http://kiev.pravda.com.ua/news/4d24875e89f60/Мазурчак: Ми будемо жорстко контролювати питання якості компослуг 05.01.2011 16:59
Київська влада спростила механізм перерахунку коштів за надання неякісних компослуг та обіцяє карати начальників ЖЕКів.
Про це заявив перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак, відповідаючи на питання, чому у квартирах холодно і гаряча вода ледве тепла, а порахунку тарифу їм не роблять.
"Ми спростили механізм перерахунку за ненадані послуги або неякісні. Сьогодні ЖЕК у разі якщо нема температурного режиму, або гаряча вода не відповідає температурі, сам складатиме акт і направлятиме копію цього акту "Київенерго", а через наш Головний інформаційно-обчислювальний центр" автоматично проводитиметься перерахунок", - сказав чиновник.
Він наголосив, що столична влада "буде реагувати на кожен факт неякісно наданих послуг і неперерахування коштів за ці послуги".
"Ми будемо дуже жорстко контролювати питання якості надання послуг, щоб дане підняття тарифів супроводжувалося якісними послугами. Ми будемо допомагати киянам у перерахунку - і я, і та комісія, яка вже створена. Працюючи заступником міністра ЖКГ я допоміг тисячам людей зробити перерахунок по їхніх заявках. Тільки за попередній рік нами було зроблено перерахунку на 3,5 мільйона", - сказав Мазурчак.
Він пояснив, що мешканцям потрібно буде повідомити ЖЕК, що в квартирі холодно, або вода не належної температури, і перерахунок проводитиметься автоматично.
Також автоматично проводиться перерахунок за ті дні, коли буди аварії і пориви і мешканці не отримували якісних послуг.
У випадку, якщо цього не станеться, Мазурчак порадив писати йому особисто: "Якщо немає реакції, то ви пишете листа на моє ім'я і ми знімаємо керівника цього ЖЕКу. І так може зробити будь-який мешканець Києва".
Варто відзначити, що кореспондент "Українсько правди. Київ" упродовж 2-х тижнів звертався до ЖЕКу у зв'язку з відсутністю гарячої води. На прохання прийти заміряти воду і зробити перерахунок, диспетчер ЖЕКу відповіла: "Що я можу вам порадити? Закрийте кран і грійте воду самі".
Українська правда. Київ
==============
p.s. От я і думаю. Дав роки за прохолодну воду в крані ГВП перерахунків катма. І претензії були, і акти-претензії (підписані кількома споживачами). Виконавець послуг придумав собі фішку: на виклики в зазначені у скарзі дні і години не з`являється, про час приходу не повідомляє, приходить собі серед дня, знаходить сусідські квартири по стояку, заміряє щость (що, яким чином, якими вимірювальними приладами), складає акти: "Скарга безпідставна, температура ГВП 53 градуси"