'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ПРО ПСЕВДОКОНКУС - матеріали Форуму з сайту http://gro-za.io.com  (Прочитано 3483 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


819 x 512, 103 кБ
Оголошення про конкурс у газеті

ПРО ПСЕВДОКОНКУС - матеріали Форуму з сайту http://gro-za.io.com

Псевдоконкурс був проведений КП "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду"



ПРО ПСЕВДОКОНКУРС

Починаю вивчати матеріали псевдоконкурсу, проведеного Комунальним підприємством "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом\'янської районної у м. Києві ради 28 березня 2008 року для закупівлі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій житлових будинків, що знаходяться на балансі Дирекції.

Уже перший погляд на Протокол № 8/1 від 28.03.2008 р., підписаний головуючою - заступником директора Дирекції Панковою Н.І., та членами конкурсної комісії Пановою С.А., Тихонковою Г.В., Бакалінським Г.В., Ярцевим В.М., Савелієм П.М., Краснопольською Л.В., Хотинець О.О., Вікторовою Т.А., Згурським О.О., Кудряшовою Л.М., Грінченко Л.М., наводить на думку, що цей конкурс - суцільна фікція.
Судіть самі - учасники конкурсу, комунальні підприємства Солом\'янської райради "Батиївське", "Відрадненське", "Грушківське", "Залізничне", "Індустріальне", "Чоколівське" виборювали право на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у своїх мікрорайонах. У Протоколі вони й визначені переможцями конкурсу, причому саме у такому, алфавітному порядку. Їх конкуренти - ті ж самі КП, які нібито попарно претендували на таке право не тільки відносно своїх мікрорайонів за місцем знаходження, а ще й сусідніх. Конкуренція нібито відбувалася між парами КП: "Батиївське"-"Індустріальне", "Індустріальне"-"Батиївське", "Відрадненське"-"Грушківське", "Грушківське"-"Відрадненське", "Залізничне"-"Чоколівське", "Чоколівське"-"Залізничне". Причому у кожному випадку переможцем визнане підприємство по принципу - перший у списку - переможець. Однак, для окозамилювання був встановлений єдиний нібито критерій відбору переможця - середня вартість 1 кв. м обслуговування будинків. Наприклад, "Батиївське" виграло у "Індустріального", тому що перше запропонувало 1,09 грн., а друге - відповідно 1,26 грн. Зате у конкурсі "Індустріальне"-"Батиївське" перше запропонувало 1,18 грн., а друге - 1,34 грн. Аналогічно і у інших випадках. І козі зрозуміло, що ніякі конкурсні засади насправді не мали місце. Більше схоже на шахрайство "наперсточників". Чи були якісь інші критерії відбору переможців - невідомо. На моє прохання ознайомити мене з конкурсною документацією та конкурсними пропозиціями голова комісії відмовила. Мабуть, чує кішке, чиє сало з\'їла. Шахрайством з конкурсами та тендерами Надія Іванівна займається вже кілька років, то стала великим спеціалістом.
Цікаво також і те, що "переможці" конкурсів насправді не зможуть забезпечити утримання будинків і прибудинкових територій за такі гроші, а самі конкурсні пропозиції висмоктані з пальця Панковою Н.І. Так, один з переможців уклав 18 серпня 2008 р. зі мною та моїми родичами три договори на утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, по формі та змісту Типового договору, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2005 р. № 560. В пункті 4 цих договорів записано, що розмір щомісячної плати за надані послуги не визначений, в пункті 2 - невідкладною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги - після отримання цього рішення, тобто рішення не існує, а в пункті 3 - виконавець надає послуги відповідно до рішення про структуру тарифів, періодичність та строки виконання робіт - після його отримання, тобто і цього рішення немає в природі.
То у чому тоді полягає мета конкурсу? Яким чином учасники конкурсу встановили для себе середню вартість послуг на 1 кв. м, якщо тарифи на відповідні послуги ними і ніким іншим не сформовані по кожному будинку окремо у тому Порядку, який затверджений зазначеною постановою КМУ?
Я маю намір звернутися до директора КП "Дирекція" Мартиняк О.М. з вимогою визнати цей конкурс недійсним. А у зв\'язку з неможливістю проведення конкурсу згідно з законодавством призначити виконавців послуг тимчасово, строком на 1 рік, як це передбачено частиною другою ст. 28 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги". У разі відмови вимушений буду звернутися до суду (це також передбачено Законом, див. ч. 3 тієї ж статті).
А як справи з конкурсами у інших районах міста? Прошу постійних учасників Форуму і всіх відвідувачів відгукнутися.

