Порадив би не зациклюватися на цьому питанні. Нехай залишаються 0,00% - ні на що це не вплине. А якщо будуть грубі порушення по дотриманню умов договору, то їх наслідком може бути завдання матеріальної шкоди і моральної шкоди у багато більших розмірах, ніж штрафні санкції. Оскільки окремих нормативно-правових актів щодо штрафних санкцій при неякісному наданні житлово-комунальних послуг не існує, то це питання може бути врегульоване за погодженням сторін. Компромісний варіант - нульові санкції. Практика йде по цьому шляху. Ми ще не доросли до такої тонкої матерії, як штрафні санкції у випадку ненадання послуг. Але якщо аварія не буде ліквідована протягом розумного строку, і це завдасть значних збитків, тоді пряма дорога до суду. Майте на увазі, що судові рішення також ніхто добровільно не виконує. Для цього існує Державна виконавча служба. Яка, до речі, також дечого не може виконати. Це навіть передбачене в ЗУ "Про виконавче провадження". Тобто, як у дипломатії, мистецтво можливого. Мені багато чого вдалося. А от у спорі з Черновецьким Л.М. поки що безсилий. Дати йому ляпаса не можу, бо не зустрічаюсь з ним. Судові рішення він не виконує, а підкуплена ним прокуратура відмовляє порушувати кримінальні справи. У даному випадку потрібна витримка. Виконавчий лист може бути пред\\\'явлений до виконання протягом 3-х років. За три роки щось зміниться, лиш би на краще. Або хтось дасть ще одного ляпаса "Меру усіх киян".