виконавець та балансоутримувач не з`явилися протягом двох тижнів за викликом споживача для складання акту претензії. споживачі склали акт самі і подали його відповідно до вимог закону. через троє діб не надавши ні відмови а також не зробивши перерахунок з`явилася комісія (попередньо спробувавши деякі недоліки усунути та за два дні це неможливо) і оглянувши будинок склала акт, але не як акт претензію, а акт "про стан будинку на день проведення огляду" (в цьому акті частина претензій була підтверджена, частина залишилась без огляду, бо ЖЕК не забезпечів доступу на дах та деякі приміщення, та заперечував наявність ключів від етажних елекртощитків (у РЕМі), про ті роботи, які встигли виконати, споживачам у цьому акті вдалося записяти зауваження що вони виконані на передодні, спеціально перед явкою комісії).
далі обіцяють розглянути вимоги про перерахунок на підставі цього (свого) акту на протязі ще невідомо якого часу.
Віктор Іванович, питання: чи можна вважати що акт-претензія споживачів у встановлений строк (3 дні) не був розглянутий, відповідь споживачам не надано ( ні позитивну ні відмову) і тому саме він повинен бути застосованим при судовому розгляді у разі звернення за захистом прав споживачів (бо є підстави думати що з відповіддю по акту комісії буде маніпулювання типу "ну ми ж учора роботи виконали (хоч до цього рік-два нічого не робли) тож і перерахунок не потрібен".
дякую!