1 gro-za - Київ - Ukraine 2008-08-28 11:36:37 16 дн назад
Можливо, у когось виникне питання - чому це я зайнявся якимось конкурсом? Відповідь очевидна - нинішня влада продовжує дії своїх попередників, дурить населення. Начебто все здійснюється чинно і благородно, відповідно до програми реформування. А насправді - окозамилювання. Після реформування підприємств ЖКГ у Солом\'янському районі м. Києва обслуговування будинків та прибудинкових територій не покращилося, а погіршилося. Прибудинкова територія (газон) за адресою вул. Гетьмана, 46-А, корпус 2 тричі зруйнована, на ній знову влаштована несанкціонована стоянка приватних автівок сусідніх будинків, бо огорожа газону знищена і не відновлюється. Підвал будинку по вул. Боткіна, 4 заливає грунтовими водами та атмосферними опадами, гідроізоляцію зруйнували і не відновлюють. У підвалі будинку по вул. Смоленській, 5/1 трубопроводи ГВП, ХВП, водовідведення у жахливому стані, циркуляція ГВП відсутня. Ніякої підготовки будинків до опалювального сезону (поточний ремонт, утеплення) ніхто не здійснює. В коридорах будинку по вул. Гетьмана, 46-А, корпус 2 гуляє вітер, на вітер викидалася і буде викидатися теплова енергія радіаторів, які опалюють ці коридори та сходові клітини. І головне - ніхто не може сформувати тарифи на утримання будинків та прибудинкових територій. Не можуть збагнути суть та зміст Порядку формування тарифів, затверджених постановою КМУ від 12.07.2005 р. № 560. То як можна хазяйнувати, якщо навіть тарифи суб\'єкти господарювання не можуть сформувати? І при цьому деякі співробітники КП "Дирекція" намагаються звинуватити Юлію Тимошенко. Вона, бачите, підписала неправильну на їх думку постанову. Тепер, після 3-ї річниці з її підписання постанову треба виконувати, тобто працювати. А працювати не хочеться, таке було раніше райське і солодке життя!
Відвідала нас моя внучка, яка мешкає в Софії (Болгарія). Дивується - як ви тут живете, це ж не під\'їзди будинків і не газони, а якісь катакомби! Ну що можна їй заперечити? Забула, звідки родом.

2 gro-za - Київ - Ukraine 2008-08-28 20:14:04 16 дн назад
У продовження теми: ось таке звернення до районної влади я надіслав за вказаною адресою - http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/?id=9
Оскаржую відмову заступника директора КП "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом\'янської районної у м. Києві ради Панкової Надії Іванівни ознайомити мене з матеріалами конкурсу на закупівлю послуг із утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, проведеного 28 березня поточного року під її головуванням. Мене цікавили конкурсна документація організатора КП "Дирекція" та конкурсні пропозиції учасників - комунальних підприємств. Вважаю відмову незаконною, оскільки це суперечить принципу відкритості та прозорості правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг. Деталі викладені тут: http://solomenka.org/forum/viewtopic.php?t=535

3 gro-za - Київ - Ukraine 2008-08-29 18:47:13 15 дн назад
Директору Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом\'янської районної у м. Києві ради Мартиняк О.М., вул. Соціалістична, 6, м. Київ, 03186
Куля Віктор Іванович, вул. Боткіна, 4, кв. 18, м. Київ, 03058, тел./факс 457-40-72, http://gro-za.io. ua
29 серпня 2008 р. Запит стосовно надання інформації про конкурсну документацію
Як мені стало відомо з незалежних джерел, 28 березня 2008 року відбулося засідання конкурсної комісії по визначенню переможця конкурсу на закупівлю послуг з у тримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що знаходяться на балансі КП «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом’янської районної у м. Києві ради. Згідно з Протоколом № 8/1 від 28.03.2008 р. засідання конкурсної комісії по визначенню переможця конкурсу, КП «Індустріальне» виборювало право на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, обмежених вулицями пр-т Перемоги, ст. метро «Політехнічний інститут», вул. Борщагівська, вул. В. Гетьмана, залізнична станція «Караваєві дачі», вул. Я. Галана, вул. Гарматна, пр-т Перемоги, а також обмежених вулицями Урицького – Солом’янська площа, Повітрофлотський проспект, Севастопольська площа, Червонозоряний проспект. Перелік житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Києва, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах, затверджений рішенням Київської міської ради 08.11.07 № 1159/3992. Цей перелік повністю співпадає з Типовим переліком – додатком до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005 р. № 560. Порядок проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 631. Цим Порядком визначені поняття «конкурсна документація», «конкурсна пропозиція», де повинна міститися інформація, з якою я маю намір ознайомитися, як споживач, а саме – кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу, зокрема щодо наявності матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, досвіду роботи з надання певних послуг, відповідного дозволу або ліцензії на виконання певних робіт чи надання послуг, критерії відповідності учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, документи для підтвердження відповідності учасника конкурсу встановленим кваліфікаційним вимогам, обсяг послуг, вимоги щодо якості надання послуг з посиланням на стандарти, нормативи, норми та правила, кількість житлових будинків, площа житлових будинків та прибудинкових територій, вимоги до конкурсних пропозицій, розрахунок ціни/тарифу на надання послуг чи посилання на нормативно-правовий акт, відповідно до якого вони розраховуються, критерії оцінки конкурсних пропозицій, вартість послуг, рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічним обладнанням, кількість працівників відповідної кваліфікації, фінансова спроможність учасника конкурсу, строки надання послуг, наявність позитивного досвіду роботи з надання послуг та зниження їх вартості. Згідно з частиною 5 п. 11 Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, укладеного 18 серпня 2008 р. між КП «Індустріальне» та мною і моїми родичами, споживач має право на своєчасне отримання інформації від виконавця про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо. Сподіваюсь, що зазначена інформація міститься в конкурсній документації, яку Ви надавали учасникам конкурсу, та в отриманих Вами конкурсних пропозиціях від КП «Індустріальне».
У зв’язку з викладеним вище, керуючись Законами України «Про інформацію», «Про захист прав споживачів», «Про житлово-комунальні послуги», прошу Вас ознайомити мене з конкурсною документацією, яку організатор конкурсу надіслав на адресу учасника КП «Індустріальне», та з конкурсними пропозиціями, які подані Вам вказаним учасником конкурсу.
Заявник - Куля В.І.

