Шевченківський районний суд м. Києва 04053
вул. Смирнова-Ласточкіна, 10-Б, м. Київ
ОСББ “МОТОР”
01103 м. Київ, вул. Подвисоцького 3-а
...
Київська міська державна адміністрація (КМДА)
вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01001 т. 1551
АЕК “Київенерго”
01001 м. Київ,пл.. І. Франко 5
Справа № 2а-192/08
З А Я В А
(про перегляд справи у зв’язку із нововиявленими обставинами)
Судове рішення про перегляд якого подається заява.
· Постанова від 29.02.2008 р. у справі № 2а-192/08 за позовом АЕК “Київенерго” до Київської міської державної адміністрації про визнання дій неправомірними та зобов’язання вчинити дії
Обставини, що могли вплинути на судове рішення, але не були відомі заявнику та суду на час винесення рішення.
· Обставина, про яку не могло бути відомо заявнику та суду – є те, що нормативно-правові акти у формі РОЗПОРЯДЖЕНЬ Київська міська державна адміністрація видає ВИКЛЮЧНО як орган місцевої виконавчої влади, а не як орган місцевого самоврядування. Про цю обставину стало відомо 20.04.2011р.
Обґрунтування.
Зазначену обставину встановлено в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 14.04.2011р. (роздруківка ухвали із ЄДРСР додається).
Безпосередній вплив даної обставини полягає у тому, що суд, ухвалюючи рішення по даній справі у його основу поклав ту обставину, що Київська міська державна адміністрація одночасно виконує функції органу місцевого самоврядування та місцевого органу виконавчої влади. З цього приводу Шевченківський районний суд міста Києва дійшов помилкового висновку, що голова Київська міська державна адміністрація, як в межах повноважень органу місцевого самоврядування, так і в межах повноважень органу держаної виконавчої влади, може видавати РОЗПОРЯДЖЕННЯ, оскільки цю посаду займає (згідно діючого на той час законодавства) одна і та особа, а саме особа обрана міським головою.
Нововиявленою обставиною є те, що акти Київської міської державної адміністрації у формі розпоряджень, підписаних головою Київської міської державної адміністрації (та одночасно Київським міським головою) – є актами державної виконавчої влади. Ця обставина встановлена в ухвалою Вищого адміністративного суду України від 14.04.2011р. у справі за позовом до Київської міської державної адміністрації, та оскільки ухвала набрала силу, то є обов’язковою для всіх органів, підприємств, установ, організацій, посадових, службових осіб і підлягає виконанню на всій території України відповідно до ст. 255 КАС України.
У зв’язку із тим, що про цю обставину не було відомо, судом було зроблено невірний висновок про те, що розпорядження Київської міської державної адміністрації № 1575 від 30.10.2006р., №1786 від 15.12.2006р., № 86 від 31.01.2007р., № 142 від 30.05.2007р., які застосовуються виробниками житлово-комунальних послуг АЕК «Київенерго» та ПАТ «АК «Київводоканал» при визначені вартості наданих членам ОСББ «Мотор» послуг, не потребують державної реєстрації, а відтак суд неправомірно відмовив позивачу у позові, оскільки згідно із Указом Президента № 493/92 від 04.10.1992р. та положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №731 від 28.12.1992р. акти органу місцевої державної виконавчої влади ПІДЛЯГАЮТЬ реєстрації в органах юстиції, а відтак вимога позивача про зобов’язання їх реєстрації була правомірною та підлягала задоволенню.
Зміст вимог заявника.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ст.ст. 245-249 КАС України П Р О Ш У :
1. скасувати постанову Шевченківського райсуду м. Києва від 29.02.2008р. у справі № 2а-192/08
2. призначити справу на новий розгляд.
3. винести постанову, якою задовольнити позов повністю.
До заяви додаю:
1. квитанцію оплати судового збору
2. Роздруківку з ЄДРСР
3. копію свідоцтва про державну реєстрацію ОСББ “МОТОР”
4. копію довідки ЕДРПОУ;
5. Копії заяви із додатком № 2-4 для інших осіб.(2 прим.)
Голова правління