО У ЗАКОННУ СИЛУ. Ніхто не зобов’язаний виконувати протиправні або злочинні розпорядження!
КП ГІОЦ займається незаконною діяльністю по збору та розподілу платежів від населення на користь юридичних осіб, з якими у мешканців будинків не існує ніяких домовленостей чи договірних відносин. А база даних КП ГІОЦ про громадян – платників за ЖКП створена без отримання згоди від громадян і не зареєстрована державою.
Нагадую, що Згідно ст. 182 Кримінального кодексу України „Незаконне збирання, зберігання, використання або поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди караються штрафом до п\\\'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Крім того, це є грубе порушення особистих немайнових прав людини, за яке настає відповідальність, зокрема, у вигляді відшкодування моральної шкоди. Таким чином, я маю повне право через суд вимагати арешту рахунків КП „УЖГ” Дарницького району та КП ГІОЦ та виплати мені великої грошової компенсації за спричинену моральну шкоду.
3. Згідно п.1 ч.2 ст.24 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, балансоутримувач зобов\\\'язаний укладати договір з власником (співвласниками) на утримання на балансі відповідного майна.
Згідно ст. 19 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник. Виробник послуг може бути їх виконавцем. Особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником.
Згідно п.1 ч.3 ст.20 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” споживач зобов\\\'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.
Згідно п.3 ч.2 ст.21 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, виконавець зобов\\\'язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Згідно ч.1 ст.29 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою. Оскільки ЖЕК-... не є юридичною особою, то він не має повноважень укладати договори.
Типовий договір „Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення” затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630.
Типовий договір „Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій” затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 529.
Згідно ч.1 ст.31 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, порядок формування цін/тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг визначає Кабінет Міністрів України. Тобто, ЦЕ НЕ КОМПЕТЕНЦІЯ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ, ЯК ПОМИЛКОВО ВИ ВВАЖАЄТЕ!
Порядок формування тарифів на різні види ЖКП та їх складові частини (СТРУКТУРА ТАРИФІВ) затверджені постановами Кабінету Міністрів України № 529 від 20 травня 2009 р., № 955 від 10 липня 2006 р. та № 959 від 12 липня 2006 р.
Крім цього, ще раз звертаю увагу керівництво КП „УЖГ”, що розпорядженням КМДА від 26 грудня 2002 року № 2306 встановлена „Методика проведення перерахунків за надані населенню послуги центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання”, якою воно повинно постійно керуватися (див. мою заяву „Про порушення прав споживача ЖКП та пропозиція укласти договори”, реєстраційний номер: ... від ... р.).
Принагідно також інформую Вас, що через те, що у м. Києві прибудинкові території не визначені і не закріплені жодним державним актом (навіть за балансоутримувачем), то оплачувати витрати на утримання таких віртуальних ділянок немає юридичних підстав і тому ставка цього тарифу у майбутньому договорі повинна бути нульова.
При пропонуванні мені типових договорів треба виходити з того, що з 15.05.2008р. у м. Києві НЕ ІСНУЄ ЗАКОННО ВСТАНОВЛЕНИХ ТАРИФІВ НА ЖКП, а останніми законно встановленими тарифами на ЖКП були тарифи, підписані головою КМДА Омельченко О.О. (див. мої попередні заяви).
4. Згідно Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005 № 60 (ст. 3.2 та 4.2), ЯКЩО БАЛАНСОУТРИМУВАЧ НЕ МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ ВИКОНАВЦЯ ПОСЛУГ, ТО ВІН НАДАЄ ЦІ ПОСЛУГИ ВЛАСНИМИ СИЛАМИ.
В законодавстві України відсутні вимоги мати будь-які ліцензії для укладання договорів у сфері ЖКП.
В законодавстві України відсутнє поняття „посередник” і тому ЖЕО не може їм бути за визначенням.
5. Згідно ч.2 ст.31 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подають їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 529, виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників квартир та інших споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань. У разі коли перелік послуг зменшується, виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження (погодження).
Таким чином, у КП „УЖГ” є всі правові підстави і ОБОВ’ЯЗОК здійснювати розрахунок тарифів на ЖКП та після громадських слухань окремо по кожному будинку змінювати їх.
Розпорядження КМДА від 02.03.2009р. № 230 не зареєстроване в Мін’юсті України (доречи, як і 99,9% розпоряджень Чернівецького Л.М. як голови КМДА) і тому не вступило у законну силу, а значить, НЕ ПІДЛЯГАЄ ВИКОНАННЮ.
Розпорядження КМДА від 31.01.2007р. № 86 взагалі не стосується фізичних осіб (населення).
Розпорядження КМДА від 28.08.2007р. № 1127, (разом з багатьма іншими розпорядженнями КМДА) наразі оскаржується у суді.
Таким чином, КП „УЖГ” заборгувало мені внаслідок моєї переплати по незаконно завищеним тарифам по ЖКП за 2007-2008 роки біля 2000 гривень.
В черговий раз переконливо прошу керівництво КП „УЖГ” Дарницького району не уникати своїх безпосередніх обов’язків виконувати Закони України та Постанови Кабінету Міністрів України у сфері ЖКП та запропонувати мені два проекти типових договорів по ЖКП з урахуванням всіх моїх зауважень.
В іншому випадку я буду вимушений звернутися до суду з усіма випливаючи негативними наслідками для КП „УЖГ” Дарницького району.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Зауваження та побажання:
« Reply #1 : 30 Серпня 2009, 09:56:02 »

