'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: У закон щодо розрахунків за ЖКП внесено зміни  (Прочитано 2992 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення порядку розрахунків за житлово-комунальні послуги і підвищення якості їхнього надання».

Про це повідомляє прес-служба глави держави.

Як повідомляв УНІАН, Верховна Рада України ухвалила цей закон 5 липня.

Ним вносяться поправки до законів «Про житлово-комунальні послуги», «Про теплопостачання» та Господарський кодекс України, якими уточнюється порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги та окремі норми щодо поліпшення якості їхнього надання.

Змінами до Господарського кодексу України передбачено, що оплата енергії, що відпускається, здійснюється відповідно до умов договору. Договір може передбачати попередню оплату, планові платежі з наступним перерахунком або оплату, що проводиться за фактично відпущену енергію.

Крім того, законом внесено зміни до Закону «Про житлово-комунальні послуги». якими передбачено, що комунальні послуги надаються споживачам безперебійно, за винятком часу перерв на проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем/виробником за графіком, погодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з діючими нормативними документами. Допустима тривалість перерв у наданні послуг, їхня повторюваність встановлюються центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства на підставі діючих стандартів, нормативів, норм, порядків та правил експлуатації, проведення поточного і капітального ремонтів, реконструкції об’єктів житлового фонду.

Також передбачається, що комунальні послуги не надаються в міжопалювальний період для систем опалення, рішення про початок та закінчення якого приймається виконавчими органами відповідних місцевих рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов, згідно з діючими будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації та іншими нормативними документами. Міжопалювальний період повинен починатися і закінчуватися одночасно для всіх категорій споживачів.

Комунальні послуги надаються споживачам безперебійно за винятком часу перерв на ліквідацію наслідків аварій або дії непереборної сили. Перерва у наданні комунальних послуг, яка виникла внаслідок аварії або дії непереборної сили, має бути ліквідована у найкоротші терміни, що визначаються нормативними документами. Якщо ліквідація наслідків аварії або дії непереборної сили потребує більше однієї добі, виконавець/виробник спільно з органами місцевого самоврядування здійснює заходи щодо зменшення її негативного впливу на споживачів.

У разі застосування перерви в наданні послуг виконавець/виробник зобов`язаний повідомити через засоби масової інформації про таку перерву споживача не пізніш ніж за 10 днів (за винятком перерви, що виникла внаслідок аварії або дії непереборної сили). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг.

Виконавець/виробник зобов’язаний провести перерахунок вартості комунальної послуги у разі перерви у її наданні для кожного із споживачів протягом місяця з часу її настання. Перерахунок повинен бути відображений у платіжних документах, надісланих споживачам за поточний або наступний розрахунковий період.

Договір не може містити умов, які вводять додаткові види оплати послуг, не передбачені типовими договорами на надання житлово-комунальних послуг, затвердженими Кабінетом міністрів України.

Плата за надані житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору в порядку, визначеному Кабінетом міністрів.

Платіжний документ може містити графи, у яких зазначаються суми до сплати за надані послуги, не проплачені повністю споживачем у попередній розрахунковий період. Платіжний документ не може містити граф, у яких вказуються суми за оплату послуг, не передбачених договором, або суми доплат за надані послуги понад ті, які передбачені діючими тарифами.

 

постiйна адреса статтi: http://economics.unian.net/ukr/detail/96934

Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Договір не може містити умов, які вводять додаткові види оплати послуг, не передбачені типовими договорами на надання житлово-комунальних послуг, затвердженими Кабінетом міністрів України.
І знову про КП ГІОЦ. Його 0,5 % ніякими Типовими договорами з ПКМУ № 529 чи № 630 не передбачено.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

http://jkg-portal.com.ua/ua/kolonki/68-kolonkimateriali/10354-par-zamst-roboti
Олексій Кучеренко. Піар замість роботи 27.07.2011 19:31
Цитувати
Днями у Верховній Раді був озвучений законопроект № 9033 «Про внесення змін до Закону «Про житлово-комунальні послуги», який передбачає зміну механізму тарифоутворення на послуги ЖКГ та регулювання інвестиційної діяльності в галузі. Документ був поданий п'ятьма депутатами фракції Партії регіонів і Народної партії, серед яких жоден не входить в профільний парламентський комітет.

