Шановний відвідувачу Форуму! Звертаюся до Вас з проханням не засмічувати Форум ненормативною лексикою. Переважна більшість учасників, які є вихованими людьми, а деякі також і вихователями, не принижують людську гідність до такої межі. Ми не "ушлі", а освічені, підготовлені для боротьби зі свавіллям чиновників правовими методами. Тому через деякий час Ваше повідомлення буде видалене.
Що стосується змістовної частини. Будинкові витратоміри холодної води, яка використовується для підігріву, потрібні перш за все Київводоканалу, бо за існуючими нормативно-правовими документами водоканал по суті не може інакше контролювати кількість спожитої холодної води для підігріву, а також не отримує відшкодування її вартості. Навіть при наявності квартирних лічильників. Проблема в недоліках законодавства. Відповідно до постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 р., мешканці сплачують за послуги з ГВП по тарифу на 1 куб.м води, байдуже, що вона недогріта чи перегріта. Механізм обліку теплової енергії на підгрів не закладений у постановах КМУ №№ 955 та 959, яким затверджений порядок формування тарифів. Отже, законних підстав для роздільної оплати вартості холодної води, яка йде на підігрів, та витраченої теплоенергії, не існує. З цього приводу можна тільки дивуватися нашим чиновникам. Правда, постанова КМУ-630 передбачає право споживача не платити за ГВП взагалі, якщо температура гарячої води нижча 40 градусів по Цельсію. Але скористатися цією нормою ой як непросто, хоч мені й доводилося цим займатися. Ще гірше у випадку відсутності циркуляції в системі ГВП.
Тобто, у даному випадку без звернення до судової гілки влади взагалі нічого не можна вдіяти.
На жаль, і це для більшості людей є проблемою. Люди не мають ні часу, ні юридичної підготовки, ні бажання займатися судовою тяганиною, хоч вона у перспективі може окупитися.
Практичні поради: 1) звернутися з адмінпозовом на КМУ про усунення порушень законодавства про права споживачів, зобов\\\'язати внести зміни до постанови № 630; 2) звернутися з цивільним позовом на ЖЕО (балансоутримувача) з вимогами усунення недоліків та повернення зайво нарахованих чи сплачених коштів; опротестувати рішення КМДА про затвердження тарифів, як це зробив я і деякі інші споживачі, див. попередній сайт viki1234.io.com.ua
Через деякий час можна отримати позитивний результат. На цьому Форумі та його попереднику є немало прикладів успішного вирішення спору з ЖЕО у судах.
Бажаю успіхів, і геть ненормативну лексику в Інтернеті!