Зауваження та побажання:
1) Цей документ бажано оформити у вигляді претензії, в кінці сформулювати перелік конкретних вимог до ЖЕО. Крім того, слід було б додати, принаймі для відома читачів, той лист від ... № ..., на який Ви посилаєтеся. До речі, не варто приховувати реквізити листа, заяву про відмову від рахунків. Можливо, остання була Вами раніше розміщена у Форумі?
2) Не зайвим було б виправити деякі граматичні помилки - не "Згідно ст. 182 ...", а "Згідно зі ст. 182 ...", або "Відповідно до ст. 182 ...", не "Згідно Наказу ...", а "Згідно з Наказом ...", і т.д. по тексту.
3) Слід зазначити, що усі розпорядження Омельченка О.О. стосовно тарифів Черновецький Л.М. скасував (за виключенням одного, яке скасоване не повністю) своїм розпорядженням від 18.04.2008 р. № 578, зареєстрованим в Головному управлінні юстиції у місті Києві 15 травня 2008 року за № 12/778.
4) Враховуючи судову переспективу, я б порадив Вам запропонувати балансоутримувачу по 2 примірники Типових договорів для узгодження. Далі отримаєте відмову і підставу для примусового укладення договору шляхом звернення до суду.
5) Сума у розмірі 2000 грн. зайво нарахованих Вам платежів, на моє переконання, занижена. Додайте конкретні розрахунки за останні 3 роки. Оцініть розмір моральної шкоди (не менше 5000 грн.).
6) У подальшому, після внесення виправлень та доповнень, Ваше повідомлення буде доцільним перенести у "Нариси", де його розшукати зацікавленим відвідувачам стане простішим (з використанням функції браузера Opera "Найти на странице").
Бажаю успіхів в утвердженні принципу верховенства права!
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

З правової точки зору роз\\\'яснення фізичних осіб не мають юридичного значення для інших юридичних чи фізичних осіб. На роз\\\'яснення можна не реагувати. А претензії - мають! На них необхідно дати відповідь у 15-денний строк згідно з ЗУ "Про звернення громадян".
Записаний

Олександр

  • Гість

Дякую, Вікторе Івановичу! Спробую максимально врахувати Ваші зауваження. Зайво нарахованих мені платежів з 01.12.2006 року звісно більше. 2000 гривень - це приблизна сума моєї фактичної переплати тільки за 2007-2008 роки (я пів-року не плачу за ЖКП).
Записаний

Олександр

  • Гість

(Лист від КП "УЖГ" мав реквізити: № 45/Ш-421 від 11.08.09р.)
А тепер:
ЗАЯВА про відмову від рахунків на сплату за житлово-комунальні послуги неналежному отримувачу, виключення з бази даних КП ГІОЦ та надання фінансових реквізитів