Щодо суті нового законопроекту хочу зазначити, що поява такої ініціативи я сприймаю, загалом, нормально. Але тим, хто розбирається в цьому, зрозуміло, що це не більше ніж черговий піарний хід.

Чому я так говорю? Бо останні події навколо ЖКГ та реалізації Програми реформування галузі показують, що багато законодавчих ініціатив, у тому числі чергові зміни до «Закону про житлово-комунальні послуги», носять абсолютно безсистемний характер. Більше того, вони безсистемні і, як правило, непрофесійні. Звичайно, з одного боку, ми не можемо відібрати у депутатів право їх законодавчої ініціативи, але з іншого - необхідно враховувати безсистемність і суперечливість законодавчого забезпечення ЖКГ. Переконаний, що сьогодні ініціаторам розплутування клубка протиріч нормативно-правового поля має стати відповідний орган: або Міністерство, або НКРЖ.

З власного досвіду скажу - надмірна і хаотична депутатська ініціатива настільки ускладнює законодавчий процес, що іноді це нагадує байку Крилова «Дем'янова юшка».

Тому таку діяльність слід розглядати, скоріше за все, як накопичення балів у моніторингу законодавчої активності народних депутатів (найчастіше з числа неактивно відвідуючих сесійний зал), ніж як системну і професійну роботу. При цьому найчастіше автори подібних законопроектів не особливо розглядають у весь комплекс проблем, намагаючись заробити бали на окремому фрагменті, цікавому для тих чи інших лобістських груп. В результаті такі спроби точкового впливу призводять до зворотного результату.

Вже зараз очевидна і перша реакція суспільства та ЗМІ на цей документ: преса рясніє заголовками про те, що інвестувати ЖКГ збираються за рахунок населення. І хоча ще ніхто серйозно не переймався цим законопроектом, але у населення вже сформувалося суто негативне ставлення. Вважаю, що уряду потрібно визначитися: якщо ви хочете дати можливість підприємствам галузі закладати реальну інвестиційну складову тарифу і хочете, щоб цей тариф був більш-менш підйомним для населення, - то тоді приборкайте, в першу чергу, ціни на енергоносії: розберіться з ціною на газ, на електроенергію. І тільки в цьому випадку з'явиться можливість зробити цей тариф не убивчим для потенційного споживача. Безумовно, необхідно розглянути питання про спільне інвестування з боку бюджетів усіх рівнів. Але тільки це має удосконалюватися шляхом розвитку механізму публічно-приватного партнерства, про яке ми говоримо дуже багато, але жодного по суті реального і чесного проекту в Україні до цих пір не маємо. І зрозуміло чому - занадто велика корупційна складова, апетити дуже великі і тому процес залишається закритим, непрозорим.

Що стосується самої суті цього документу, можу сказати: на сьогодні запропоновані зміни передбачені Постановами Кабміну № № 955 та 959.Особливо це актуалізувалася у зв'язку зі створенням Національного регулятора в сфері тарифоутворення в ЖКГ, який і повинен забезпечити і захист інвестицій, та обов'язкові розрахунки по енергоносіях, і прозорість процедури регулювання тарифів колегіальним рішенням з урахуванням думки всіх суб'єктів: монополістів, споживачів, бюджету. Саме там закладена основа правильного розвитку галузі. І тільки комплексне вирішення системних проблем не тільки житлово-комунальної сфери, але й економіки України (яка, як і раніше залишається далеко неконкурентною і непрозорою) може відповісти на всі наші проблеми.

Олексій Кучеренко, Міністр з питань житлово-комунального господарства України (2007-2010 рр..)
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Т.И., чтото мне подсказывает (наверное внутренний голос), что это об однои и том жеж!
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6479.0.html
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Ну то можна останні новини щодо різних змін до ЗУ Про ЖКП в одну тему зібрати.
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Это об одном и том же законе!
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email