Шановні форумчани, прошу роз'яснення с приводу функціонування ліфтів:
1. Наказ 76, Додаток 3 "ГРАНИЧНІ СТРОКИ НЕВІДКЛАДНОЇ ЛІКВІДАЦІЇ ВИЯВЛЕНИХ НЕСПРАВНОСТЕЙ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИЛИХ БУДИНКІВ" - граничні строки несправності ліфтів - 1 доба;
2. Розпорядження КМДА 307 09.03.2011: "В житлових будниках обладнаних ліфтами, при наявності випадків коли в під'їзді не працює жоден з ліфтів більше 3-х діб з вини виконаців послуг або спеціалізованих організацій для мешканців таких підїздів застосовується тариф на послуги на рівні тарифу для мешканців першого поверху будинку."
Допустимі відхилення надання послуг: ТО ліфтів - якщо не працює жоден з ліфтів - в межах 3-х діб включно на місяць при безперебійній експлуатації.
Пошу пояснити стосовно розпорядження 307: 3 доби підряд, чи сумарно на місяць. В моєму розумінні - сумарно. Але ЖЕКа розуміє це, як одноразову зупинку обох ліфтів на термін більше 3-х діб.
А у нас ліфти стоять одноразово 2,5 доби, потім на півдоби включать і знову зламались; сумарно за місяць набігає діб з 15-20 простою. Але перерахунок робить не хочуть.
Можливо в когось є в ел. вигляді або посилання на скачування наступних документів стосовно ліфтового господарства, які вказані у РКМДА №307:
ГСТУ 36.01.005-98, ГСТУ 36.01.009-96 (чому ГСТУ? а не ДСТУ);
КД З6.1-001-2000
норми простоїв ліфтів внаслідок відмов («Ліфтмаш» від 24.11.89р.).