Як Вам відомо, починаючи з 2003 р., щойно я став власником кв. № ... у домі № ... по вул..., я сплачував на поточний рахунок КП ГІОЦ грошові кошти готівкою за житлово-комунальні послуги (надалі - ЖКП) згідно „рахунків” (мій особистий рахунок ...), які щомісячно надсилає мені Ваша підвідомча організація – виконавець ЖКП ЖЕК-206 (наразі ЖЕД-203). В той самий час, згідно п. 2.2.3 „Договору про участь у витратах на утримання будинку та прибудинкової території”, в якому також були вказані тарифи на опалення і який був укладений між мною та балансоутримувачем мого дому - КП „УЖГ” Дарницького району 2003 року і втратив чинність з 01.01.2006 року відповідно до п.1 Прикінцевих положень Закону України про ЖКП, я повинен був „вносити плату на рахунок КП „УЖГ” Дарницького району” до 01.01.2006 року.
Інший договір „Про проведення розрахунків за водопостачання та водовідведення за показниками квартирних приладів обліку споживання холодної та гарячої води”, який був укладений між мною та ЖЕК-206 ДКП УЖГ Дарницького району 2004 року є взагалі нікчемним правочином і в будь-якому випадку також недійсним з 01.01.2006 року.
Отже, маємо, як мінімум, два порушення законодавства України.
Перше – відсутність договорних відносин між мною та балансоутримувачем мого дому - КП „УЖГ” Дарницького району з 01.01.2006 року.
Друге – відсутність взагалі будь-яких правовідносин між мною, та КП ГІОЦ.
Оскільки я є юридично необізнана людина і дізнався про це тільки нещодавно від мого адвоката, то мушу попередити Вас, що у разі подальшого надсилання мені юридично нікчемних „рахунків на сплату ЖКП” від ЖЕД-203 з реквізитами КП ГІОЦ, я буду розцінювати ця як спробу здирництва і шахрайства боку КП „УЖГ” Дарницького району.
Крім того, це завдає мені зайвого клопоту і моральної шкоди, про що зазначено нижче.
1) КП ГІОЦ займається незаконною діяльністю по збору та розподілу платежів від населення на користь юридичних осіб, з якими у мешканців будинків не існує ніяких домовленостей чи договірних відносин. Незаконність цієї діяльності полягає у порушенні вимог ст. 192 Господарського кодексу України, відповідно до якої фінансова діяльність суб’єктів господарювання включає грошове та інше фінансове посередництво. Фінансовим посередництвом є діяльність, пов’язана з отриманням та перерозподілом фінансовим коштів. Фінансове посередництво здійснюється установами банків та іншими фінансово-кредитними організаціями. КП ГІОЦ не відноситься до банківських установ або фінансово-кредитних організацій. Крім того, діяльність КП ГІОЦ здійснюється всупереч вимогам Конституції України (ст.ст. 31, 32, 57, 64), Цивільного кодексу України (ст.ст. 301, 302, 306), Законів України “Про платіжні системи та переказ грошей в Україні” (Закон-1), “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг” (Закон-2), “Про інформацію” (Закон-3), “Про захист прав споживачів” (Закон-4), рішенням господарських судів різного рівня. Законом-1 ця діяльність відноситься до компетенції клірингових установ. Функції клірингової установи може виконувати юридична особа, що отримала відповідний дозвіл НБУ. КП ГІОЦ не відноситься до клірингових установ. Стаття 5 Закону-2 (п. 4) установлює, що можливість та порядок надання окремих фінансових послуг юридичними особами, які за своїм правовим статусом не є фінансовими установами, визначаються законами та нормативно-правовими актами державних органів, що здійснюють регулювання діяльності фінансових установ та ринків фінансових послуг, виданими в межах їх компетенції. КП ГІОЦ надає фінансові послуги фізичним та юридичним особам незаконно.
2) Відповідно до Закону-3 всі організації, які збирають інформацію про громадян, повинні до початку роботи з нею здійснити у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку державну реєстрацію відповідних баз даних. Необхідна кількість даних про громадян, яку можна одержати законним шляхом, має бути максимально обмеженою і може використовуватися лише для законно встановленої мети. Відмова в доступі до такої інформації, або приховування її, або незаконні збирання, використання, зберігання чи поширення можуть бути оскаржені до суду. Проте база даних КП ГІОЦ про громадян – платників за ЖКП створена без отримання згоди від громадян і не зареєстрована державою.
3) База даних платників за ЖКП, створена в КП ГІОЦ, не захищена від несанкціонованого доступу з боку необмеженої кількості сторонніх осіб. Відкритий доступ до інформації про будь-яку фізичну особу в цій базі здійснюється через Інтернет. Єдиним вкрай ненадійним обмеженням доступу є 12-символьний персональний буквено-цифровий код, який насправді є повністю доступним для будь-кого, оскільки щомісяця друкується в рахунках на сплату комунальних послуг, які КП ГІОЦ виготовляє та пересилає в житлово-експлуатаційні організації, а останні у відкритому режимі розповсюджують рахунки серед мешканців багатоквартирних будинків. Це є грубим порушенням особистих немайнових прав людини, за яке настає відповідальність, зокрема, у вигляді відшкодування моральної шкоди.
4) Виправдовуючи свою незаконну діяльність по збору та перерозподілу платежів від населення, КП ГІОЦ посилається на незаконні розпорядження КМДА №80 від 27.01.1997 р. та №478 від 15.04.1997 р., які не зареєстровані в органах Мін’юсту України. Стаття 57 Конституції України встановлює, що закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права та обов’язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, інакше вони є нечинними. Постановою КМУ від 28.12.1992 р. №731 (п.2) заборонено направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державну реєстрацію. Постановою Київського апеляційного господарського суду від 06.10.2004 у справі №37/214 встановлено, що розпорядження КМДА від 15.04.1997 р. №478 “Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги” (з залученням КП ГІОЦ) прийнято КМДА з перевищенням повноважень останнього, отже не може застосовуватися.
Враховуючи, що КП УЖГ Дарницького району з 01.01.2005 року, коли вступив в силу Закон України про житлово-комунальні послуги, майже 4 роки злочинно не виконує п.1 Прикінцевих положень вказаного Закону, а також постанов КМУ від 12.07.2005 р. №560 та від 21.07.2005 №630, я вирішив поки що в односторонньому порядку добровільно сплачувати кошти за ЖКП безпосередньо на розрахунковий рахунок КП „УЖГ” Дарницького району, який я отримав від Вашого бухгалтера в усній формі (дивись Додаток №1 – копії платіжних квитанцій за холодне та гаряче водопостачання та водовідведення на суму 59,20 грн. та 221,40 грн., відповідно, від ... року).
Крім того, з АЕК Київенерго я маю прямий індивідуальний договір.
На підставі вищевикладеного вимагаю від Вас:
1. Негайно усунути порушення моїх особистих немайнових прав, а саме вжити необхідні заходи для вилучення з бази даних платників ЖКП, яка обслуговується ЖЕД-203 та КП ГІОЦ, будь-яку інформацію, яка стосується ..., а також припинити друкування та розповсюдження рахунків на сплату комунальних послуг на ... з зазначенням відкритого коду доступу до бази даних КП ГІОЦ.
2. Надалі більше не включати в „рахунок на сплату ЖКП” графу про електроенергію, через те, що я з АЕК Київенерго маю прямий індивідуальний договір.
3. Надати мені офіційно фінансові реквізити КП „УЖГ” Дарницького району для сплати коштів за ЖКП.
4. Письмово підтвердити отримання вказаних в Додатку № 1 грошей на Ваш рахунок.
5. Повідомити мені, чому дорівнює фіксована сума, яка закладена у тарифи за ЖКП для компенсації послуг ощадбанку за здійснення операцій по переказу коштів.
6. Надати мені пояснення, на якій підставі ніколи не робився перерахунок коштів для компенсації послуг ощадбанку, оскільки ощадбанк за здійснення операцій по переказу коштів бере відсотки, а не фіксовані суми.
7. У разі, якщо і в майбутньому здійснення ощадбанком операцій по переказу коштів за ЖКП на розрахунковий рахунок КП „УЖГ” Дарницького району буде, так само, як і зараз потребувати оплати готівкою в момент здійснення мною цієї операції, вимагаю зменшити мені тариф за утримання будинку та прибудинкової території на згадану фіксовану суму, яка закладена у цей тариф, для уникнення подвійної сплати за одну процедуру.
8. При здійсненні розрахунків за ЖКП керуватися виключно Законами України, постановами КМУ від 12.07.2005 р. №560 та від 21.07.2005 №630.
9. Про наслідки розгляду цієї заяви письмово повідомити мене у відповідності до Закону України “Про звернення громадян”.
Додатково повідомляю Вас, що у разі ненадання мені фінансових реквізитів КП „УЖГ” Дарницького району, я не буду мати можливості сплачувати за ЖКП, а провина за це буде повністю лежати на керівництві КП „УЖГ” Дарницького району.
Додаток:
1. Копії платіжних квитанцій ... на рахунок КП „УЖГ” Дарницького району за холодне та гаряче водопостачання та водовідведення на суму 59,20 грн. та 221,40 грн., відповідно, та квитанція за здійснення Дарницьким відділенням № 5397 ощадбанком операцій по переказу коштів на суму 8,64 грн., від ... року.
Записаний

