Ви звернули увагу на те, що резолютивна частина постанови № 2а-57/09 складається з двох основних блоків?
================================================================================
1) Визнати невідповідними законодавству, недійсними з дати прийняття та скасувати: Рішення Київської міської ради від 08 лютого 2007 року № 58\\719 «Про тарифи на житлово-комунальні послуги», а також Розпорядження Київської міської державної адміністрації: від 30 липня 2007 року № 978 «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води», від 11 липня 2007 року № 874 «Про удосконалення структури управління житловим господарством у м. Києві» з додатком «структура управління комунальним житловим фондом м. Києва», від 31 серпня 2009 року № 978 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій», від 31 серпня 2009 року № 979 «Про погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій», від 31 серпня 2009 року № 980 «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення», від 31 серпня 2009 року № 981 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення», від 30 вересня 2009 року № 1141 в частині продовження строку дії розпоряджень Київської міської державної адміністрації від 31 серпня 2009 року №№ 978, 979, 980, 981 на жовтень місяць 2009 року.
================================================================================
2) Визнати невідповідними законодавству, недійсними з дати прийняття: Розпорядження Київської міської державної адміністрації: від 28 серпня 2007 року № 1127 «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води»; від 30 січня 2009 року № 95 «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення», від 30 січня 2009 року № 96 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення», від 30 січня 2009 року № 97 «Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій»; від 29 квітня 2009 року № 516 «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення», від 29 квітня 2009 року № 518 «Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»; від 29 квітня 2009 року № 520 «Про погодження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення»; від 27 травня № 619 «Про внесення змін та доповнень до розпоряджень Київської міської державної адміністрації від 29.04.2009 року №№ 519 та 520» в частині внесення змін та доповнень до розпорядження КМДА від 29.04.2009 року № 520; від 27 травня 2009 року № 620 «Про внесення змін та доповнень до розпорядження КМДА від 29.04.2009 року № 518».
================================================================================
Чому так і чим вони відрізняються?
У першому блоці перелічені розпорядження КМДА, які визнані постановою суду невідповідними законодавству, недійсними з дати прийняття та скасовані.
А в другому блоці - лише невідповідними законодавству та недійсними з дати прийняття.
Чому? Тому, що на дату винесення постанови розпорядження, які увійшли в другий блок, були скасовані раніше самим Черновецьким Л.М., однак протягом деякого часу застосовувалися при стягненні плати за житлово-комунальні послуги. Тому скасовувати їх не було підстав, а от визнати невідповідними законодавству та недійсними з дати прийняття було слід.
Які наслідки? На даний час усі судові справи, пов\\\'язані зі стягненням заборгованості за ЖКП, повинні бути зупинені до набрання постановою № 2а-57/09 законної сили, або до скасування її в апеляційному порядку. А у разі залишення постанови апеляційною інстанцією без змін усі нарахування за ЖКП, які відбувалися на виконання усіх перелічених в блоках 1 та 2 розпоряджень, підлягають скасуванню.
Слід визнати, що суддя О.А. Савицький добре попрацював, проаналізував усі тонкощі в спірних розпорядженнях, і прийняв законне і правильне рішення.
Залишилося побажати, щоб таке ж правильне рішення прийняли КААС та ВАСУ за наслідками розгляду апеляційних та касаційних скарг Черновецького Л.М. та КМДА.
