'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Вчора я таки направив Київській раді і Дарницькій адмі...  (Прочитано 2825 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Арсен

  • Гість

Вчора я таки направив Київській раді і Дарницькій адміністрації звернення. Останнє. Подивлюсь на відповідь, а тоді, в разі негативної, подам позов до ради вже без ОСББ і туди залучу Київміськбуд. Суд буде вже Шевченківський, а не Дарницький.



Текст звернення:



Київській міській раді

01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36



Дарницькій районній у м. Києві раді

02068, м. Київ, вул. Кошиця, 11



Дарницькій районній у м. Києві

державній адміністрації

02068, м. Київ, вул. Кошиця, 11



_________________,

що проживає за адресою: 02140, м. Київ, просп. П. Григоренка, 38а, ________



ЗВЕРНЕННЯ

в порядку Закону України «Про звернення громадян»



Статтею 11 Закону України «Про об\\\'єднання співвласників багатоквартирного будинку» (далі – Закон про ОСББ), якою регулюється утримання житлового комплексу на балансі, встановлено, що:

«Об\\\'єднання після набуття статусу юридичної особи може:

прийняти на власний баланс весь житловий комплекс;

за договором з попереднім власником залишити його балансоутримувачем усього житлового комплексу або його частини;

укласти договір з будь-якою юридичною особою, статут якої передбачає можливість здійснення такої діяльності, про передачу їй на баланс усього житлового комплексу або його частини.



Рішення про прийняття на баланс основних фондів приймається відповідно до цього Закону, інших нормативно-правових актів та статуту об\\\'єднання.



Балансоутримувач забезпечує управління житловим комплексом.



У разі якщо у новозбудованому будинку власники квартир, приміщень протягом двох місяців після підписання акта державної приймальної комісії не створюють об\\\'єднання і не приймають на баланс основні фонди, сільська, селищна, міська рада може своїм рішенням призначити балансоутримувача.



Призначений балансоутримувач здійснює свої повноваження по забезпеченню управління будинком до прийняття будинку на баланс об\\\'єднанням. Витрати на здійснення цих функцій управління розподіляються між власниками пропорційно площі приміщень, що перебувають у їх власності».



Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Скарб» в будинку № 38а по проспекту П.Григоренка в м. Києві (далі – ОСББ «Скарб») створено ще в 2000 році, одразу після завершення будівництва та введення будинку в експлуатацію. Його Статут зареєстрований Харківською райдержадміністрацією м. Києва 30.03.2000 року.



Однак до цього часу ОСББ «Скарб» не прийняло на власний баланс житловий комплекс (будинок № 38а по проспекту П.Григоренка в м. Києві) та не уклало договір із юридичною особою про передачу їй на баланс житлового комплексу.



Таким чином ОСББ «Скарб» не являється ані балансоутримувачем, ані управителем вказаного багатоквартирного будинку, що також встановлено Дарницьким районним судом м. Києва в рішенні від 12 березня 2007 року по справі №2-902/2007, залишеним без змін ухвалою Апеляційного суду м. Києва від 30 травня 2007 року.



В ході судового розгляду представник ОСББ «Скарб» - Голова Правління Чернець В.В. пояснила суду, що ОСББ «Скарб» не являється ні управителем, ні балансоутримувачем та не надає власникам та мешканцям багатоквартирного будинку житлово-комунальні послуги.



Згідно статті 12 Закону про ОСББ:

«Управління неподільним та загальним майном житлового комплексу здійснює управитель шляхом:

належної експлуатації житлового комплексу та забезпечення відповідних умов користування власним, неподільним та загальним майном власників;

накопичення необхідних коштів на проведення поточних та капітальних ремонтів відповідно до законодавства;

отримання відшкодування від винної особи за збитки, заподіяні майну, яке перебуває у нього на балансі, або своєчасного звернення до суду щодо відшкодування збитків у примусовому порядку.



У разі якщо балансоутримувачем є об\\\'єднання, рішення про форму управління приймається на загальних зборах кваліфікованою більшістю голосів.



У цьому випадку управління неподільним та загальним майном житлового комплексу об\\\'єднання може здійснювати у формі:

управління неподільним та загальним майном через статутні органи об\\\'єднання;

передачі всіх або частини функцій по управлінню неподільним та загальним майном житлового комплексу юридичній особі за договором;

делегування визначених статутом повноважень по управлінню неподільним та загальним майном житлового комплексу асоціації».



Таким чином функцію з управління майном багатоквартирного будинку віднесено законом виключно до компетенції управителя, а ОСББ може здійснювати управління таким майном тільки в разі, якщо воно є його балансоутримувачем.



Оскільки ОСББ «Скарб» не являється балансоутримувачем і, відповідно, на загальних зборах об’єднання рішення про форму управління не приймалося, управитель в будинку також відсутній.



В той же час ОСББ «Скарб» протиправно перебрало на себе деякі функції балансоутримувача та управителя, зокрема всупереч законодавству уклало договори з підприємствами – виконавцями житлово-комунальних послуг (ВАТ "Київводоканал", АК "Київенерго", ПП "ЕТ1С"), всупереч чинному законодавства, без укладення договорів із власниками квартир, стягує кошти за житлово-комунальні послуги, до надання яких не має жодного відношення.



Така ситуація, а саме відсутність в будинку належним чином визначеного балансоутримувача, управителя, невизначеність правового статусу ОСББ, неможливість встановлення виконавців житлово-комунальних послуг, відсутність договорів між мною та управителем і виконавцями житлово-комунальних послуг, необхідність та обов’язковість укладення яких прямо встановлена законодавством України, фактично позбавляє мене права на відстоювання моїх прав як споживача житлово-комунальних послуг, оскарження дій чи бездіяльності балансоутримувача, управителя та виконавця, притягнення їх до відповідальності, перегляд вартості неякісних послуг, відшкодування збитків, завданих мені, як споживачу, чи іншим особам тощо.



Враховуючи все вищевикладене прошу:



1. Розглянути питання та прийняти рішення щодо призначення балансоутримувача багатоквартирного будинку № 38а по проспекту П. Григоренка в м. Києві.



2. На підставі статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» перевірити діяльність ОСББ «Скарб» на предмет дотримання в своїй діяльності вимог чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про об\\\'єднання співвласників багатоквартирного будинку» та «Про житлово-комунальні послуги».



3. До прийняття відповідного рішення та приведення документів об’єднання у відповідність до вимог законодавства України припинити протиправну діяльність ОСББ «Скарб» по утриманню та управлінню майном багатоквартирного будинку № 38а по проспекту П. Григоренка в м. Києві.



4. Про результат розгляду мого звернення повідомити мене в строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян».





Додатки:

- копія рішення Дарницького районного суду м. Києва від 12 березня 2007 року;

- копія ухвали апеляційного суду м. Києва від 30 травня 2007 року;

- копія відповіді Державної районної у місті Києві державної адміністрації від 4 травня 2007 року № 16/с-3001 щодо балансоутримувача будинку;

- копія відповіді Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 04.03.2008р. № 5/8-209 стосовно порушення прав споживачів житлово-комунальних послуг.



15 квітня 2008 року ___________________ /____________________/
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Тепер чекайте на беззмістовну відписку, яку напише Вам тьотя Муся, а підпише який-небудь заступник шефа.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email