'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Шановний Вікторе Івановичу, в мойому будинку встановл  (Прочитано 2876 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

robby

  • Гість

Шановний Вікторе Івановичу, в мойому будинку встановлений прибудинковий засіб обліку теплової енергії, знаходиться він в подвалі, який зачинений. ЖЕК знімає з нього показання абсолютно секретно, нікого не допускаючи з власнків квартир. При ледве теплих батареях приходять рахунки на сплату за опалення по 300 грн. за місяць, що звичайно всіх турбує. Звернення власників з письмовими вимогами та скаргами до начальника ЖЕК щодо надання можливості знімати показання з лічильника та ознайомитись з журналом обліку нічого не дали, він завжди відписується, таким чином, що вся інформація публічна, приходьте ознайомлюйтесь, однак коли власники прийшли до нього то звичайно їх просто послали нічого не надавши. В зазначенній ситуації хотів би у вас попросити поради як отримати реальні цифри споживання теплової енергії будинком, чи може в цьому допомогти Київенерго? Дякую.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Якщо будинковий теплолічильник знаходиться на балансі ЖЕО, то Київенерго нічим не допоможе. Якщо ж на балансі Київенерго, то можна до нього звернутися з проханням надати інформацію стосовно показів лічильника. ЖЕО не має права також засекречувати дану інформацію. При наявності безпідставних відписок можете звернутися з позовом в суд. Позовні вимоги сформулювати таким чином: зобов\\\'язати відповідача провести перерахунки за надані послуги з ЦО за період з ... по... у відповідності до розпорядження КМДА від 26.12.2002 № 2306; зобов\\\'язати ЖЕО надати мешканцям будинку (можете зазначити свої П.І.Б.) доступ до будинкового засобу обліку теплової енергії при щомісячному знятті його показань; тощо. І водночас подати заяву про забезпечення доказів - витребувати з ЖЕО, Київенерго, Київводоканалу акти звірки нарахувань за ЦО та ГВП за формою, встановленою цим розпорядженням, а також табуляграми відпуску теплової енергії на будинок за період з ...по ... (як підставу для актів звірки і проведення перерахунків).
Тоді для Вас стане прозорою наявна процедура обліку теплоенергії і стануть відомими результати проведених перерахунків. Можливо, у разі відкриття провадження у цивільній справі, під час її розгляду доведеться збільшувати чи уточнювати позовні вимоги. Не забувайте також про компенсацію моральної шкоди. Можете у якості орієнтира використати зустрічний позов http://io.ua/s81426, який після нескладного редагування можна перетворити в первісний позов.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Зверніть також увагу на цей нарис - http://io.ua/s84872 - Як Вас обігріває (нагріває?) Київенерго у нинішньому опалювальному сезоні? Температурний графік теплової мережі "Київенерго" та теплові розрахунки для споживачів послуг з ЦО.
Записаний

Ольга та Л. П.

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю
На robby - Киев - Ukraine 2009-11-06 16:12:08
« Reply #3 : 06 Листопада 2009, 19:27:54 »

На robby - Киев - Ukraine 2009-11-06 16:12:08
Шановний robby, ось ще кілька порад, які, можливо, частково зарадять ситуації. Якщо ні, відповідне листування в будь-якому разі стане вам у нагоді у суді.
1. Скарги треба писати не до начальника ЖЕК, а на нього до райадміністрації та КМДА.
2. Однак скарга — одне питання. Це загальновідоме правило спілкування з чиновниками, яке допомагає отримувати адекватні відповіді.
3. Скаржитись треба з ґрунтовним посиланням на закони і вимагати реалізації своїх прав.
4. Кожну скаргу можна і треба адресувати одразу до кількох інстанцій, наприклад голові райадміністрації та голові КМДА (або начальнику управління житлового господарства КМДА).
5. Якщо по вашій скарзі ЖЕК не вживе відповідних заходів, пишіть ще одну скаргу в ті самі інстанції з написом ПОВТОРНО.
6. Завжди краще, коли скарга колективна, хоча б кількох осіб. Дуже дієво збирати підписи усього під’їзду або будинку.
7. Кількість скарг, їх адресати та підняті у них питання мають бути продумані заздалегідь з урахуванням того, чого ви хочете досягти. Працювати треба планомірно і мати певну стратегію тиску на чиновників по конкретному питанню.
8. Скарги треба реєструвати у відповідній установі у двох екз., один з яких лишатиметься у вас із вх. номером, датою реєстрації, підписом, а якщо наполягатимете, і печаткою.
9. До кожної скарги додавайте копії попереднього відповідного листування як докази.

