'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: http://www.minjkg.gov.ua/index.php?id=1317 - Позиція Мінжитлокомунгоспу в  (Прочитано 2137 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


225 x 333, 15 кБ
http://www.minjkg.gov.ua/index.php?id=1317 - Позиція Мінжитлокомунгоспу від 18.12.2008 р. щодо тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у м. Києві:"Під час брифінгу на тему:"Київська житлово-комунальна криза: перші висновки" оприлюднено інформацію щодо перевірок та аналізу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України та Державної житлово-комунальної інспекції численних звернень киян, викликаних намаганням Київської міської влади підвищити тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. ... Мінжитлокомунгосп вважає, що передбачені проектом розпорядження КМДА „Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій” тарифи, розраховані з порушенням вимог постанови КМУ від 12.07.05 № 560 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» і підлягають ґрунтовному доопрацюванню. Для цього Міністерство надасть відповідні рекомендації".
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Укази Президента про скасування розпоряджень Черновецького - http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?user=o4&find=1&typ=3 - Після цього слід вийти на закладку "Пошук за реквізитами", вказати реквізити "Про скасування", "Президент", "Указ", "2008 рік". Варто звернути увагу на підстави для скасування.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Нижче наведені витяги з обох Указів (щодо підстав):

Названі розпорядження ( ra1661017-08, ra1662017-08 ) не відповідають Конституції ( 254к/96-ВР ) та законам України, актам Кабінету Міністрів України. Усупереч зазначеним конституційним принципам названі розпорядження ( ra1661017-08, ra1662017-08 ) видано головою Київської міської державної адміністрації з перевищенням повноважень щодо встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, оскільки Законом України "Про житлово-комунальні послуги" ( 1875-15 ) на Київську міську державну адміністрацію України покладено лише повноваження зі здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів, контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторингу стану розрахунків за них (пункти 4 та 6 статті 6) ( 1875-15 ). Встановлення ж цін/тарифів на житлово-комунальні послуги цим Законом ( 1875-15 ) віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування (пункт 2 статті 7) ( 1875-15 ).

Проекти зазначених розпоряджень були розміщені для обговорення на офіційному сайті Київської міської влади в мережі Інтернет 24 листопада 2008 року, а вже 27 листопада 2008 року видано відповідні розпорядження ( ra1661017-08, ra1662017-08 ). У погодженні проектів цих розпоряджень Київської міської державної адміністрації представництвом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в м. Києві відмовлено.

Тож зазначені розпорядження ( ra1661017-08, ra1662017-08 ) видано з порушенням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ) щодо строку оприлюднення проектів регуляторних актів, одержання зауважень і пропозицій до них (стаття 9) ( 1160-15 ), щодо погодження проектів регуляторних актів із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань державної регуляторної політики або його територіальними органами (стаття 21) ( 1160-15 ), а також неможливості прийняття або схвалення регуляторного акта, якщо щодо проекту такого регуляторного акта спеціально уповноваженим органом або його територіальним органом було прийнято рішення про відмову в його погодженні (стаття 25) ( 1160-15 ).

Нарешті слід зазначити, що рішення голови Київської міської державної адміністрації від 30 жовтня 2008 року NN 1487 ( ra1487017-08 ), 1488 ( ra1488017-08 ), 1489 ( ra1489017-08 ) усупереч статті 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ), яка визначає актами місцевих державних адміністрацій розпорядження голови місцевої державної адміністрації та накази керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, оформлено як розпорядження Київської міської державної адміністрації.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email