ПРОДОВЖЕННЯ історії про псевдоконкурс на право надання житлово-комунальних послуг.

Як уже повідомлялося, Комунальне підприємство "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом\'янської районної у м. Києві ради провело конкурс на визначення виконавця житлово-комунальних послуг мешканцям багатоквартирних будинків району. Протокол засідання конкурсної комісії під головуванням заст. директора "Дирекції" Панкової Надії Іванівни підписаний 28 березня 2008 р. за № 8/1. Особливість конкурсу - кількість об\'єктів і кількість претендентів за право їх обслуговувати (комунальних підприємств) дорівнює одна одній, тобто шести, по одному претенденту на об\'єкт. Отже, насправді ніякого конкурсу не було, була імітація.
Крім того, Надія Іванівна допустила цілку низку порушень законодавства. Почнемо з оголошення в газеті "Солом\'янка"№ 3(106), лютий 2008 р., стор. 5. Всупереч вимогам постанови КМУ від 21 липня 2005 р. № 631 "Про затвердження порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг" та ЗУ "Про житлово-комунальні послуги", в оголошенні відсутня інформація: про прізвище, посаду та номери телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв\'язок з учасниками конкурсу; про способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій; про місце, день та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями; про перелік житлових будинків та прибудинкових територій. Крім того, і в оголошенні, і в протоколі міститься посилання не неіснуючу адресу Інтернет-сайту, де також нібито розміщена інформація про проведення конкурсу. Це можна було б кваліфікувати, як недбалість, якби на справжньому сайті СРДА - http://www.solor-da-kyiv.gov.ua така інформація була оприлюднена. Я її не знайшов. Спробуйте Ви. Водночас подав запит до РДА з даного питання, почекаємо на офіційну відповідь.
Отак влада розуміє конкурсні засади. Бо у комісії приймали участь також і представники районної влади, зокрема заступник голови СРДА Ярцев В.М. та голова постійної комісії ради з питань ЖКГ Бакалінський Г.В., він же шеф-редактор комунальної газети "Солом\'янка", він же - директор ТОВ "Медіа-Промінь", видавця газети.
Вже цього переліку достатньо, щоб визнати конкурс таким, що не відбувся. Підстава - частина 3 ст. 28 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги": "У разі порушення законодавства при проведенні конкурсу або підписанні договору результати конкурсу та/або договору визнаються недійсними в суді".
Друга підстава - за моєю версією, яку ще слід підтвердити доказами: ані конкурсної документації, ані конкурсних пропозицій, які б відповідали вимогам п.п. 4, 16 зазначеної вище постанови КМУ, насправді не було. Інакше б від мене ці документи не приховували. На усне звернення надати для ознайомлення отримав відмову як від організатора конкурсу - особисто від Н.І. Панкової, так і від іншої Надії Іванівни, Н.І. Медведь - провідного юрисконсульта КП "Індустріальне", підприємства-учасника конкурсу. Перша Надія свою відмову нічим не аргументувала. Друга пояснила, що документація знаходиться у сейфі директора, а директор - у відпустці до 21 вересня цього року.
Так здійснюється реформа ЖКГ в окремо взятому районі м. Києва, започаткована Черновецьким Л.М. - "мером усіх киян". Ясно, що справа темна. Прояснить суд. Документацію витребуємо у порядку забезпечення позову. Іншого способу не дано. На ці "дрібниці" можна було б не звертати уваги, якби не одна деталь. Переможець конкурсу бурхливої діяльності за 5 місяців ще й не розпочав. Єдине, до чого долучився, це до вибивання з населення боргів за ЖКП, чим насправді мав би займатися попередник - КП УЖГ. Навіть створені мобільні бригади, в одній з яких числиться особисто директор КП "Індустріальне", в інших - провідні спеціалісти, майстри дільниць тощо, займаються не обстеженням житлового фонду чи прибудинкових територій, не кажучи вже про їх обслуговування, а саме вибиванням боргів для чужого дяді. Бо той дядя - в.о. директора КП УЖГ, не склав свої повноваження, хоч статутні обов\'язки не виконує, і не може, бо штат працівників скорочений до однієї посади. Фантом якийся, а не КП !
А після скорочення районів міста удвічі "реформування" почнеться з самого початку. Слава Черновецькому!

