В п. 15 "Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів" зазначаэться "Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади направляють для виконання нормативно-правові акти лише після їх державної реєстрації та офіційного опублікування", а в п.4 "Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що: а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України". Постанови НБУ про призначення тимчасових адміністраторів підпадають під одноразове застосування і таким чином можуть не рееструватися в Мінюсті, з іншого боку введення мораторію зачіпає права громадян і в цьому випадку постанови мають бути зареестровані? 1. Так, чи ні? У відповіді Мінюсту зазначається Постанови НБУ на реєстрацію не подавалися та "Разом з цим повідомляємо, що пунктом 5 зазначеного Положення визначено ознаки, за наявності яких акти на державну реєстрацію не подаються". Пункт 5 зазначає: "а) персонального характеру (про склад комісій, призначення на посаду і звільнення з неї, заохочення працівників тощо); б) дія яких вичерпується одноразовим застосуванням, крім актів про затвердження положень, інструкцій та інших, що містять правові норми; в) оперативно-розпорядчого характеру (разові доручення); г) якими доводяться до відома підприємств, установ і організацій рішення вищестоящих органів; д) спрямовані на організацію виконання рішень вищестоящих органів і власних рішень міністерств, інших органів виконавчої влади, що не мають нових правових норм; е) рекомендаційного, роз\\\'яснювального та інформаційного характеру..." 2. Так повинні бути зареєстровані постанови, чи ні? Дякую.