'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Протест Прокуратури м. Києва на рішення Київради від 24.11.2005 р. № 477/2888  (Прочитано 4518 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

 

Протест Прокуратури м. Києва на рішення Київради від 24.11.2005 р. № 477/2888

Стосовно визначення виконавців житлово-комунальних послуг



Київська міська Рада
вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044

ПРОТЕСТ
на рішення Київської міської ради від 24.11.05 року № 427/2888 "Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва".
Київською міською радою прийнято рішення від 24.11.05 № 427/2888 "Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва".

Зазначене рішення в частині визначення виконавців послуг з централізованою опалення та постачання гарячої води, за яким Київенерго теж віднесено до таких виконавців, є незаконним і підлягає скасуванню із наступних підстав.
Відповідно до ст. 29 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" договір про надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою. Київенерго не є балансоутримувачем багатоквартирних жилих будинків у м. Києві, та не укладає договори про надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Тобто, відповідно до визначення виконавця житлово-комунальної послуги, наведеного у п. 1 ст. 1 Закону України "\'Про житлово-комунальні послуги", Київенерго не може бути виконавцем будь-яких житлово-комунальних послуг у багатоквартирних будинках м. Києва.
Згідно з пунктом 4 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить визначення виконавця житлово-комунальних послуг відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства. Як зазначено у пункті 1.1 Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді, затвердженого наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 25.04.05 № 60 (у подальшому -Порядок) органами місцевого самоврядування, власниками житлових будинків визначаються виконавці таких житлово-комунальних послуг:
з управління будинком, спорудою або групою будинків;
з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій;
з ремонту приміщень, будинків, споруд, передбачених пунктом 4 ч. 1 ст. 13 Закону України "Про житлово-комунальні послуги";
з централізованого опалення, централізованого постачання холодної та гарячої води, централізованого водовідведення.
Пунктом 1.3 Порядку передбачено, що виконавцем житлово-комунальних послуг, визначених у пункті 1.1 Порядку, може бути суб\'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання відповідних житлово-комунальних послуг та який може забезпечити виконання обов\'язків, визначених у частині другій статті 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги". Статутом Київенерго не передбачено здійснення діяльності з надання житлово-комунальних послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Також Київенерго, як енергопостачальна організація, не може забезпечити виконання обов\'язків, які стосуються виконавця житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку. З цього приводу 29.04.05 Спостережна рада Київенерго, враховуючи необхідність дотримання вимог та правил здійснення ліцензованої діяльності з виробництва, передачі та постачання електричної енергії та з метою недопущення зривів у енергопостачанні міста, вирішила не підтримувати організацію виробничої діяльності щодо купівлі-продажу питної води для потреб гарячого водопостачання, тобто надання послуги з гарячого водопостачання. Також, Національна комісія регулювання електроенергетики, як ліцензуючий орган Київенерго з виробництва та передачі електричної енергії місцевими електричними мережами, в протоколі від 24.03.04 №14 відмовила Київенерго в наданні згоди на провадження діяльності з централізованого водопостачання в частині надання послуг з гарячого водопостачання.
Таким чином, відповідно до положень ст. 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді Київенерго не може бути виконавцем житлово-комунальних послуг.
Відповідно до вимог статті 36 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" регуляторний акт не може бути прийнятий або схвалений уповноваженим на це органом чи посадовою особою місцевого самоврядування, якщо наявна хоча б одна з таких обставин: відсутній аналіз регуляторного впливу, проект регуляторного акта не був оприлюднений. Однак, проект зазначеного рішення не оприлюднювався та не здійснювався аналіз його регуляторного впливу.
Впровадження положень рішення Київради може призвести до погіршення стану енергетичного комплексу столиці.
Слід зазначити, що раніше Київенерго вже визнавалося виконавцем послуг з гарячого водопостачання, зокрема, у розпорядженні Київської міської державної адміністрації від 02.08.99 № 1261 "Про вдосконалення системи надання населенню міста Києва послуг з водо-теплопостачання та водовідведення". Київське міське управління юстиції висновком від 19.01.05 № 1/32 скасувало рішення про державну реєстрацію зазначеного розпорядження як такого, що не відповідає законодавству. Також цс розпорядження визнано недійсним та скасовано відповідно до рішення Шевченківського районного суду м. Києва від 11.02.05 у справі №2-1703/05. Крім того, на підставі висновку Міністерства юстиції України від 18.05.05 № 8/40, а також припису прокуратури м. Києва скасовано розпорядження Київської міської державної адміністрації від 27 березня 2002 року № 621 "Про відпуск холодної води, що використовується для виготовлення гарячої води", яке зобов\'язувало ВАТ "АК "Київводоканал" виставляти платежі за холодну воду, яка є сировиною для виробництва гарячої води, виробнику гарячої води, власнику теплових пунктів та іншим юридичним особам, за умови передачі цих теплових пунктів їм в управління, повне господарське відання, користування,
концесію. Питання неможливості укладення договорів на постачання гарячої води також оцінено Господарським судом міста Києва у рішеннях від 14.05.03 та від 15.05.03 у справах відповідно 24/178 та 24/205, Київським апеляційним господарським судом у постанові від 16.12.03 № 24/205, Вищим господарським судом України в постанові від 03.10.03 № 24/178. Рішення судів України, що набули законної сили, відповідно до ст. 124 Конституції України є обов\'язковими для виконання на всій території України.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов\'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 21 Закону України "Про прокуратуру",
ПРОПОНУЮ:
Рішення Київської міської ради від 24.11.05 № 427/2888 "Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва" привести у відповідність з законом.
Протест зупиняє дію опротестованого акту і підлягає обов\'язковому розгляду у десятиденний строк після його надходження.
Про результати розгляду протесту прошу повідомити прокуратуру міста Києва.

Заступник прокурора міста Києва В.В. Гоголь

P.S. Станом на 19.11.2006 р. протест не розглянутий.



2006-11-19
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email