Тепер по суті справи — примірна стратегія дій.
Напишіть колективну скаргу на брутальну поведінку керівництва ЖЕКу, яке запропонувало вам прийти і подивитися журнал, а потім відмовила — за підписами всіх, хто ходив до ЖЕКу, а «їх просто послали нічого не надавши». Опишіть всю передісторію цього походу, а також, як з вами обійшлися у ЖЕКу. Вимагайте ВЖИТИ ЗАХОДІВ СТОСОВНО ТАКОЇ ПОВЕДІНКИ керівництва вашого ЖЕКу — ВАС ЗАПРОСИЛИ ПОДИВИТИСЬ ІНФОРМАЦІЮ, А ПОТІМ ЇЇ НЕ НАДАЛИ. Не забудьте послатися на закон «Про інформацію». Цією скаргою ви вполюєте трьох зайців: по-перше, вищестоящі інстанції дізнаються про те, що вам не надають доступу до будинкового лічильника; по-друге, що вам не надають доступу до інформації про його показники і про те, чиї підписи стоять під зафіксованими у журналі показниками.
Цитата з постанови КМУ № 630:
«14. Показання будинкових засобів обліку знімаються представником виконавця один раз на місяць у присутності постачальника та представника споживачів.»
По-третє, можливо, захиститесь від таких вибриків і брехні керівництва вашого ЖЕКу у подальшому. У цій скарзі
Одночасно напишіть колективну скаргу вже безпосередньо на дії вашого ЖЕКу, який не допускає вас до зняття показань лічильника. Вкажіть прізвище представника споживачів, якого ви уповноважуєте знімати показання лічильників. Як ви розумієте, ця скарга має бути підписана якомога більшою кількістю мешканців будинку, щоб це уповноваження мало вагу. ВИМАГАЙТЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ПОДАЛЬШОМУ ПРИСУТНОСТІ ВАШОГО ПРЕДСТАВНИКА під час зняття показань будинкового засобу обліку теплової енергії.
Одночасно напишіть колективну скаргу з ВИМОГОЮ забезпечити реалізацію вашого права на інформацію, а саме, НА ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ЖУРНАЛОМ ОБЛІКУ.
А далі плануйте захист своїх прав з урахуванням цих наших порад і порад Віктора Івановича залежно від наслідків ваших скарг а також від того, якого результату ви хочете і скільки зусиль готові витратити.
Інколи грамотно сплановані і грамотно складені заяви та скарги допомагають вирішити дуже різні питання.
Успіхів Вам!
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Хочу лише зазначити, що в умовах повної безвідповідальності чиновників полягатися на вирішення існуючих проблем шляхом різного роду звернень, у тому числі, скарг, у кілька інстанцій, було б наївним. У даному випадку я не поділяю оптимізму Ольги та Л.П. Будь-які скарги слід вважати лише інструментом для збирання доказів протиправної поведінки суб\\\'єктів оскарження. При цьому варто керуватися прагматичним принципом "мінімум зусиль - максимум ефекту". Правда, деякі громадяни вважають, що чим більше скарг вони напишуть у різні інстанції, не виключаючи Президента, тим більше шансів усунути порушення їх прав. Втім, майте на увазі, що строк отримання будь-якої відповіді, навіть відписки, чиновники для себе встановлюють явочним порядком, і в будь-якому випадку не менше 30 днів (а не 15, як визначено в ЗУ "Про звернення громадян"). Тому кількість поданих скарг не повинна перевищувати того мінімуму, який потрібен для отримання доказів. При наявності таких доказів слід негайно звертатися з позовом до суду, або у порядку ЦПК, або у порядку КАС України - залежно від статусу відповідача. У Вашому випадку відповідачем слід визначити балансоутримувача будинку, позов повинен відповідати вимогам ст. 119 ЦПК, а звернення до вищестоячих інстанцій - це зайвий клопіт для них і для Вас з нульовим результатом. Не будете ж Ви, з огляду на викладені вище аргументи, притягати до відповідальності голову райдержадміністрації з приводу відсутності доступу до будинкового теплолічильника!
Записаний

Ольга та Л. П.