Олександр

  • Гість

ЗАЯВА про порушення прав споживача ЖКП та пропозиція укласти договори

В своїй попередній „Заяві про відмову від рахунків на сплату за житлово-комунальні послуги неналежному отримувачу, виключення з бази даних КП ГІОЦ та надання фінансових реквізитів”, яка була адресована Вам та зареєстрована під вхідним номером
..., я наголошував про:
- відсутність договорних відносин між мною та балансоутримувачем мого дому – КП „УЖГ” Дарницького району з 01.01.2006 року;
- відсутність будь-яких правовідносин між мною та КП ГІОЦ;
- попереджав Вас, що у разі подальшого надсилання мені юридично нікчемних „рахунків на сплату ЖКП” від ЖЕД-203 з реквізитами КП ГІОЦ, я буду розцінювати ця як спробу здирництва і шахрайства боку КП „УЖГ” Дарницького району;
- КП ГІОЦ виготовляє та пересилає в житлово-експлуатаційні організації, а останні у відкритому режимі розповсюджують рахунки серед мешканців багатоквартирних будинків. Це є грубим порушенням особистих немайнових прав людини, за яке настає відповідальність, зокрема, у вигляді відшкодування моральної шкоди;
- повідомляв Вас, що у разі ненадання мені фінансових реквізитів КП „УЖГ” Дарницького району, я не буду мати можливості сплачувати за ЖКП.
Крім того, я виставив Вам дев’ять вимог, виконання яких є прямим обов’язком Вашого підприємства, як балансоутримувача мого дому, власне кажучи, заради чого воно й було створене. Тим не менше, замість відповіді на мій лист, я отримав черговий нікчемний „рахунок на сплату ЖКП” від ЖЕД-203 з реквізитами КП ГІОЦ. Більше того, я побачив там зменшення мого „боргу” за утримання будинку та прибудинкової території та опалення, якраз рівно на суму, яку я сплатив за зовсім інше – холодне та гаряче водопостачання та водовідведення! Таким чином, я констатую не тільки повне ігнорування з Вашого боку Законів України та постанов КМ України, якими Ви повинні керуватися у своїй роботі, але й перевищення своїх службових обов’язків. Абсолютно зрозуміло, що це стало можливо тільки через відсутність договорних відносин між нами. Але це не знімає з Вас юридичної відповідальності за свої дії та бездіяльність.
Згідно зі ст.19 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Ст. 24 згаданого Закону каже, що балансоутримувач зобов\\\'язаний укладати договір з власником на утримання на балансі відповідного майна. Згідно п.1 Прикінцевих положень Закону України про ЖКП, договори про надання житлово-комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, мають бути приведені у відповідність із ним до 1 січня 2006 року. Договори, що не приведені у відповідність із цим Законом у зазначений строк, втрачають чинність. Постановою Кабінету міністрів України від 12.07.2005 р. № 560 затверджено Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Постановою Кабінету міністрів України від 21.07.2005 р. № 630 затверджено Правила надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типовий договір про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення. Ст..8 останньої Постанови каже, що послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення. Ст..20, п. 3 Закону України про ЖКП каже, що споживач зобов\\\'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.
Таким чином, саме Ви, як балансоутримувач мого будинку (через те, що у м. Києві не визначено виконавців ЖКП, згідно Закону України про ЖКП, балансоутримувач несе функції виконавця ЖКП), зобов’язані підготувати обидва договори - на надання ЖКП та послуг централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, що я й пропоную нарешті Вам зробити і запропонувати мені у якості двох проектів договорів. Але одразу хочу Вас попередити та проінформувати про те, що керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 17, 94, 158, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва 24.01.2008 р. визнав протиправними та скасував Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.05.2007 р. № 640, від 30.05.2007 р. № 641, від 30.05.2007 р. № 642, від 30.05.2007 р. № 643. Ця Постанова ОАС набрала законної сили 09.01.2009 р., після Ухвали Київського апеляційного адміністративного суду (КААС), який залишив без змін вищезгадану Постанову ОАС.
Враховуючи також розпорядження КМДА від 18.04.2008 № 578 «Про визнання такими, що втратили чинність, окремих розпоряджень КМДА», зареєстрованого ГУЮ у м. Києві 15.05.08 № 12/778, з 15.05.2008 р. у м. Києві НЕ ІСНУЄ ЗАКОННО ВСТАНОВЛЕНИХ ТАРИФІВ НА ЖКП ! У мене є копії вищезгаданих судових рішень з мокрими печатками, що дає мені можливість ВИМАГАТИ ЧЕРЕЗ СУД ЗАЙВО СПЛАЧЕНІ ГРОШІ ЗА ЖКП, ОПАЛЕННЯ, ХВП, ГПВ, ЯК РІЗНИЦЮ МІЖ НЕЗАКОННИМИ ТА ОСТАННІМИ ЗАКОННИМИ ТАРИФАМИ ! У моєму випадку це – приблизно 2000 гривень переплати за два роки. Розмір компенсації за спричинену моральну шкоду (у мене троє дітей, двоє неповнолітніх, яких було ошукано у шахрайський спосіб) я оцінюю у 20000 гривень. Окремо я маю право подати судовий позов про порушення моїх особистих немайнових прав – незаконне включення мене у базу даних платників ЖКП, яка обслуговується ЖЕД-203 та КП ГІОЦ та поширення моєї особистої інформації через Інтернет, поштою, без моєї згоди. Розмір компенсації за моральну шкоду у цьому випадку я оцінюю у 100000 гривень.
