64 x 58, 196 кБПо закону (КАСУ, ст. 171, ч. 7) - адміністративна справа щодо оскарження нормативно-правових актів вирішується протягом РОЗУМНОГО СТРОКУ, але не пізніше одного місяця після відкриття провадження у справі. І лише у виняткових випадках суд СВОЄЮ УХВАЛОЮ може продовжити розгляд справи, але не більше як на один місяць. Де ці ухвали? Хто-небудь їх бачив? І.Г. Тельнікова, та інші судді, у адміністративному судочинстві діють з оглядкою на суб\\\'єктів владних повноважень (а що від них перепаде чи не перепаде?), а також подібно до дрібних правопорушників: якщо за порушення не передбачено ніяке покарання, то чхати на закон і можна далі порушувати. Причому виправдання зазадалегідь обкатане - не вистачає суддів, залів судових засідань, коштів на поштову кореспонденцію, нікому готовити кадри секретарів, зарплата низька, дошкуляють ЗМІ, скаржники, Президент тощо. А те, що у більшості мешканців м. Києва схожа ситуація (також дечого не вистачає), то це не приймається у якості виправдання. І як діяти у такому випадку? Покірно схилити голову перед Фемідою? Так, але якби це була Феміда!