Шановний Олександре, відповідаю в одному повідомленні на всі три запитання: Олександр - Сміла - Ukraine 2010-01-16 23:16:10, Олександр - Сміла - Ukraine 2010-01-17 07:11:17, Олександр - Сміла - Ukraine 2010-01-17 07:57:50
==================================================
1) Відповідно до ч. 1 ст. 18 КАС України місцевим загальним судам, як адміністративним, підсудні справи, у яких однією з сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування. Прокуратура не відноситься до таких органів. Вона також не не відноситься до місцевих органів виконавчої влади, тому до посадових і службових осіб прокуратури не стосується ч. 3 тієї ж статті КАС. Залишається посилатися на ч. 2 ст. 18 КАС, тобто справа підсудна окружному адміністративному суду.
2) Дійсно, це рішення не є нормативно-правовим актом і не зачіпає безпосередньо права чи інтереси фізичних осіб. Тому суд може його визнати протиправним з інших підстав, наприклад, у зв\\\'язку з порушенням регламенту. У такому випадку бажано заручитися підтримкою хоч би одного депутата, який би посвідчив фактпорушення процедури. Крім того, можете витребувати стенограму і прокол сесії ради, а також Регламент. Керівник апарату ради не вправі відмовити. В іншому випадку доведеться подати клопотання до суду про витребуквання доказів.
3) Управління ЖКГ міськвиконкому не підміняє сам виконком, як виконавчий орган місцевого самоврядування. Виконком має право приймати рішення з цього приводу на своєму засіданні шляхом голосування, а рішення повинно бути оприлюднене. Міськвиконоком має право і затверджувати, і погоджувати тарифи у випадках, передбачених ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" та "Про місцеве самоврядування в Україні". Висновки комісії по цінах обов\\\'язкові у зазначених Вами випадках.
====================================================