Але і це ще не все. Крім згаданих Законів України та Постанов Кабінету міністрів, Ви ще систематично порушуєте й чинне Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26 грудня 2002 року N 2306, яке (на відміну від згаданих розпоряджень КМДА 2007 року №№ 640-643) було зареєстровано в Київському міському управлінні юстиції 28 грудня 2002 р. за N 100/483 (із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 17 жовтня 2003 року N 1923). В цьому Розпорядженні затверджена „Методика проведення перерахунків за надані населенню послуги центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання”. Наведу витяг з цієї Методики: „3.1. Підставою для проведення перерахунків мешканцям житлового будинку за надані послуги з центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання (далі - перерахунків) є:
1) зведений акт звірки нарахувань за спожиту теплову енергію для потреб центрального опалення, оформлений відповідно до вимог цієї Методики (розділ 4);
2) зведений тристоронній акт звірки нарахувань за спожиті обсяги холодної води та теплової енергії на її підігрів для потреб централізованого гарячого водопостачання, оформлений відповідно до вимог цієї Методики (розділ 5).
3.2. Перерахунки нарахованих платежів населення здійснюються в разі виявлення у зведеному та зведеному тристоронньому актах в цілому за розрахунковий опалювальний період відхилення:
- по центральному опаленню - між сумою, нарахованою ЖЕО за цю послугу мешканцям житлового будинку згідно з тарифами для населення, та сумою, нарахованою теплопостачальною організацією за постачання теплової енергії для цих потреб за тарифами на виробництво теплової енергії;
- по гарячому водопостачанню - між сумою, нарахованою ЖЕО мешканцям житлового будинку за цю послугу згідно з тарифами для населення, та сумою, нарахованою за фактично поставлений обсяг гарячої води, який визначається шляхом узгодження між водо- та теплопостачальною організаціями (за фактичним обсягом холодної води, спожитої для підігріву, та обсягом теплової енергії на підігрів).
По кожному з цих видів послуг перерахунки платежів населення здійснюються окремо.
Якщо нарахування ЖЕО за послугу (центральне опалення чи гаряче водопостачання) перевищують суму відповідних нарахувань теплопостачальної організації (чи виробника гарячої води і водопостачальної організації), визначається сума коштів, яка підлягає поверненню мешканцям...
4.2. Зведений акт складається житлово-експлуатаційною організацією після завершення розрахункового опалювального періоду протягом 15 днів з дня виставлення теплопостачальною організацією табуляграми за останній місяць розрахункового опалювального періоду.”
Після кожного сезону мешканцям повинні приходити „Повідомлення про проведення перерахунків за надані послуги центрального опалення та гарячого водопостачання”, але НІКОЛИ мені такі повідомлення не приходили. Між тим, наш дім не має теплолічильника і мені відомо, що норма споживання теплоенергії для потреб ЦО – 0,147 Гкал/кв.м (цей факт встановлений у суді за позовом до Чернівецького Л.М., КМДА та Київради). Помножимо цю норму на мою опалювальну площу: 0,147 (Гкал/кв.м.)*68,2 (кв.м.)=10,0254 Гкал за опалювальний сезон. Множимо на ціну за 1 Гкал для потреб населення по м. Києву: 10,0254 (Гкал)*113,57 (грн./Гкал)=1138,6 грн. За місяць маємо – 1138,6/12=94,88 грн. Між тим я платив з 01.12.2006 кожен місяць по 109,12 грн. за опалення, тобто ПЕРЕПЛАЧУВАВ ще й тут. Крім того, відомо, що встановлення теплолічильників дає півтора-, а то й двох-кратну економію. Таким чином, ПЕРЕРАХУНКИ за надані послуги центрального опалення ПОВИННІ БУЛИ ПРОВОДИТИСЬ ВЕСЬ ЧАС. Але – не проводились, що є порушенням і присвоєнням КП УЖГ зайво сплачених коштів.
І це далеко не повний перелік усіх порушень моїх прав споживача з боку КП УЖГ Дарницького району. Але я обіцяю не подавати згадані судові позови у випадку, якщо Ви запропонуєте мені нові договори з останніми законно встановленими тарифами, тобто, тарифами, які були до 01.12.2006 року та виключите мої особисті дані з бази КП ГІОЦ. Пропоную це зробити одразу, щоб заощадити час, не писати „Протоколів розбіжностей” та не пропонувати мені „Мирових угод” в майбутніх судових справах, на які я можу й не погодитись (практика багатьйох останніх судових справ по м. Києву вже довела безпрограшність позиції прав споживачів ЖКП).
Записаний

