614 x 461, 161 кБ Спірна садиба.
| Земельний спір - провадження у судовій справі відповідною ухвалою правомірно закрито.Прошу постановити ухвалу про закриття провадження у справі, оскільки справа не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.
Солом’янський районний суд м. Києва, вул. Шутова, 1, м. Київ, 03113 Суддя – Мягкоход Ю.В. Справа № 2-359-1/09
Позивач: Мощенок Алла Іванівна, вул. Постова, 6, кв. 2, м. Київ, 03061, тел. 408-84-14
Відповідач: Хижняк Олена Іванівна, вул. Постова, 6, кв. 1, м. Київ, 03061, тел. 408-84-13
Третя особа: Солом’янська районна в м. Києві рада, пр-т Повітрофлотський, 41, м. Київ, 03020
16 липня 2009 р.
КЛОПОТАННЯ
представника відповідача у справі за позовом Мощенок А.І. до Хижняк О.І. про встановлення порядку користування земельною ділянкою
Повідомляю, що з 16 липня 2009 р. я вступаю у справу № 2-359-1/09 у якості представника відповідача на підставі наданої мені Хижняк Оленою Іванівною довіреності від 10 липня 2009 р., посвідченої державним нотаріусом Першої київської державної нотаріальної контори, реєстровий № 17-3603.
Ознайомившись з матеріалами справи, вважаю необхідним звернутися до суду з наступним клопотаням:
Керуючись п.1 ч. 1 ст. 205 ЦПК України прошу постановити ухвалу про закриття провадження у справі, оскільки справа не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.
Обґрунтування наведено нижче.
Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України (ЗКУ) право власності та право користування на земельну ділянку виникає після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, та його державної реєстрації. Позивачка не представила такого документу, а тому розглядати її вимоги суд не має повноважень.
Відповідно до ст. 116 ЗКУ громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначенимх цим Кодексом. Позивачка не надала суду доказів про наявність таких рішень.
Відповідно до ст. 86 ЗКУ право спільної власності на землю посвідчується державним актом на право власності на землю. Такого державного акту на спірну земельну ділянку позивачка не має.
Згідно з положеннями Глави 25 ЗКУ «Вирішення замельних спорів» виключно судом вирішуються земельні спори з приводу володіння, користування і розпорядження земельними ділянками, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб. Позивачка не набула права власності на спірну ділянку, а тому вирішення земельного спору не відноситься до компетенції суду.
Відповідно до ч.ч. 2, 5 ст. 158 ЗКУ органи місцевого самоврядування вирішують земельні спори щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян, та додержання громадянами правил добросусідства (Глава 17 ЗКУ). І лише у разі незгоди власників землі або землекористувачів з рішенням органів місцевого самоврядування, органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів спір вирішується судом. Порядок розгляду земельних спорів органами місцевого самоврядвання та органами виконавчої влади з питань земельних ресурсів регламентований ст.ст. 159-161 ЗКУ. Земельні спори зазначеними органами розглядаються на підставі заяви однієї із сторін у місячний термін з дня подання заяви. Земельні спори розглядаються за участю зацікавлених сторін, які повинні бути завчасно повідомлені про час і місце розгляду спору. У рішенні органу місцевого самоврядування або органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів визначається порядк його виконання. Оскарження зазначених рішень у суді призупиняє їх виконання.
При зазначених обставинах слід визнати, що на даній стадії вирішення земельного спору справа не підлягає розгляду у порядку цивільного судочинства.
Представник відповідача Куля В.І.
2009-07-17 |