'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: 95 549 звернень від громадян у сфері ЖКГ надійшло до "Саll-центру"  (Прочитано 1707 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

95 549 звернень від громадян у сфері ЖКГ надійшло до "Саll-центру" за перше півріччя 2012 року

Цитувати
Про необхідність реформування галузі житлово-комунального господарства говорять не лише дані щодо зношеності інженерних систем та житлового фонду, а й звернення киян до Служби допомоги киянам «Саll-центр» (15-51). Адже найбільше дзвінків, які отримують оператори call-центру, стосуються саме цієї сфери. Про це повідомляє пре-служба КМДА.

Так, за перше півріччя поточного року до «Саll-центру» надійшло 95 549 звернень від громадян у сфері житлового господарства без урахування питань, що потребують додаткового фінансування. Найбільша кількість звернень від громадян щодо роботи ЖКГ надійшла від Святошинського (14 949 звернень) та Шевченківського (13 834 звернення) районів столиці. Наразі відпрацьовано 91 563 звернення, що в середньому становить 95,8% від загальної кількості отриманих звернень.

Зауважимо, що найвищий рівень виконавчої дисципліни стосовно розгляду питань житлового господарства, що надійшли до «Call-центру», у Печерському (97,6%), Солом’янському (97,53%) та Оболонському (97,46%) районах, найнижчий – у Святошинському (93,1%), Деснянському (93,6%) та Дніпровському (94,5%) районах.

Міська влада комплексно підходить до вирішення проблем, озвучених у кожному зверненні киян та галузі в цілому. Адже саме реформування системи надання житлово-комунальних послуг, їхньої якості, оновлення інженерної інфраструктури, збереження та підвищення ефективності використання наявних ресурсів, енергозбереження – це ті основні завдання, які столична міськадміністрація спільно з мешканцями міста заклала у Стратегію розвитку Києва до 2025 року. І сьогодні під особистим контролем голови КМДА Олександра Попова ці завдання поступово, але впевнено втілюються у столиці.

Зокрема, триває комплексна програма реконструкції житлового фонду, прибудинкових територій та міжквартальних проїздів. Роботи здійснюються у 290 найзанедбаніших столичних дворах в усіх районах Києва. Окрім заміни асфальтового покриття, програма передбачає ремонт усіх занедбаних під’їздів, ліфтів, освітлення, озеленення, відновлення дитячих і спортивних майданчиків, а де необхідно – ремонт дахів та бюветів.

http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4133/news/1345556657.html
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email