- Накладні витрати бажано по всіх позиціях розшифрувати.
- Системи тепло-водопостачання, водовідведення та каналізації (цікаво чим у них водовідведення від каналізації відрізняється?): питання по фонду оплати праці - 761 грн. трохи менше ніж ставка двірника, сантехнік це професія більш кваліфікована ніж двірник. Тож можна припустити, що задіяно (по їх Термінології ) "явочна чисельність" сантехників - менше одного, припустим 0,5. Або 1 сантехнік на два будинки. Не знаю скільки будинків обслуговує цей Ваш "Квартет", але чомусь мені здається, що їх (сантехників) набагато менше. Тож і сума ця може бути менша, тож, відповідно, менше й нарахувань на зарплату.
- Дератизація: вартість робіт можна взнати у спеціалізованому підприємстві, що ці роботи виконує ( яке небудь ТОВ "Дезинфекція" під крилом санстанції, чи де інде). Скільки раз на рік планують проводити - спитайте "Квартет"; і тоді перевірите чи справді це на місяць коштує 74 грн. Тільки тут ще питання, а чи взагалі проводять, чи тільки гроші беруть. Бо є така схемка: ЖЕК укладає договір з ТОВ "Дезинфекція" на проведення робіт на частині площі підвалів "при необхідності" і по договору платить за цю частку площі підвалів. Роботи ніхто не веде, але обоє задоволені. У першого залишається з половини зібраних на це коштів, а другі - отримують якісь кошти задарма. А як споживач у суді запитає куди йдуть гроші за дератизацію - показують цей договір - гроші перечислили, а роботи? - а роботи ж по потребі, а потреби не було.
- Дезінсекція - аналогічно.
- ДВК: якщо норма дійсно 5000 (це треба дивитися наказ ) то начебто нормально, але це якщо пічник є в штаті, а якщо свого нема, а періодично користуються послугами чужого, то там трохи інші розрахунки.
- Поточний ремонт: знову накладні витрати - матеріалів на 14 грн., а накладних витрат на 585. Фонд оплати - знов приблизно 1 працівник на 2 будинки, чи їх стільки?
- Поливання дворів та газонів, підготовка до зими: тариф навіть занижений якщо рахувати по тим данним що наведено. Не сходиться щось! Чи вони благодійники?
- Освітлення МЗК : в розрахунку не враховано вартість єлектроенергії на освітлення. Так вони у Вас дійсно благодійники!!! Не можна ж вважати, що на освітлення тратиться 1.3793 грн. на місяць, це всьго 6.7946 кВтг ( візьмемо одну лампочку в 60 Вт х 8 годин х 30 днів = 14400 = 14.4 кВтг і це тільки ОДНА!!!). Кількість електроенергії, що використовується для освітлення місць загального користування, підвальних приміщень та підкачування води в розрахунку на місяць беруть з таблички з РТМ 204 України 115-85, яка є в додатках до наказу 214 на стор.
http://uapravo.net/data2008/base57/ukr57876/page3.htm.
- Інші витрати : незрозуміло - в складових інших витрат тільки 0.024, а загалом чомусь 0.066 ?!
- Підсумок в них 2.7995. Я порахував їхні ж складові і отримав 2.7996,
пдв 0.5599 , Всього 3.3594 . Але пишуть що 2.7995 це з рентабельностю, та рентабельність ніде не враховувалася, тож фактично рентабельність 0 (знову ознаки благодійності, у що не дуже-то віриться).
Для першого поверху з пдв у них 2.8872, у мене тільки 2.8668.
Враження, що принаймні частина складових бралася з загальновідомого довідника "СТЕЛЯ".
Чи в них справді така "бухгалтерія", чи це Вам щось таке вигадали щоб було схоже на правду і щоб до них не чіплялися?
Я навмисно не зачіпав тему державного акту на землю. Про акт на форумі сказано не раз. Нема землі - нічого прибирати і нічого поливати. Алеж як рахували, то хоча б не брехали. Та крім того тут же і інші розрахунки зі стелі. Мабуть просто взяли зі стелі ці 3 грн. ( бо так хочеться) і під них ліпили розрахунок.