'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Кабмин ужесточит регулирование тарифообразования  (Прочитано 3377 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Stag

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 116
  • City: Kiev
    • Перегляд профілю

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

 Проект № : 8640
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=40616
"Про внесення змін до деяких законів України (“Про питну воду та питне водопостачання” та “Про теплопостачання” ) щодо регулювання інвестиційної діяльності у сфері житлово-комунального господарства".
Для пересічного споживача мабуть і не цікавий.
« Останнє редагування: 09 Червня 2011, 20:52:26 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Проект № 8641 повний текст:
Цитувати
                                                                                ПРОЕКТ
                                                                                          Вноситься
                                                                                 Кабінетом Міністрів України
                                                                                                       М. АЗАРОВ
                                                                                     “     ”    2011 р.
                                               ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законів України щодо процедури встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги
________________________________________
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
І. Внести зміни до таких законів України:
1. Частину другу статті 3 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” (Відомості Верховної Ради України, 2004 p., № 9, ст. 79) доповнити абзацом такого змісту:
“актів, якими встановлюються ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги.”.
2. У Законі України “Про житлово-комунальні послуги” (Відомості Верховної Ради України, 2004 p., № 47, ст. 514; 2010 р., № 49, ст. 571):
частину другу статті 31 доповнити абзацом такого змісту:
“Порядок доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад розробляється і затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.”;
частину п’яту статті 32 викласти у такій редакції:
“5. У разі зміни цін/тарифів на житлово-комунальні послуги виконавець/виробник не пізніше ніж за 10 днів до введення їх в дію повідомляє про це споживачів з посиланням на рішення відповідних органів.”.
II. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.             
Голова
Верховної Ради України

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=40615
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
                               З А К О Н   У К Р А Ї Н И
            Про засади державної регуляторної політики  у сфері господарської діяльності  Стаття 3. Сфера дії Закону

     Дія цього  Закону поширюється на відносини у сфері здійснення державної регуляторної політики та регуляторної діяльності.

     Дія цього Закону не поширюється  на  здійснення  регуляторної діяльності, пов'язаної з прийняттям:
     постанов Верховної Ради України;
     актів Національного     банку     України,     за    винятком нормативно-правових актів   Національного   банку   України,   які спрямовані на виконання ним функцій,  визначених пунктами 4, 6, 7, 9,  11 та 17  статті  7  Закону  України  "Про  Національний  банк України" ( 679-14 ), і мають ознаки регуляторного акта;
     актів Рахункової  палати,  Центральної  виборчої  комісії  та Національної служби посередництва і примирення;
     стандартів, кодексів усталеної практики,  технічних умов,  за винятком випадків,  коли положення стандартів,  кодексів усталеної практики,  технічних умов,  прийнятих органами державної влади  та органами  місцевого  самоврядування,  маючи у передбачених законом випадках обов'язковий характер,  встановлюють вимоги до  суб'єктів господарювання  щодо проведення обов'язкових погоджень,  аналізів, експертиз, обстежень, випробувань тощо за допомогою третіх осіб;
     санітарних норм,   державних   норм   і   правил   у    сфері містобудування, у тому числі державних будівельних норм, державних норм і правил пожежної безпеки,  у тому  числі  загальнодержавних, міжгалузевих,   галузевих нормативних  актів  з  питань  пожежної безпеки, державних міжгалузевих та галузевих нормативних актів про охорону праці,  норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки,  нормативних  документів   з   метрології,   затверджених
центральними  органами  виконавчої  влади,  фармакопейних  статей, Державної   Фармакопеї    України,    технологічних    регламентів виготовлення  лікарського  засобу,  за  винятком випадків,  коли у положеннях зазначених документів  містяться  вимоги  до  суб'єктів господарювання  щодо проведення обов'язкових погоджень,  аналізів, експертиз, обстежень, випробувань тощо за допомогою третіх осіб;
     актів, прийнятих з питань запровадження та здійснення заходів правового  режиму воєнного,  надзвичайного стану,  оголошення зони надзвичайної екологічної ситуації, а також з питань мобілізації та демобілізації;
     актів, що містять державну таємницю України;
     актів, що   містять   індивідуально-конкретні   приписи,   за винятком  актів,  у  яких  одночасно   містяться   нормативні   та індивідуально-конкретні приписи;
     актів, якими доводяться до відома фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань рішення органів,  які є вищестоящими по відношенню до органів, які приймають ці акти.
(Додається):“актів, якими встановлюються ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги.”.

