Судом встановлено та не заперечувалося сторонами по справі, що громадські слухання з даного щодо даної обставини справи в будинку № 23 по вулиці Єреванській не проводилися. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону. Відповідно до ч. З ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» розмір плати за житлово-комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку. Відповідно до статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов\\\'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов\\\'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Виходячи з положень вищенаведених статей вбачається, що істотною умовою договору про надання послуг, є вид послуг, які надаються виконавцем та їх вартість, у зв\\\'язку з чим послуги за нульовим тарифом надаватися не можуть, з огляду також на ту обставину, що вони споживаються позивачем. Що Ви можете порадити мені з цього мотивування вказати в апеляції? Дякую.