Олександр

  • Гість

ЗАЯВА про показники лічильників ХВП та ГВП станом на 31.05.2009, та нагадування про обов’язок КП „УЖГ” запропонувати проекти договорів – на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
та на послуги з ЦО, постачання холодної, гарячої води та водовідведення

В своїх двох попередніх заявах „Про відмову від рахунків на сплату за житлово-комунальні послуги неналежному отримувачу, виключення з бази даних КП ГІОЦ та надання фінансових реквізитів” (реєстраційний номер... від...), та „Про порушення прав споживача ЖКП та пропозиція укласти договори” (реєстраційний номер... від...), я наголошував про:
- відсутність договорних відносин між мною та балансоутримувачем мого дому – КП „УЖГ” Дарницького району з 01.01.2006 року;
- відсутність будь-яких правовідносин між мною та КП ГІОЦ;
- що у разі подальшого надсилання мені юридично нікчемних „рахунків на сплату ЖКП” від ЖЕД-203 з реквізитами КП ГІОЦ, я буду розцінювати ця як спробу здирництва і шахрайства боку КП „УЖГ” Дарницького району;
- те, що КП ГІОЦ виготовляє та пересилає в житлово-експлуатаційні організації, а останні у відкритому режимі розповсюджують рахунки серед мешканців багатоквартирних будинків. Це є грубим порушенням особистих немайнових прав людини, за яке настає відповідальність, зокрема, у вигляді відшкодування моральної шкоди;
- обов’язок КП „УЖГ” Дарницького району запропонувати мені проекти нових договорів згідно з „типовими договорами” - на ЖКП та послуг централізованого опалення, постачання холодної, гарячої води та водовідведення з останніми законно встановленими тарифами, тобто, тарифами, які були до 01.12.2006 року;
- обов’язок КП „УЖГ” Дарницького району складати зведений акт після завершення кожного розрахункового опалювального періоду протягом 15 днів з дня виставлення теплопостачальною організацією табуляграми та надсилати мені „Повідомлення про проведення перерахунків за надані послуги центрального опалення та гарячого водопостачання”;
- те, що у мене є копії судових рішень з мокрими печатками, які дають мені можливість вимагати через суд зайво сплачені мною гроші за ЖКП, опалення, ХВП, ГПВ, як різницю між незаконними та останніми законними тарифами (більше 2000 гривень переплати за 2007-2008 роки).
Замість відповіді на мої листи, я продовжую отримувати нікчемні „рахунки на сплату ЖКП” від ЖЕД-203 з реквізитами КП ГІОЦ. Більше того, КП „УЖГ” Дарницького району самовільно витратило гроші, які я перевів на його рахунок за холодне та гаряче водопостачання та водовідведення, на погашення неіснуючого „боргу за утримання будинку та прибудинкової території та опалення”. Такі дії „КП УЖГ” Дарницького району повністю унеможливлюють подальші фінансові відносини між нами в умовах відсутності жодних договорів.
29 квітня 2009 р. в.о. голови КМДА Голубченко А.К. видав чергову серію незаконних розпоряджень за №№ 516-520, в яких здійснена спроба з 01 червня 2009 року підняти тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води, та на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Ці розпорядження носять протиправний характер, оскільки не були подані на державну реєстрацію в ГУЮ м. Києва. Але навіть у разі, якби вони були подані на державну реєстрацію, то і в такому випадку вони залишилися б протиправними, оскільки КМДА, як орган державної виконавчої влади, не має права встановлювати, погоджувати чи затверджувати тарифи на житлово-комунальні послуги, що неодноразово вже було доведено у судах. Про те, що й ця спроба КМДА приречена на поразку, свідчить те, що 06 липня 2009 року Шевченківським райсудом м. Києва зупинена дія розпоряджень КМДА від 29 квітня 2009 р. за №№ 516-520 (справа № 2а-57/09).
Відповідно до постанови КМУ від 21.07.2005 р. № 630 (Правила, п. 14) показання квартирних засобів обліку знімаються споживачем, тобто це віднесено до моїх повноважень. Вважаю за необхідним поставити Вас до відома, що станом на 31.05.2009 показники моїх лічильників становили; 1) на ХВП – 380 м. куб.; 2) на ГВП – 273 м. куб. При цьому станом на 31.05 2009 року моя переплата за ХВП та водовідведення становить 82 грн. 46 коп., а переплата за ГПВ та водовідведення – 295 грн. 38 коп.
Також ставлю до відома „КП УЖГ” Дарницького району, що Кабінет Міністрів України видав постанову від 20 травня 2009 р. № 529 „Про затвердження порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”.
Таким чином, при пропонуванні мені проектів нових договорів слід керуватися виключно Законами України та постановами КМУ від 20.03.2009 р. № 529 та від 21.07.2005 р. № 630.
Записаний