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю
На 3 Ольга та Л. П. - Київ - Ukraine 2009-11-06 19:27:54
« Reply #5 : 06 Листопада 2009, 21:47:22 »

На 3 Ольга та Л. П. - Київ - Ukraine 2009-11-06 19:27:54
Забули додати ще дві інстанції, до яких корисно писати заяви та скарги — це антимонопольний комітет та прокуратура. Зазначаємо відразу, що корисно це не безпосередніми результатами (від прокуратури нічого дієвого не чекайте), а тим опосередкованим впливом, який такі звернення чинять на ЖЕК.
Чому такий метод роботи з чиновниками дає результати? Пояснення просте: чиновницький апарат держави — це машина, механізм, який, як і кожний механізм, живе і працює за своїми законами і не може не здійснювати своїх функцій. Насправді це багато машин (тобто чиновницьких структур різного рівня і напрямку роботи, від секретаріату президента до відділу райради), які взаємодіють між собою. Нас цікавить та частина функцій цього механізму, яка полягає у взаємодії з населенням і керуванні або контролі підлеглих структур. Механізм приводиться в дію керуючими сигналами, якими є «звернення громадян». Причому на кожний вид звернення існує своя запрограмована реакція. Механізм не може ніяк не зреагувати на вхідний сигнал — навіть якщо реакція буде формальна, при обробці цього вхідного сигналу щось зміниться у стані системи і повторний сигнал у сукупності з цим зміненим станом може дати потрібну реакцію. Попросту кажучи, кілька формально відпрацьованих скарг з написами КОЛЕКТИВНО, ПОВТОРНО, ТЕРМІНОВО тощо переповнять лічильник допустимої кількості скарг, а такий обов’язково є, і система повинна буде видати якийсь інший, більш корисний результат.
Механістичність — лише одна з характеристик цієї системи. З іншого боку це сукупність живих організмів (адміністративних структур), кожний з яких постійно утверджується, захищає від інших свою сферу впливу і життєвий простір, оскільки має постійно боротися за життя. Наприклад, управління житлового господарства райадміністрації, з одного боку потурає ЖЕКам, а з іншого має показувати, хто тут головний і підлаштовуватись під вимоги КМДА. І так усюди.
І нарешті, існує така річ, як звітність. Вся робота системи регламентована певною сукупністю показників, які мають підтримуватись на певному рівні або ж демонструвати покращення. Стільки-то скарг відпрацьовано, з них стільки-то позитивно, стільки-то доган винесено, стільки-то комісійних обстежень проведено тощо.
Система фільтрує вхідні дані, а тому керуючим вхідним сигналом для неї, і це зрозуміло, є не будь-яке звернення, а лише грамотно побудоване, конструктивне, справедливе і таке, що спирається на закони. Саме тому у багатьох людей складається враження, що їх звернення не відпрацьовуються — насправді вони просто не відповідають цим вимогам.
Звісно, частина алгоритмів системи налаштована на те, щоб зробити якнайменше або ніколи не робити певних речей, тому навіть найкращі звернення можуть не давати результатів. Тоді треба міняти стратегію або вимоги, цілі тощо.
І наостанок: ті будинки, де багато мешканців активні і грамотні, обслуговуються інакше, ніж ті, де люди нічого не вимагають, або ходять на поклон до ЖЕКів та адміністрацій. Треба не просити у системи, а вивчати її, розуміти і керувати нею. Власне для того вона і створена.
У важкі часи у житті держави, як от зараз, цей механізм може пробуксовувати, давати збої, але все ж таки він залишається механізмом, і поки він хоч якось скрипить, ним можна і треба користуватися.
Ми не писали б цього, якби не наш особистий досвід і досвід інших людей, про який нам відомо.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

На 5 Ольга та Л. П. - Київ - Ukraine: з чим можна погодитися, це з тим, що "Вона працює". Вона - це "система". Звернення до "системи" дійсно додає палива в її топку, але паливо згорає, а нам від цього не теплішає. Я залишаюся при своїй думці, підкріпленій практичними результатами (частково оприлюдненими в "Нарисах"), що морочити голову собі і "системі" недоцільно, крім випадків, коли потрібні певні докази для певного судового процесу. У даному випадку і відмова, і відписка, і часткове вирішення проблеми, і мовчанка можуть служити доказами. Особливо звертаю увагу читачів на прокуратуру. Кожне звернення з прокуратури направляється до слідчих органів, переважно - до МВС, які стандартно відмовляють у порушенні кримінальної справи. По суті вони ні у віщо не втручаються за браком повноважень.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email