'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: КМДА жорстко контролює якість ЖКП. "Посміємося разом"  (Прочитано 2215 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

http://kiev.pravda.com.ua/news/4d24875e89f60/
Мазурчак: Ми будемо жорстко контролювати питання якості компослуг 05.01.2011  16:59

Київська влада спростила механізм перерахунку коштів за надання неякісних компослуг та обіцяє карати начальників ЖЕКів.

Про це заявив перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак, відповідаючи на питання, чому у квартирах холодно і гаряча вода ледве тепла, а порахунку тарифу їм не роблять.

"Ми спростили механізм перерахунку за ненадані послуги або неякісні. Сьогодні ЖЕК у разі якщо нема температурного режиму, або гаряча вода не відповідає температурі, сам складатиме акт і направлятиме копію цього акту "Київенерго", а через наш Головний інформаційно-обчислювальний центр" автоматично проводитиметься перерахунок", - сказав чиновник.

Він наголосив, що столична влада "буде реагувати на кожен факт неякісно наданих послуг і неперерахування коштів за ці послуги".

"Ми будемо дуже жорстко контролювати питання якості надання послуг, щоб дане підняття тарифів супроводжувалося якісними послугами. Ми будемо допомагати киянам у перерахунку -  і я, і та комісія, яка вже створена. Працюючи заступником міністра ЖКГ я допоміг тисячам людей зробити перерахунок по їхніх заявках. Тільки за попередній рік нами було зроблено перерахунку на 3,5 мільйона", - сказав Мазурчак.

Він пояснив, що мешканцям потрібно буде повідомити ЖЕК, що в квартирі холодно, або вода не належної температури, і перерахунок проводитиметься автоматично.

Також автоматично проводиться перерахунок за ті дні, коли буди аварії і пориви і мешканці не отримували якісних послуг.

У випадку, якщо цього не станеться, Мазурчак порадив писати йому особисто: "Якщо немає реакції, то ви пишете листа на моє ім'я і ми знімаємо керівника цього ЖЕКу. І так може зробити будь-який мешканець Києва".

Варто відзначити, що кореспондент "Українсько правди. Київ" упродовж 2-х тижнів звертався до ЖЕКу у зв'язку з відсутністю гарячої води. На прохання прийти заміряти воду і зробити перерахунок, диспетчер ЖЕКу відповіла: "Що я можу вам порадити? Закрийте кран і грійте воду самі". 

Українська правда. Київ

==============
p.s. От я і думаю. Дав роки за прохолодну воду в крані ГВП перерахунків катма. І претензії були, і акти-претензії (підписані кількома споживачами). Виконавець послуг придумав собі фішку: на виклики в зазначені у скарзі дні і години не з`являється, про час приходу не повідомляє, приходить собі серед дня, знаходить сусідські квартири по стояку, заміряє щость (що, яким чином, якими вимірювальними приладами), складає акти: "Скарга безпідставна, температура ГВП 53 градуси"
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Мазурчак: Ми будемо жорстко контролювати питання якості компослуг 05.01.2011  16:59

Я вже бачу як вони це будуть контролювати по відпискам на свої скарги до КМДА, що у свою чергу буде підставою для нових позовів. Автоматичний перерахунок -це демагогія і окозамилювання. Тим більш на тлі того, що суди не завжди задовольняють позови по перерахунках  :o
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email