'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Шановні форумчане, хто в курсі такого питання?  (Прочитано 1548 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ольга та Л. П.

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю

Шановні форумчане, хто в курсі такого питання?

В яких нормативних документах чи ДСТУ явно вказано, ЩО САМЕ ПОВИНЕН ПОСТАВИТИ секретар (працівник канцелярії) державної установи або будь-якого підприємства, приймаючи від громадянина заяву (скаргу тощо) на тому екземплярі заяви, який залишається у громадянина?

З цього приводу між громадянами та зазначеними працівниками виникають постійні суперечки. І громадяни не знають, на що спиратися у своїх вимогах поставити, наприклад, посаду, ПІБ та підпис приймаючого або штамп підприємства/установи.

Єдине, що я знайшла, це «ІНСТРУКЦІЯ з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об\\\'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», де говориться про штамп на першому аркуші документа, але взагалі нічого не сказано про той екземпляр, що залишається у громадянина.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Дійсно, у цьому питанні повна самодіяльність. Крім судових установ.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email