2 Ольга та Л. П. - Київ - Ukraine 2008-09-02 21:15:15 11 дн назад
Вікторе Івановичу, щодо об’яви на сайті Солом’янської РДА про проведення конкурсу, то ми також шукали її дуже ретельно пару місяців тому і не знайшли. Схоже, її й не було.

3 gro-za - Київ - Ukraine 2008-09-03 10:03:33 10 дн назад
Закликаю усіх нещадно боротися зі свавіллям комунальних чиновників. На цьому тижні планую подати позов до суду про визнання конкурсу та протоколу про його проведення недійсними. З викликом свідків. Цікаво, як вони будуть викручуватися?

GRO-ZA - Ukraine 2008-09-03 20:57:30 10 дн назад
80 x 80, 80 кБ
Нові обставини у справі про псевдоконкурс.

Мою письмову вимогу надати для ознайомлення конкурсну документацію та конкурсні пропозиції КП "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" передала для підготовки відповіді одному з учасників конкурсу - КП "Індустріальне". Звісно, ніякої відповіді КП "Індустріальне" не може надати, бо жодних документів, що стосуються проведення конкурсу, у них немає. Крім того, організатором конкурсу була "Дирекція", то вона і має відповідати на моє звернення. Схоже, що й Дирекції нічим відповісти. Тому затягують час, сподіваючись, що все забудеться і розсмокчеться. Проект відповіді, невідомо ким підготовлений, мені показали. Вона носить відмовний характер, але не тому, що визнають відсутність документації, а тому, що вони нібито не зобов\'язані надавати документацію на ознайомлення. Така відповідь мене також влаштовує, тому, що з\'явиться підстава для звернення до суду з заявою про забезпечення доказів, навіть без подання позову.
Слідкуйте за подіями. Дороговказом на цю тему будуть портрет Черновецького, який ви бачите, і аватар, який був використаний раніше у повідомленні на цю тему і тут ще раз повторюється.

5 gro-za - Київ - Ukraine 2008-09-05 11:07:00 8 дн назад
За агентурною інформацією, КП "Дирекція" терміново готує конкурсну документацію "заднім числом", щоб уникнути скандалу. При цьому організатори конкурсу не враховують, що судово-документальною експертизою можна встановити дату виготовлення будь-якого документу з похибкою плюс-мінус декілька днів. А фальсифікація документів тягне за собою кримінальне переслідування. То варто подумати.

6 gro-za - Київ - Ukraine 2008-09-09 19:20:53 4 дн назад
800 x 331, 83 кБ
Тут фотокопія оголошення в газеті "Солом\'янка"№ 3(106), лютий 2008 р., стор. 5. Всупереч вимогам постанови КМУ від 21 липня 2005 р. № 631 "Про затвердження порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг" та ЗУ "Про житлово-комунальні послуги", в оголошенні відсутня інформація: про прізвище, посаду та номери телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв\'язок з учасниками конкурсу; про способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій; про місце, день та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями; про перелік житлових будинків та прибудинкових територій. Крім того, і в оголошенні, і в протоколі міститься посилання не неіснуючу адресу Інтернет-сайту, де також нібито розміщена інформація про проведення конкурсу. Це можна було б кваліфікувати, як недбалість, якби на справжньому сайті СРДА - http://www.solor.da-kyiv.gov.ua така інформація була оприлюднена. Я її не знайшов. Спробуйте Ви. Водночас подав запит до РДА з даного питання, почекаємо на офіційну відповідь.



2008-09-14
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email