Олександр

  • Гість

СКАРГА на злочинні дії з боку керівництва ЖЕД-203

Довожу до вашого відому, що 10.08.2009 року на дверях мого під\\\'їзду працівники вашої ЖЕД-203 вивісили оголошення такого змісту:
„Заборгованість мешканців квартир №№ ... (вказані дві квартири, одна з них - моя) по вул... по квартплаті станом на 01 серпня 2009 р. складає 11093440 гривень (в т.ч. - за силову електроенергію, яка йде на роботу ліфтів та освітлення сходових клітин). Якщо до 20 серпня 2009 р. заборгованість не буде погашена, ліфти будуть зупинені без додаткового попередження.
АЕК "Київенерго" ЖЕД-203”
(Доказ - дивись додаток № 1 – фотокопію оголошення.)
Чи відомо керівництву КП УЖГ Дарницького району м. Києва про це? Адже аналогічні оголошення вивішені майже на всіх під’їздах всіх будинків мікрорайону. Ці дії носять антисуспільний, брутальний, злочинний характер.
По-перше, як Вам відомо, я переплатив за всі комунальні послуги тисячі гривень, про що повідомляв КП УЖГ у своїх попередніх листах. Зі змісту цього оголошення випливає, що саме дві квартири заборгували 11093440 гривень, що не відповідає дійсності. Отже, це є наклеп.
По-друге, навіть якби це й було так, то ніхто не має права займатись самоуправством, шантажем та залякуванням громадян. Це – кримінальні дії, за які прийдеться відповідати тим, хто їх вчинив по всій строгості закону. Попереджаю, що я вже маю всі докази і свідків про ці ганебні факти. Нагадую, що в нашій країні існує судова влада і тільки суд може визначити винних, міру вини та покарання і ніхто не може перебирати на себе цю функцію суду.
По-третє, довожу до Вашого відому, що згідно з Рішенням Конституційного Суду України N 5-зп від 30.10.97, забороняється не лише збирання, а й зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її попередньої згоди. До конфіденційної інформації, зокрема, належать свідчення про особу (освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров\\\'я, дата і місце народження, майновий стан та інші персональні дані.
Згідно зі ст.. 49 Закону України „Про інформацію“ передбачено, що у випадках, коли правопорушення завдають громадянам матеріальної або моральної шкоди, особи, винні в цьому, відшкодовують її на підставі рішення суду.
Згідно зі ст. 182 Кримінального кодексу України „Незаконне збирання, зберігання, використання або поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди караються штрафом до п\\\'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Принагідно також інформую Вас, що через те, що у м. Києві прибудинкові території не визначені і не закріплені жодним державним актом (навіть за балансоутримувачем), то оплачувати витрати на утримання таких віртуальних ділянок немає жодних юридичних підстав і тому не один суд не змусить це робити.
Також інформую Вас, що Київський апеляційний адміністративний суд 14 січня 2009 року виніс наступну постанову:
„Визнати дії Київської міської державної адміністрації при зміні тарифів на комунальні послуги з 01.12.06р. такими, що порушують ст. 6 п.п.1,6; ст.20 п.2; ст.30 п.п.3,4,5,7; ст. 31 п.п.2,3; ст.32 п.5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та скасувати розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30.05.2007 року № 640, 642, 643.”
А також, визначив наступне:
„Постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 5 липня 2007 року у справі №2а-166/2007 за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Голови Київської міської державної адміністрації, Київської міської державної адміністрації про скасування розпоряджень скасовано розпорядження Київської міської державної адміністрації №641 від 30.05.2007 року «Про впорядкування розмірів тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій та внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 року №748», яке набрало законної сили 23.12.2008р. згідно з ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 23.12.08р. про відмову у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_2 на постанову Шевченківського районного суду м. Києва від 5 липня 2007р., тому вищевказане розпорядження не може бути предметом спору.”
Ці судові рішення, які доводять, що ми жили 2,5 роки по завищеним у 2 рази тарифам і переплатили тисячі гривень на комунальні послуги, я маю.
Щодо „нових” незаконно встановлених тарифів, то наразі, відповідно до розпорядження КМ України від 17 липня 2009 р. № 842-р, „Дію розпоряджень голови Київської міської держадміністрації від 29 квітня 2009 р. № 516 “Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення”, № 518 “Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”, № 520 “Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та затвердження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення”, ЗУПИНЕНО.
Крім того, у Шевченківському районному суду м. Києва знаходиться адміністративна справа № 2а-57/09 про визнання невідповідними законодавству розпоряджень КМДА від 29.04.2009 р. №№ 516-520 про встановлення тарифів. Слухання по суті призначено на 25 вересня 2009 р.
Вимагаю відповісти мені на цю скаргу у відповідності до ст.20 Закону України „Про звернення громадян”: „Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п\\\'ятнадцяти днів від дня їх отримання.”
Додаток № 1:
Фотокопія оголошення ЖЕД №203 з погрозами зупинити ліфти без додаткового попередження з 20 серпня 2009 р. та поширенням неправдивої конфіденційної інформації про мій майновий стан.
Записаний

Олександр

  • Гість

Вікторе Івановичу, можете перенести у "Нариси" (це вже після виправлень та доповнень).

