'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Мої думки та рухи у визначенні тарифу на теплопостачання для будинку по Боткіна  (Прочитано 4784 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

Начальнику Держцінінспекції
Савицькому О.Д
Костяного Я.О
м.Київ, вул. Боткіна, 4, кВ. 34
0672394025

ЗАПИТ

Щодо визначення вартості оплати послуг з опалення квартир у будинку за адресою м.Київ, вул. Боткіна, 4.
Шановний Олександр Денисович. Відповідно  до статті 1 Закону України «Про теплопостачання» наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: 
тариф (ціна) на теплову енергію - грошовий вираз витрат на виробництво, транспортування, постачання одиниці теплової енергії (1 Гкал) з урахуванням рентабельності виробництва, інвестиційної та інших складових, що визначаються згідно із методиками, розробленими центральним органом виконавчої влади у сфері теплопостачання;
система автономного теплопостачання - внутрішньобудинкова система опалення, яка використовується для теплозабезпечення окремого багатоквартирного будинку;
система децентралізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 1 до 3 Гкал/год., місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система помірно-централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 3 до 20 Гкал/год., магістральних та/або місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії, магістральних та місцевих (розподільчих) теплових мереж, що об'єднані між собою та використовуються для теплозабезпечення споживача, населеного пункту, яка включає системи децентралізованого та помірно-централізованого теплопостачання.

На даху будинку споруджена котельня з відповідним обладнанням (котлами, газовим обладнанням, пристроями автоматики, контрольно-вимірювальною апаратурою, насосами тощо) , яка належить на праві спільної сумісної власності власникам квартир та нежитлових приміщень будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві та повністю забезпечує їх потреби в теплопостачанні та гарячому водопостачанні. Право їхньої сумісної власності на цей об’єкт підтверджено рішеннями відповідних судів.
Спір про належність котельні вирішений постановою Солом'янського районного суду м. Києва від 06.03.2007 р. в адміністративній справі № 2-а-24-1/07 за позовом Кулі В.І. до Солом’янської районної у м. Києві ради. Визнано нечинним її рішення від 19.06.2002 р. стосовно передачі дахової котельні до комунальної власності м. Києва з подальшою передачею в управління АК "Київенерго".

Крім того, постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. у адміністративній справі № 2а-22/07 визнане недійсним та скасоване розпорядження КМДА від 05.11.2002 р. № 2009 «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» вбудованих об’єктів теплопостачання з обладнанням» в частині, що стосується прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» дахової котельні по вул. Боткіна, 4. Зобов’язано КМДА повернути дахову котельню по вул. Боткіна, 4 в м. Києві в управління балансоутримувачу будинку – КП УЖГ Солом’янського району м. Києва.

Ухвалою Київського апеляційного  адміністративного суду від 05 червня 2007 р. у справі № 22а-273/07 апеляційна скарга АЕК "Київенерго" та Солом’янської районної у м. Києві держадміністрації, яка приєдналася до неї, залишена без задоволення. Постанова Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. залишена без змін.


Відповідач (КП «Дирекція») та його попередник (КП УЖГ Солом’янського району м. Києва) на протязі з січня 2001 року по даний час порушували майнові права співвласників, розпоряджалися даховою котельнею на власний розсуд, безпідставно нараховували платежі мешканцям будинку на основі тарифів, затверджених Київською міською державною адміністрацією для споживачів, підключених до централізованої мережі теплопостачання територіальної громади м. Києва, а не до власного джерела. При цьому співвласники котельні згоди на подібні дії, тобто на право володіння або користування чужим майном, відповідачеві не надавали. Відповідно до ст. ст. 1029-1033 ЦК України балансоутримувач будинку міг виступати лише в ролі управителя майна, в тому числі дахової котельні, але не вигодонабувачем. При цьому ЦК України вимагає укладення договору в письмовій формі між установником управління (власником майна) та управителем.

Суд також встановив, що теплова енергія, яка вироблялась котельнею, не є власністю управителя, а вигода від реалізації теплової енергії не може належати управителю. Відповідно до ст. 1042 ЦК України управитель має право на плату, встановлену договором, а також на відшкодування необхідних витрат, зроблених ним у зв'язку з управлінням майном.

Підрахунки витрат на управління котельнею відповідач не виконував, а на вимогу позивача надати інформацію про обсяги виробленої теплової енергії відповідав відмовою.

Порушуючи вимоги цивільного законодавства, відповідач, як управитель чужого майна, на протязі зазначеного періоду безпідставно володів їм та розпоряджався, незаконно нараховував платежі за теплову енергію, яка надавалась мешканцям будинку, від належної їм дахової котельні за тарифами, які не можуть використовуватися в даних правовідносинах.

Суд також встановив, що будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання. Договір про постачання теплової енергії у гарячій воді № 8614008 на будинок по вул. Боткіна, 4 з АК "Київенерго" укладений безпідставно. Правових підстав для проведення нарахувань мешканцям будинку по вул. Боткіна, 4 згідно Договору № 8614008 немає.  КП УЖГ та КП «Дирекція»  не проводили  перерахунки з мешканнями будинку по вул. Боткіна, 4 за теплопостачання, що свідчить про порушення вимог п. 8, 9, 36 "Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення", затверджених постановою КМУ від 30.12.97 року № 1497.

