'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Матеріали псевдоконкурсу, проведеного Комунальним пі  (Прочитано 1710 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


80 x 80, 80 кБ
Матеріали псевдоконкурсу, проведеного Комунальним підприємством "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду " Солом\\\'янської районної у м. Києві ради 28 березня 2008 року для закупівлі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій житлових будинків, що знаходяться на балансі Дирекції (будуть поповнюватися). - http://io.ua/s33498
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


800 x 501, 87 кБ
ОГОЛОШУЮ КОНКУРС на тему: "Чи визнає суд той конкурс недійсним?" Позовна заява викладена тут - http://io.ua/s33511
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Моя думка - повинен. А Ваша думка?
« Reply #2 : 14 Вересня 2008, 21:52:23 »

Моя думка - повинен. А Ваша думка?

Слід зауважити, що на прикладі цього конкурсу розкривається вся гнилість неформальних, а значить протиправних відносин у житлово-комунальній сфері міста. Насправді, ніякі конкурси для процвітання чиновників не потрібні. Але потрібна імітація діяльності. Інакше важко довести свою необхідність у тому чи іншому керівному кріслі. Зарплата працівників комунальних підприємств у даній сфері абсолютно не залежить від кількості і якості наданих ними послуг, як і від рівня оплати цих послуг населенням. Останній служить скоріше індикатором видимого благополуччя, аніж джерелом оплати праці. Економіка підприємств ЖКГ тримається на трьох китах: 1) дотації з міського бюджету; 2) виручка (з "відкатами") від оренди приміщень, часто незаконної; 3) тіньових доходів працівників робітничих професій, які на основній роботі практично не зайняті (крім аварійних ситувацій), а заробляють на стороні, після чого діляться доходами зі своїми начальниками, а ті в свою чергу з вищестоящими, і так далі по ланцюжку, який обривається в кабінетах міської влади. Про це всі знають, але ніхто, включаючи Черновецького, не визнає. Така собі кругова порука. Як і корупція. Правда, з корупцією борються, принаймі на словах. А з тіньовим бізнесом у ЖКГ навіть на словах не борються.
Записаний

Ольга та Л. П.

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю

Вікторе Івановичу, позов настільки простий, ясний і переконливий, що його просто не можливо не визнати! А головне, що КМДА і РДА НЕ МАЛИ ПРАВА проводити реорганізацію комунальних структур за умов практичної відсутності підприємств, які дійсно могли б конкурувати між собою, і без законно затверджених тарифів і структури послуг. Тому ми вважаємо, що цей Ваш позов є вагомим підкріпленням та обґрунтуванням позовних вимог Вашого позову до РДА стосовно квітневої реорганізації КП.

Поки що єдиною видимою діяльністю, яка активно розпочалася в результаті цієї реорганізації, є вибивання боргів з населення із залякуванням — через постійні оголошення та особисті повідомлення боржникам — завідомо протиправними діями, як то відключення води, відмова в обслуговуванні, а також психологічним тиском на кшталт перспективи арештів на квартири і таке інше. А є ще невидимий населенню результат цієї реорганізації: нові районні КП — Дирекції — прийняли на баланс зруйновані, занедбані будинки «як є». Згідно закону Дирекції будуть здійснювати поточне обслуговування цих будинків, а це означає, що всі ці руйнування вже не будуть виправлятися до капремонтів, бо обсяги руйнувань перевищують обсяги, визначені законом для поточних ремонтів. Оскільки Дирекції не є правонаступниками старих КП УЖГ, вони не відповідають за руйнування, які виникли з причини неналежного виконання своїх обов’язків старими КП. Старі КП зобов’язані були їх виправляти — чи добровільно , чи через тиск мешканців на місцеві адміністрації, чи по суду. А тепер залишився тільки судовий шлях, і то доки старі КП існують, бо позиватися треба саме до них. Риторичне питання: скільки буде таких позовів? Тобто, скільки грошей за незроблені поточні ремонти та не відшкодовані людям матеріальні збитки з вини КП УЖГ зникне назавжди з моменту ліквідації цих старих КП? Добре хоч, що згідно закону стягувати матеріальну шкоду можна протягом 10 років. Тобто час іще є. Але охочим треба квапитись.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email