Нижче наведені витяги з обох Указів (щодо підстав):
Названі розпорядження ( ra1661017-08, ra1662017-08 ) не відповідають Конституції ( 254к/96-ВР ) та законам України, актам Кабінету Міністрів України. Усупереч зазначеним конституційним принципам названі розпорядження ( ra1661017-08, ra1662017-08 ) видано головою Київської міської державної адміністрації з перевищенням повноважень щодо встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, оскільки Законом України "Про житлово-комунальні послуги" ( 1875-15 ) на Київську міську державну адміністрацію України покладено лише повноваження зі здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів, контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторингу стану розрахунків за них (пункти 4 та 6 статті 6) ( 1875-15 ). Встановлення ж цін/тарифів на житлово-комунальні послуги цим Законом ( 1875-15 ) віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування (пункт 2 статті 7) ( 1875-15 ).
Проекти зазначених розпоряджень були розміщені для обговорення на офіційному сайті Київської міської влади в мережі Інтернет 24 листопада 2008 року, а вже 27 листопада 2008 року видано відповідні розпорядження ( ra1661017-08, ra1662017-08 ). У погодженні проектів цих розпоряджень Київської міської державної адміністрації представництвом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в м. Києві відмовлено.
Тож зазначені розпорядження ( ra1661017-08, ra1662017-08 ) видано з порушенням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ) щодо строку оприлюднення проектів регуляторних актів, одержання зауважень і пропозицій до них (стаття 9) ( 1160-15 ), щодо погодження проектів регуляторних актів із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань державної регуляторної політики або його територіальними органами (стаття 21) ( 1160-15 ), а також неможливості прийняття або схвалення регуляторного акта, якщо щодо проекту такого регуляторного акта спеціально уповноваженим органом або його територіальним органом було прийнято рішення про відмову в його погодженні (стаття 25) ( 1160-15 ).
Нарешті слід зазначити, що рішення голови Київської міської державної адміністрації від 30 жовтня 2008 року NN 1487 ( ra1487017-08 ), 1488 ( ra1488017-08 ), 1489 ( ra1489017-08 ) усупереч статті 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ), яка визначає актами місцевих державних адміністрацій розпорядження голови місцевої державної адміністрації та накази керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, оформлено як розпорядження Київської міської державної адміністрації.