'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Майже половина споживацьких скарг стосується якості послуг ЖКГ  (Прочитано 1152 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Майже половина споживацьких скарг стосується якості послуг ЖКГ

Цитувати
З початку року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло понад 17,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. При цьому майже половина скарг стосувалась якості послуг ЖКГ.

«Дуже важливо, щоб люди, споживацькі права яких було порушено, знали про те, що ми можемо їх захистити. Сьогодні ми багато працюємо над тим, щоб діджиталізувати процес подання та обробки звернень, зробити його більш зручним», - зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

З усієї кількості звернень, що надійшли до територіальних органів Держпродспоживслужби за 9 місяців 2021 року, 45% стосувались якості наданих послуг (з них 43% – якості житлово-комунальних послуг, 2% - якості фінансових та банківських послуг). Ще 37% звернень споживачів стосувались якості непродовольчих товарів, 5% – якість продовольчих товарів. Інші звернення стосувались придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями та при укладанні договору на відстані.

За результатами розгляду звернень споживачам повернуто 7,6 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

Нагадаємо, одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.
https://dpss.gov.ua/news/majzhe-polovina-spozhivackih-skarg-stosuyetsya-yakosti-poslug-zhkg
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email