'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Шановний Віктор Іванович, мене звати Ігор. Я трохи озна...  (Прочитано 2435 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Комітет

• Гість

Шановний Віктор Іванович, мене звати Ігор. Я трохи ознайомився з тим, про що Ви пишете і про що саме Ви намагаєтеся розповісти людям. Мене це вразило, бо я знайшов ту людину (у Вашій особі) до якої я близький за духом. Чому я так пишу? Я у своєму місті, так само як і Ви, намагаюся говорити про незаконні дії місцевого керівництва та комунальників, у сфері надання комунальних послуг, але я не юрист за фахом і не можу всього знати і робити такі Висновки, які робите Ви, але за покликанням я можу сказати, що маю хист до цього. Не буду викладати все, що я знаю по питанню: “Відносини між комунальниками і споживачами комунальних послуг”, але дуже хочу , якщо у Вас буде на це час, будь ласка, завітайте на наш місцевий форум, для мене дуже важлива оцінка тієї точки зору, яку я відстоюю у дискусії з керівником К П “Водоканал” і не тільки з ним.
Ось посилання на наш місцевий форум : http://www.infoport.com.ua/forum/viewtopic.php?t=292&postdays=0&postorder=asc&start=30
Чекаю на відповідь. З повагою, Коломак Ігор Іванович. Мій E-mail: solomon1971@mail.ru
Записаний

gro-za

• Засновник
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Шановний Ігоре Івановичу!
« Reply #1 : 20 Травня 2007, 22:16:50 »

Шановний Ігоре Івановичу!
Дякую за повідомлення та оцінку моїх скромних зусиль у відстоюванню громадянських прав.
Що стосується оцінки Вашої позиції у спорі з Водоканалом, найближчим часом завітаю на Ваш місцевий Форум і постараюся допомогти Вам своїми порадами.