Але Комунальне підприємство Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду Солом`янської районної у м. Києві ради (КП Дирекція) надсилає рахунки з Тарифом на оплату послуг з централізованого опалення (ЦО), які формується, виходячи з норми КТМ-204: розмір теплоенергії для потреб ЦО становить 0,147 Гкал/кв.м опалювальної площі.

Постанова від 17.02.2011  N 242 зареєстрована в Міністерстві юстиції України 17 березня 2011 р. за N 366/19104 «Про затвердження Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання» не може використовуватись для формування тарифів на теплопостачання для будинку за адресою Боткіна 4 відповідно до абзацу десятого та шістнадцятого Закону України «Про теплопостачання» та пункту 1.2 статті 1 цієї постанови.
Постанова від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг
з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» також не може використовуватись при розрахунках, так як вона регулює тарифи тільки на центральное теплопостачання, до якого будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний

Прошу надати офіційну відповідь про те, як повинен формуватися тариф і які складові повинні враховуватись в тарифі на опалення  для квартир у будинку по вул. Боткіна, 4



Також запити буду подавати до Солом"янської держадміністрацій, Київської міської адміністрації, ВСП та КП "Індустріаль", НКРЕ. Версія звернення не остаточна. Прошу уважно прочитати, і по можливості висловити свої думки та коригування
Записаний

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

ВИЖУ ЧТО МЫСЛЕЙ НИ У КОГО ПО ЭТОМУ ПОВОДУ НЕТ, НО ЕСТЬ У МЕНЯ.
Продолжаю

Начальнику
ВСП «Індустріальний»  Солом”янської районної у м. Києві
                                                    державної адміністрації
Шевчук Н.П.

Костяного Ярослава Олександровича
03055
м.Київ, вул. Боткіна, 4, кВ. 34
0672394025

Заява


Шановна Наталія Павлівна, відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», статті 20. Прав та обов'язків споживача:
 Споживач має право:
 одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України
Статті 21. Права та обов'язки виконавця
2. Виконавець зобов'язаний:
3) підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;
4) надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;
Стаття 24. Права та обов'язки балансоутримувача
2. Балансоутримувач зобов'язаний:
1) укладати договір з власником (співвласниками) на утримання на балансі відповідного майна;
2) утримувати на балансі майно, визначене договором з власником (співвласниками);
3) вести бухгалтерську, статистичну та іншу, передбачену законодавством, звітність відповідно до законодавства;
4) забезпечувати управління майном власними силами або укладати договір з юридичною особою на управління майном;
5) забезпечити умови для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів відповідно до встановлених стандартів, нормативів, норм та правил;
6) забезпечити належні експлуатацію та утримання майна, що перебуває на його балансі.

Тобто у відповідності з пунктом 4 Статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»  розрахунок тарифу на послуги по кожній складовій, повинен розроблятися залежно від запланованих кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій для відповідного будинку згідно з типовим переліком.
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» порядок формування цін/тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг першої і другої груп (у визначенні п.п. 1, 2 ст. 14 цього Закону) встановлює Кабінет Міністрів України (560-2005-п, 955-2006-п, 959-2006-п, 1010-2006-п). Виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подають їх на затвердження органам місцевого самоврядування.
Постановою КМУ від 12.07.2005 р. № 560, яка була чинною до набрання чинності постановою КМУ від 20.05.2009 р. № 529, затверджений Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Цей Порядок поширюється на суб’єктів господарювання всіх форм власності, які надають зазначені послуги,  Відповідно до ч. 2 Порядку розмір тарифів визначається по кожному будинку окремо залежно від кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з типовим переліком послуг, доданим до Порядку. Частиною 3 Порядку передбачено, що під час формування тарифу на послуги повинна забезпечуватися прозорість усіх його складових з визначенням вартості кожної з них в розрахунку на 1 кв. метр загальної площі. Частинами 5 – 31 Порядку встановлені формули для розрахунку складових частин тарифу: витрат з прибирання прибудинкової території, сходових кліток, вивезення побутових відходів, прибирання підвалу, технічних поверхів, покрівлі, з технічного обслуговування ліфтів, систем диспетчеризації, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливової каналізації та з ліквідації аварій, з дератизації, дезінсекції, з обслуговування димовентиляційних каналів, з технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення, з проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, з поливання дворів, клумб і газонів, з прибирання і вивезення снігу, з експлуатації номерних знаків, з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування води, з енергопостачання для ліфтів, з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку води та теплової енергії, накладних витрат.

Прошу надати в моє розпорядження завірені копії документів щодо нарахування комунальних послуг, послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків, послуги  ремонту приміщень, будинків, споруд, розшифровкою складових частин щомісячних нарахувань, перелік робіт та послуг, які повинні були бути надані, та були надані мешканцям будинку, та посилання на нормативні акті, які офіційно діяли та діють, на підставі до яких проводились нарахування плати за ці послуги за період з 01.01.2007 по 01.04.2011.


З повагою
Записаний

Георгий

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 649
  • City: Київ
  • Георгий
    • Перегляд профілю
    • Email

Дуже змістовне звернення!
ЩОДО недоліків:
1 Багато інформації для ЖЕК
2 Мало запитань.

Такі звернення , на мою думку,  повинні  мати тільки запитання. Відповіді ЖЕК на ці запитання - в подальшому це докази в суді.
Як що не планується звернення до суду,  то це звернення ні до чого.
Записаний

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

А для кого ж як не для суду я ці заяви подаю. Чекаю на необгрунтовану відповідь, і до суду
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email