'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Стосовно повідомлення Valery - Kyiv - Ukraine 2009-03-19 22:06:01  (Прочитано 2662 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Valery

  • Гість

Стосовно повідомлення Valery - Kyiv - Ukraine 2009-03-19 22:06:01



Шановні Вікторе Івановичу, Оля, Ольга та Л. П. Дякую за Ваші поради.

прошу ще раз висловити думку та допомогти у зладанні клопотпння. Я не знайшов нічого схожого, тому не знаю як правильно початаи, а особливо чим закінчити клопотання. Ось те що я написав.



До Деснянського районного суду м. Києва,

просп. Маяковського, 5в, м. Київ, 02222

Справа №2-1852/09



Позивач: Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства "Житлорембудсервiс" Деснянського району м. Києва,

вул. Закревського, 15, м. Київ, 02217

Відповідач:

30 березня 2009 р.



КЛОПОТАННЯ

про прийняття доказу незаконності вимог позивача



В провадженні Деснянського районного суду м. Києва знаходиться справа за позовом Комунального підприємства по утриманню житлового господарства "Житлорембудсервiс" Деснянського району м. Києва до Семенюка Валерія Володимировича про стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги. Копія позовної заяви у справі №2-1852/09 надана Відповідачеві 19.03.2009 р.

Керуючись ст.ст. 27, 58 та відповідно до ст. 128 ЦПК України Відповідач заперечувє проти позову, посилаючись на незаконність вимог позивача, їх необґрунтованість:

1. Ст. 156, 162 Житлового кодексу України регулюють відносини між власником приватизованої квартири та членами його родини або наймачами його квартири, але аж ніяк між власником і балансоутримувачем – виконавцем житлово-комунальних послуг. (Додаток 1)

2. Правила користування приміщеннями житлових будинків, що затвердженні Постановою КМУ від 08.10.1992 р. №572 складаються всього з 13 пунктів відповідно до змін внесених Постановою КМУ від 24.01.2006 р. (Додаток 2).

3. Інформація надана Позивачем у «Розрахунку заборгованості №55 від 13.06.2008 р.» лише з грудня 2003 р., проте Відповідач сплачував за житлово-комунальні послуги з моменту введення будинку в експлуатацію - починаючи з 2002 р.

4. Відповідно до ст.ст.16, 19, 20, 24, 29, 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», а також Постанови КМУ від 12.07.05 №560, Постанови КМУ від 21.07.05 №630 відносини у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах і плата за житлово-комунальні послуги береться зі сопживача відповідно до умов договору.

Позивач своєчасно не надав Відповідачеві пропозиції до укладення договорі на надання житлово-комунальних послуг, відповідно до ст.24 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

В свою чергу Відповідач 30.12.07 листом вх. №367/2а (Додаток 3) подав заява про укладання договорів про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (відповідного до типового договору Постанови КМУ від 12.07.05 №560) і послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (відповідного до типового договору Постанови КМУ від 21.07.05 №630).

Договори до теперішнього часу зі сторони КП «Житлорембудсервіс» не підписані. Переписка між Відповідачем та КП «Житлорембудсервіс» відносно укладення договорів надана у Додатку 4.

Відповідач вважає, що урегулювання питання з укладаннями вищевказаних договорів є предметом розгляду окремої справи.

4. Відповідач вважає, що відповідно до

-Типового переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджений постановою КМУ від 12.07.2005 р. №560;

-Типових норм часу та норм обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду, затвердженого наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарства від 4 серпня 1997 р. № 59;

-Правил утримання будинків і прибудинкових територій, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 р. № 76;

-Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд затвердженого наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарства від 10 серпня 2004 р. № 150,

КП «Житлорембудсервіс» не надавало йому послуги з утримання будинку та прибудинкової території, як за якістю, так по кількості. Так із визначеного постановою КМУ від 12.07.2005 р. №560 переліку послуг (24 позиції) з моменту введення будинку в експлуатацію (2002 р.) не надавалось ні разу 8 послуг, решта надавалась в об‘ємі 5-30% від нормативного, про що згідно абз. 3 п.17 Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2005 р. №560 та п.3. ст.18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» мешканцями будинку складено відповідний акт (Додаток 5).

Не надаючи послуги в повній мірі, КП «Житлорембудсервіс» повинно було своєчасно виконувати перерахунок плати за утримання будинку та прибудинкової території.

5. У будинку №20 по вул. Лісківській м. Києва за проектом встановлено загальнобудинковий засіб обліку теплової енергії, і відповідно до п.12 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005 р. № 630 нараховувати плату за спожиту теплоенергію КП «Житлорембудсервіс» повинно за показами цього теплолічильника, а не нормативами.

Також відповідно до п.3.6 «Методики проведення перерахунків за надані населенню послуги центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання» затвердженої розпорядженням КМДА від 26.12.2002 р. №2306, КП «Житлорембудсервіс» повинно було своєчасно робити перерахунок вартості фактично спожитої теплової енергії.

Відповідачу, за його запитом КП «Житлорембудсервіс» листом від 15.08.08 вих.№08-15/2а (Додаток 6) надало випуску з тристоронніх актів звірки нарахувань за фактично поставлений обсяг теплової енергії за опалювальні періоди 2004-2005 рр., 2005-2006 рр., 2006-2007 рр. Проте не було надано інформації про фактичне споживання теплоенергії за опалювальний період 2007-2008 рр. Причому тристоронні акти звірки складені за табуляграмами, а не за показами теплолічильника, що не відповідає п.12 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005 р. № 630.

Проте, навіть у цьому випадку, аналіз даних показує, що Відповідач переплачував за теплоенергію для потреб центрального опалення (Додаток 6).



Додатки: (1-6)



Відповідач:
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Це по суті є запереченням проти вимог позивача. Так слід би і назвати цей процесуальний документ. А у подальшому подати декілька позовів про усунення зазначених порушень, повернення зайво нарахованих коштів, відшкодування моральної шкоди, укладення Типових договорів. Краще декілька, більше шансів отримати позитивні рішення принаймі частково.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email