'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Як слід скаржитися.  (Прочитано 4730 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Як слід скаржитися.
« : 20 Лютого 2008, 00:00:00 »

 

Як слід скаржитися.

Останні рекомендації газети "ВВ" по боротьбі з корупцією (у вільному перекладі з іноземної мови)



Останні рекомендації газети "ВВ" по боротьбі з корупцією (у вільному перекладі з іноземної мови)
=====================================================================
1. Не скигліть, не просіть, не бійтеся! Скиглять безправні, раби. Вільна людина має право і гідність - вона ВИМАГАЄ дотримання закону.
2. Діє лише письмова скарга. Забудьте про усні скарги. Для чиновника має значення лише написане, підписане, з зазначеною датою, зареєстроване з позначкою "Вх. №" чи "Вих. №".
3. Звертайтеся зі скаргою до найнижчої інстанції. Першу скаргу слід направляти тому, кто порушив Ваші права. Звісно "той" повинен бути юридичною особою, або посадовою чи службовою особою юридичної особи з владними повноваженнями.
4. Скарга повинна бути короткою і конкретною, розміром не більше сторінки. Бажано надрукувати. Розбиратися в рукописах - це не справа чиновника.
5. Звертатися бажано з посиланнями на Закон України, Указ Президента, постанову уряду, наказ міністерства, рішення місцевої ради, розпорядження голови держадміністрації, начальника головного управління, тощо. Ці магічні слова діють на чиновника на рефлекторному рівні.
6. Скарга - як свідчення в коханні. В "шапці" повинен бути один адресат. Ніколи не вказуйте декілька адресатів. Упаси Боже посягнути на святе - чиновницьку ієрархію. Уражене самолюбство чиновника перетворить його в вашого особистого ворога.
7. Все реєструйте! Не покидайте кабінету доти, поки на копії вашого звернення не буде проставлена відмітка "Зареєстровано" з датою та підписом уповноваженої особи.
8. Відправляйте звернення рекомендованим листом з повідомленням про вручення. На звороті повідомлення зазначайте тему звернення.Тоді адресат розпишеться не просто за отримання листа, але й за конкретний зміст.
9. Звертайтеся до лікаря зі скаргами на погіршення здоров\'я після кожної сутички з чиновником. Потім це буде одним з доказів для відшкодування моральної шкоди. Приклад - Рудьковський, як добре він використав клініку "Борис"!
10. Заведіть папку. Збирайте усі квитанції, копії, чеки, рецепти, відписки, свої звернення - все, що стосується справи. Допоможе в суді.
11. Найважливіше! У кожном зверненні підкреслюйте, наполягайте, демонструйте, що закон для вас вище за все. Що ви вважаєте чиновника гарантом Конституції, навіть більшим, ніж сам Гарант.
==================================================
"Ось і казочці кінець.
Хто читав - той молодець!
Хто повірив, перевірив -
Той ... ще більший молодець!"
========================================
Копірайт - газета "ВВ" № 033(1954), 2008 р., стор. 7



2008-02-20
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email