ПРЕТЕНЗІЯ щодо боргу КП „УЖГ” переді мною а також вимога укласти договори

Відповідаю на Ваш лист від 11.08.09р. № 45/Ш-421 по Вашим пунктам.
1. Договір „Про участь у витратах на утримання будинку та прибудинкової території”, який був укладений між мною та КП „УЖГ” Дарницького району ...2003 року, є НІКЧЕМНИМ ПРАВОЧИНОМ, тобто не має жодних юридичних наслідків, як неукладений через те, що згідно з ч.1 ст. 27, ч. 2 ст. 215 та ч. 1 ст. 638 ЦПК України, суперечить ст.26 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” і в будь-якому разі втратив чинність з 01.01.2006 року, відповідно до п.1 Прикінцевих положень Закону України „Про житлово-комунальні послуги”: „Договори про надання житлово-комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, мають бути приведені у відповідність із ним до 1 січня 2006 року. Договори, що не приведені у відповідність із цим Законом у зазначений строк, втрачають чинність.”
2. В своїй заяві „Про відмову від рахунків на сплату за житлово-комунальні послуги неналежному отримувачу, виключення з бази даних КП ГІОЦ та надання фінансових реквізитів”, яка зареєстрована в КП „УЖГ” під вхідним номером ...2008р., я інформував Вас, що розпорядження КМДА №80 від 27.01.1997 р не зареєстровано в Мін’юсті України і тому НЕ ВСТУПИЛО У ЗАКОННУ СИЛУ. Ніхто не зобов’язаний виконувати протиправні або злочинні розпорядження!
КП ГІОЦ займається незаконною діяльністю по збору та розподілу платежів від населення на користь юридичних осіб, з якими у мешканців будинків не існує ніяких домовленостей чи договірних відносин. А база даних КП ГІОЦ про громадян – платників за ЖКП створена без отримання згоди від громадян і не зареєстрована державою.
Нагадую, що згідно зі ст. 182 Кримінального кодексу України „Незаконне збирання, зберігання, використання або поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди караються штрафом до п\\\'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Крім того, це є грубе порушення особистих немайнових прав людини, за яке настає відповідальність, зокрема, у вигляді відшкодування моральної шкоди. Таким чином, я маю повне право через суд вимагати арешту рахунків КП „УЖГ” Дарницького району та КП ГІОЦ та виплати мені великої грошової компенсації за спричинену моральну шкоду.
3. Згідно з п.1 ч.2 ст.24 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, балансоутримувач зобов\\\'язаний укладати договір з власником (співвласниками) на утримання на балансі відповідного майна.
Відповідно до ст. 19 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник. Виробник послуг може бути їх виконавцем. Особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником.
Згідно з п.1 ч.3 ст.20 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” споживач зобов\\\'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.21 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, виконавець зобов\\\'язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Згідно з ч.1 ст.29 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою. Оскільки ЖЕД-203 не є юридичною особою, то вона не має повноважень укладати договори.
Типовий договір „Про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення” затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630.
Типовий договір „Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій” затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 529.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, порядок формування цін/тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг визначає Кабінет Міністрів України. Тобто, ЦЕ НЕ КОМПЕТЕНЦІЯ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ, ЯК ВИ ПОМИЛКОВО ВВАЖАЄТЕ!
Порядок формування тарифів на різні види ЖКП та їх складові частини (СТРУКТУРА ТАРИФІВ) затверджені постановами Кабінету Міністрів України № 529 від 20 травня 2009 р., № 955 від 10 липня 2006 р. та № 959 від 12 липня 2006 р.
Крім цього, ще раз звертаю увагу керівництво КП „УЖГ”, що розпорядженням КМДА від 26 грудня 2002 року № 2306 встановлена „Методика проведення перерахунків за надані населенню послуги центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання”, якою воно повинно постійно керуватися (див. мою заяву „Про порушення прав споживача ЖКП та пропозиція укласти договори”, реєстраційний номер: ...2009 р.).
Принагідно також інформую Вас, що через те, що у м. Києві прибудинкові території не визначені і не закріплені жодним державним актом (навіть за балансоутримувачем), оплачувати витрати на утримання таких віртуальних ділянок немає юридичних підстав і тому ставка тарифу за відповідні послуги у майбутньому договорі повинна бути нульова.
При пропонуванні мені типових договорів треба виходити також з того, що з 15.05.2008р. у м. Києві НЕ ІСНУЄ ЗАКОННО ВСТАНОВЛЕНИХ ТАРИФІВ НА ЖКП, а останніми законно встановленими тарифами на ЖКП були тарифи, підписані екс-головою КМДА Омельченко О.О. (див. мої попередні заяви).
4. Згідно з наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005 № 60 (ст. 3.2 та 4.2), ЯКЩО БАЛАНСОУТРИМУВАЧ НЕ МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ ВИКОНАВЦЯ ПОСЛУГ, ТО ВІН НАДАЄ ЦІ ПОСЛУГИ ВЛАСНИМИ СИЛАМИ.
У законодавстві України відсутні вимоги мати будь-які ліцензії для укладання договорів у сфері ЖКП.
У законодавстві України відсутнє поняття „посередник” і тому ЖЕО не може їм бути за визначенням.
5. Відповідно до ч.2 ст.31 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подають їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 529, виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників квартир та інших споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань. У разі коли перелік послуг зменшується, виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження (погодження).
Таким чином, у КП „УЖГ” є всі правові підстави і ОБОВ’ЯЗОК здійснювати розрахунок тарифів на ЖКП та після громадських слухань окремо по кожному будинку змінювати їх.
Розпорядження КМДА від 02.03.2009р. № 230 не зареєстроване в Мін’юсті України (доречи, як і 99,9% розпоряджень Чернівецького Л.М. як голови КМДА) і тому не вступило у законну силу, а значить, НЕ ПІДЛЯГАЄ ВИКОНАННЮ.
Розпорядження КМДА від 31.01.2007р. № 86 взагалі не стосується фізичних осіб (населення).
Розпорядження КМДА від 28.08.2007р. № 1127, (разом з багатьма іншими розпорядженнями КМДА) наразі оскаржується у суді.
Довожу до відома КП „УЖГ” інформацію про суми зайвих нарахувань та суми моїх переплат за ЖКП по моїй квартирі за період з 01.12.2006р. по 31.08.2009р. (за 33 місяця).
Послуги Нараховано,грн. Нарахування по останнім
законним тарифам, грн. (перед 01.12.06р.) Зайво
нараховано,грн. Сплачено,грн. Переплата,грн.
Утримання будинків та прибудинкової території* 2949,24 1401,18 1548,04 1601,96 200,78
Центральне опалення 3733,94 1800,48 1933,46 2170,96 370,48
Холодне водопостачання 331,30 165,64 165,66 230,88 65,24
Гаряче водопостачання 1000,36 472,44 527,92 730,62 258,18
Разом 8014,84 3839,74 4175,1 4734,42 894,68
*нарахування законні при наявності доказів виконання послуг та документів, підтверджуючих наявність межі прибудинкової території
Таким чином, КП „УЖГ” заборгувало мені внаслідок моєї переплати по незаконно завищеним тарифам по ЖКП за період з 01.12.2006р. по 31.08.2009р.
894,68 гривень (або 2496,64 гривень, у разі відсутності доказів виконання послуг та документів, підтверджуючих наявність межі прибудинкової території). І це – без урахувань перерахунків за надані послуги центрального опалення та гарячого водопостачання згідно з „Методикою проведення перерахунків за надані населенню послуги центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання”, затвердженою розпорядженням КМДА від 26 грудня 2002 року N 2306, які КП „УЖГ” повинно було проводити після кожного опалювального сезону, але не проводило.
В черговий раз переконливо прошу керівництво КП „УЖГ” Дарницького району не уникати своїх безпосередніх обов’язків виконувати Закони України та Постанови Кабінету Міністрів України у сфері ЖКП та запропонувати мені два проекти типових договорів по ЖКП з урахуванням всіх моїх зауважень та вимог, викладених в моїх листах за реєстраційними номерами №№ ...2008р., ...2009р., ...2009р., ...2009р.
В іншому випадку я буду вимушений звернутися до суду з усіма випливаючи негативними наслідками для КП „УЖГ” Дарницького району.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email