     Дія цього  Закону  також не поширюється на порядок укладання, виконання,  опублікування,  реєстрації та  денонсації  міжнародних договорів України.
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Т.е. до набрания силы этим законом - эти акты подпадали под действие закона про регуляторну политыку.
Следовательно "привет БАБЕНКО"
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
                     З А К О Н   У К Р А Ї Н И
                            Про житлово-комунальні послуги
Стаття 31. Порядок формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги
     1.    Порядок    формування    тарифів    на    кожний    вид житлово-комунальних  послуг  другої  групи (пункт 2 частини першої статті 14 цього Закону) визначає Кабінет Міністрів України.{  Частина перша статті 31 в редакції Закону N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
     2. Виконавці/виробники   здійснюють   розрахунки   економічно обґрунтованих  витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг   і   подають   їх   органам,   уповноваженим   здійснювати встановлення тарифів.{  Частина друга статті 31 в редакції Закону N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
      (Додається) “Порядок доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад розробляється і затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.”
     3. Органи  місцевого  самоврядування  встановлюють  тарифи на житлово-комунальні  послуги  в   розмірі   не   нижче   економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
     При встановленні  цін/тарифів  на  послуги,  які виробляються суб'єктами  природних  монополій,  регулювання   діяльності   яких здійснюється  Національною  комісією регулювання ринку комунальних послуг    України    та    Національною    комісією    регулювання електроенергетики    України    відповідно    до    законодавства, повноваження органів місцевого самоврядування поширюються виключно на  тариф  (складову тарифу),  який (яка) не підлягає встановленню
Національною  комісією  регулювання   ринку   комунальних   послуг України.
{  Частина третя статті 31 в редакції Закону N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
     4. У   разі  встановлення  органом  місцевого  самоврядування тарифів на житлово-комунальні послуги на  рівні,  що  унеможливлює отримання   прибутку,   орган,  який  їх  затвердив,  зобов'язаний відшкодувати      з      відповідного      місцевого       бюджету виконавцям/виробникам    різницю    між    встановленим   розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на  виробництво
цих послуг.{ Частина   четверта   статті   31  в  редакції  Закону  N 2479-VI
( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
     5. Видатки  на відшкодування втрат підприємств,  що пов'язані із встановленням тарифів на житлово-комунальні послуги  на  рівні, що унеможливлює отримання прибутку, фінансуються за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету.
{  Частина п'ята статті 31 в редакції Закону N 2479-VI ( 2479-17 ) від  09.07.2010;  додатково  див.  Закон N 2404-VI ( 2404-17 ) від 01.07.2010 }
     6.  Встановлення  цін/тарифів  на  житлово-комунальні послуги нижчими   від   розміру  економічно  обґрунтованих  витрат  на  їх виробництво  без відповідного відшкодування не допускається і може бути оскаржено в суді.{  Частина шоста статті 31 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
     7. Центральні органи виконавчої влади несуть відповідальність за  наслідки  встановлення   або   регулювання   цін/тарифів,   що змінюються ними відповідно до їхніх повноважень.
     8. У  разі  зміни  цін/тарифів на послуги/товари центральними органами виконавчої влади,  які призвели до непередбачених  витрат виконавців/виробників,    центральні   органи   виконавчої   влади зобов'язані відшкодувати в повному обсязі збитки, зумовлені такими змінами,  протягом  поточного  фінансового року та до затвердження нового бюджету.
     9. Спори  щодо  формування  та  затвердження  цін/тарифів  на житлово-комунальні    послуги,   а   також   відшкодування   втрат підприємств,  що  пов'язані  із   затвердженням   цін/тарифів   на житлово-комунальні   послуги   нижчими   від   розміру  економічно обґрунтованих витрат на їх  виробництво,  вирішуються  в  судовому порядку.

     Стаття 32. Плата за житлово-комунальні послуги
     1. Плата    за   житлово-комунальні   послуги   нараховується щомісячно відповідно до умов договору.
     2. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з  розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку.
     3. Розмір  плати  за   утримання   будинків   і   споруд   та прибудинкових  територій встановлюється залежно від капітальності, рівня облаштування та благоустрою.
     4. У платіжному документі мають бути  передбачені  графи  для зазначення   поточних   та   попередніх  показань  засобів  обліку споживання  комунальних   послуг,   різниці   цих   показань   або затверджених  норм,  ціни/тарифу на даний вид комунальних послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.
  ДІЄ:  5. У   разі   зміни   вартості   житлово-комунальних   послуг виконавець/виробник  не  пізніше  ніж за 30 днів повідомляє про це споживача  з  визначенням  причин  зміни  вартості   та   наданням відповідних  обґрунтувань  з  посиланням на погодження відповідних органів.
ПРОПОНУЮТЬ: “5. У разі зміни цін/тарифів на житлово-комунальні послуги виконавець/виробник не пізніше ніж за 10 днів до введення їх в дію повідомляє про це споживачів з посиланням на рішення відповідних органів.”.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Кабмін готується до розширеної наради з питань реформування ЖКГ

Кабінет міністрів України 8 липня 2011 р. проведе розширену нараду з питань реформування житлово-комунального господарства (ЖКГ).

Про це під час засідання Кабміну заявив перший віце-прем'єр, міністр економічного розвитку та торгівлі Андрій Клюєв, інформує ІА «Україна Комунальна».

«Наступної п'ятниці я проведу селекторну нараду з регіонами щодо стану забезпечення реформування ЖКХ... і виконання рішень засідання уряду 1 червня на чолі з Президентом (України Віктором Януковичем)», - заявив Клюєв.

За словами Клюєва, реалізація засад нової тарифної політики, яка спраямована на вирівнювання тарифів потребує запровадження нових методик та порядків обліку та віднесення витрат, відмовлення від практики нарахування послуг за нормативним принципом а також 100 % оснащення виробників послуг і споживачів відповідними засобами обліку.
http://jkg-portal.com.ua/ua/news-gkj/jkgrizne/9445-kabmn-gotutsya-do-rozshireno-naradi-z-pitan-reformuvannya-zhkg
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email