'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: перерахунок за ненадані послуги  (Прочитано 5303 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

прийнято постнову кму постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2013 №970 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі"


http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/970-2013-п

постанова дана передбачає перерахунок плати за послуги з утримання будинку у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі на підставі "актів-претензій від споживачів за формою згідно з додатком 1"

якщо претензії немає, то як відбувається перерахунок виконавцем  плати "за послуги з утримання будинку у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі" ?

Цитувати
Споживач має право:
на  зменшення  розміру  плати  за надані послуги в разі їх
ненадання або надання не в повному обсязі,  зниження їх  якості  в
порядку, визначеному договором або законодавством
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: перерахунок за ненадані послуги
« Reply #1 : 19 Січня 2014, 11:08:12 »

прийнято постнову кму постанови Кабінету Міністрів України
П. 9 "Правил..."
Цитувати
... ..., дописи з граматичними помилками, які утруднюють розуміння викладеного, можуть бути видалені.
Будь ласка слідкуйте за своїм правописом.

Цитувати
Споживач має право:
на  зменшення  розміру  плати  за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі,  зниження їх  якості  в
порядку, визначеному договором або законодавством
Будь ласка вказуйте назву і реквізити документа, який Ви цитуєте. Не всі відвідувачі форуму вільно орієнтуються у законодавстві.
В даному випадку це п. 5 ч. 1 ст. 20 ЗУ "Про ЖКП" від 24.06.2004 № 1875
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: перерахунок за ненадані послуги
« Reply #2 : 19 Січня 2014, 11:30:04 »

якщо претензії немає, то як відбувається перерахунок виконавцем  плати "за послуги з утримання будинку у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі" ?
Який може бути перерахунок, як у Вас "претензії немає"?

Ви мабуть хотіли запитати: Чи повинен Виконавець самостійно робити перерахунок "за послуги з утримання будинку у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі" ?
Так повинен.
Тільки ніхто не робить. Бо як відсутні зареєстровані скарги та претензії від споживача, то вже через місяць довести факт перерви, ненадання або надання не в повному обсязі буде практично неможливо.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю
Re: перерахунок за ненадані послуги
« Reply #3 : 19 Січня 2014, 12:04:32 »

я хотів спитати - як проводиться нарахування оплати послуг  за послуги з утримання будинку у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі

адже

Цитувати
це п. 5 ч. 1 ст. 20 ЗУ "Про ЖКП" від 24.06.2004 № 1875
Споживач має право:
на  зменшення  розміру  плати  за надані послуги в разі їх
ненадання або надання не в повному обсязі,  зниження їх  якості  в
порядку, визначеному договором або законодавством
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: перерахунок за ненадані послуги
« Reply #4 : 19 Січня 2014, 15:35:19 »

Нарахування проводиться прямо пропорційно до об'єму наданої послуги.
Записаний

Спектр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 61
  • City: Киев
    • Перегляд профілю
Re: перерахунок за ненадані послуги
« Reply #5 : 28 Січня 2014, 22:41:22 »

Подскажите, где указан порядок вызова представителя КП для составления акта-претензии? Как согласовать время и дату? Как себя вести, если представитель КП в упор не замечает недостатки, за которые я хочу сделать перерасчет?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: перерахунок за ненадані послуги
« Reply #6 : 28 Січня 2014, 23:36:32 »

ЗУ "Про ЖКП"
Цитувати
2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.
Потрібно долучати інших споживачів.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю
Re: перерахунок за ненадані послуги
« Reply #7 : 29 Січня 2014, 08:14:38 »

на якій підставі проводиться нарахування плати "за надані послуги" з-за відсутності договірних відносин? і взагалі...чи правильно проводиться?
Записаний

ВасьОК

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 96
    • Перегляд профілю
Re: перерахунок за ненадані послуги
« Reply #8 : 31 Січня 2014, 10:26:27 »

focus, а про це у судів слід спитати. Зокрема ВСУ має цікаву думку про це.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email