'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Поломка електротовару, який на гарантії  (Прочитано 7538 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Alina

  • Гість

Поламався телевізор, який ще на гарантії. Форумчани, підскажіть як правильно діяти? Тому що телевізор має брак заводський і я тільки потім буду його ремонтувати!!!
Записаний

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю

На днях мала таку саму історію з електрочайником. Мої дії були такими:
разом з документами на чайник (інструкція по експлуатації, яка містила гарантійні талони, та товарним чеком, у якому зафіксовано дату купівлі) і самим чайником пішла у сервісний центр, що надає гарантійний ремонт товарам цієї марки. Виявилось, що на гарантійниї талонах стоїть штамп магазину, але не стоїть дата продажу (ось тут чек з датою і допоміг, до кінця гарант.терміну залишалося 10 днів, працівник сервісцентру сам вписав дату у гарант.талони). Адреси сервісцентрів має бути вказано у паспорті (інструкції з експлуатації) товару, але я шукала в інтернеті і знайщла прямо біля свого будинку, у документах цей сервісцентр не був вказаний. Далі у сервісі в мене прийняли чайник разом з цими документами і видали документ, де зазначили, що взяли у мене прилад з документами на тестування і перевірку по гарантії. Далі сказали, що спочатку фахівець встановить, чи є ця поломка гарантійним випадком (3 дні), якщо так, то у фірми-виробника з'ясують, чи є запчастини для ремонту (ще 5 днів), якщо є, то чекатимуть, коли привезуть деталі (1 міс.), потім відремонтують і зателефонують, коли прилад буде відремонтовано. Якщо запчастин немає, то складуть відповідний акт сервісного центру (у мене він наз. Довідка про неремонтованість гарантійного приладу), з яким треба звернутися до продавця товару, який на підставі цього акту має замінити прилад на такий самий, але новий, а у разі відсутності такого товару у наявності, має повернути його вартість, вказану у чеку.
Сподіваюсь послідовність дій та документи, якими вона має супроводжуватися, Вам зрозуміла.
Бажаю успіхів!!!

П.С. Поки що ані грошей, ані нового чайника не отримала через те, що купувала його в інет-магазині, який встиг закритися незадовго до того, як я отримала акт-довідку.
В ЗУ "Про захист прав споживача" прочитала, що споживач може звертатися або до продавця або до виробника. Можливо, тепер буду розшукувати представництво виробника на Україні і звертатися туди.
« Останнє редагування: 20 Липня 2013, 22:08:18 від Nimfa »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email