'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Запит щодо прав власності на будинок 4 по вул. Боткіна, та вбудовану котельню  (Прочитано 5943 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації
Мазурчаку Олександру Володимировичу

Костяного Ярослава Олександровича
03055
м.Київ, вул. Боткіна, 4, кВ. 34
0672394025



ЗАЯВА

Шановний Олександр Володимирович
Прошу Вас надати офіційне роз´яснення щодо прав власності на будинок 4 по вул..Боткіна  та прибудинкову котельню

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а відповідно до ст. 92 Конституції України правовий режим власності визначається виключно законами України.

У своєму листі зверненні від 05/05/2011р до Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації щодо прав власності на багатоквартирний житловий будинок. я надав інформацію, що :
«Будинок споруджений на залучені у відповідності до укладених інвестиційних договорів кошти інвесторів, юридичних та фізичних осіб. Всі 48 квартир у цьому будинку належать власникам на підставі отриманих ними свідоцтв про право власності. Частка загальнодержавної чи комунальної власності у балансовій вартості будинку відсутня.
Так, відповідно до пункту 2 ст. 382 Цивільного кодексу України : Квартира як об'єкт права власності,. Власникам квартири у дво- або багатоквартирному  житловому будинку  належать  на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування,  опорні конструкції  будинку,  механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири,  яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі,  які  призначені  для  забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
На даху будинку споруджена котельня з відповідним обладнанням (котлами, газовим обладнанням, пристроями автоматики, контрольно-вимірювальною апаратурою, насосами тощо) , яка  відповідно до ст. 382 ЦК України належить на праві спільної сумісної власності власникам квартир та нежитлових приміщень будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві та повністю забезпечує їх потреби в теплопостачанні та гарячому водопостачанніПраво сумісної власності власників квартир та нежитлових приміщень будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві на цей об’єкт підтверджено рішеннями відповідних судів.
Спір про належність котельні вирішений постановою Солом'янського районного суду м. Києва від 06.03.2007 р. в адміністративній справі № 2-а-24-1/07 за позовом Кулі В.І. до Солом’янської районної у м. Києві ради. Визнано нечинним її рішення від 19.06.2002 р. стосовно передачі дахової котельні до комунальної власності м. Києва з подальшою передачею в управління АК "Київенерго".

Крім того, постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. у адміністративній справі № 2а-22/07 визнане недійсним та скасоване розпорядження КМДА від 05.11.2002 р. № 2009 «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» вбудованих об’єктів теплопостачання з обладнанням» в частині, що стосується прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» дахової котельні по вул. Боткіна, 4.

Ухвалою Київського апеляційного  адміністративного суду від 05 червня 2007 р. у справі № 22а-273/07 апеляційна скарга АЕК "Київенерго" та Солом’янської районної у м. Києві держадміністрації, яка приєдналася до неї, залишена без задоволення. Постанова Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. залишена без змін.»
Згідно з Рішенням Конституційного Суду України у справі N 1-2/2004 від 02 березня 2004 року (п. 1.1), яке є остаточним, обов'язковим для виконання на всій території України та оскарженню не підлягає, за конституційним зверненням Ярового Сергія Івановича та інших громадян про офіційне тлумачення положень пункту 2 статті 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" та за конституційним поданням 60 народних депутатів України про офіційне тлумачення положень статей 1, 10 цього Закону (справа про права співвласників на допоміжні приміщення багатоквартирних будинків)
Конституційний Суд України  вирішив:
1.1. Допоміжні приміщення (підвали,  сараї, кладовки, горища, колясочні і т.ін.)  передаються  безоплатно  у  спільну  власність громадян   одночасно   з  приватизацією  ними  квартир  (кімнат  у
квартирах) багатоквартирних будинків. Підтвердження права власності на допоміжні   приміщення не потребує здійснення додаткових дій, зокрема створення об'єднання   співвласників багатоквартирного будинку, вступу до нього.
 Конституційний Суд України в цьому Рішенні також зазначив, що виходить з правової характеристики спільного майна власників квартир, конкретизованої у Законі України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку». Ст. 1 цього Закону визначає житловий комплекс як «єдиний комплекс нерухомого майна, що утворений земельною ділянкою в установлених межах, розміщеним на ній жилим багатоквартирним будинком або його частиною разом із спорудами та інженерними мережами, які утворюють цілісний майновий комплекс».

У своєму листі відповіді від 27.05.2011 № К-557/8 Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація надає інформацію що «житловий будинок №4 на вул.. Боткіна перебуває в комунальній власності територіальної громади Солом´янського району м. Києва»
А у листі відповіді № К-557/9 від 30/05/2011р  Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація стверджує що «Дахова котельня, яка розташована за адресою вул. Боткіна, 4 перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Києва та передана на баланс ПАТ «Київенерго»»

Також у відповіді від 03.06.2011р. за № К-1185/1 на моє звернення від 05.05.2011 до Начальника Головного управління житлового господарства при КМДА також стверджується що житловий будинок №4 на вул. Боткіна перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Києва.


Прошу Вас у встановлений законодавством строк надати письмову відповідь щодо прав власності на житловий будинок 4, по вулиці Боткіна та вбудовану у нього дахову котельню. з врахуванням Статті 14, частини 1, пункту 6) Закону України «Про доступ до публічної інформації», та з врахуванням Статті 24 цього Закону та з посилання на документи, статті, пункти, на  які регулюється дане питання

Чи цей будинок з котельнею знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, чи він є у власності усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку на правах спільної сумісної власності?

Якщо на Вашу думку будинок 4 по вул. Боткіна з котельнею знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, то прошу надати мені документ на право власності територіальної громади на цей багатоповерховий будинок.

Ксерокопії звернення та відповідей додаю


З повагою
Записаний

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

Відповідь з КМДА
Шановний Ярославе Олександровичу!
У виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) було зареєстровано Ваш інформаційний запит від 18.07.11р. №236 та направлено до КП «Київське міське бюро інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна» (вих. № 027-2679) для розгляду по суті та надання відповіді у терміни, передбачені чинним законодавством України.
Записаний

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

Відповідь з БТІ
На Ваш запит повідомляємо, що інформація відносно майнового стану фізичних та юридичних осіб відноситься до категорії конфіденційної інформації.
Згідно ч. 2 ст. 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до ст. 7, ст. 21 Закону України „Про інформацію", ст. 6, ст. 7, ст. 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", ст. 302 Цивільного кодексу України, ст. 28 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" бюро має право надавати конфіденційну інформацію щодо майна фізичних та юридичних осіб лише на вимогу власників майна, їх представників з належним чином посвідченою довіреністю, а також без згоди власників майна можливе тільки щодо визначеного кола фізичних або юридичних осіб на письмову вимогу суду, прокуратури, органів дізнання і слідства у зв'язку з кримінальними, цивільними, господарськими та адміністративними справами, що знаходяться у їх провадженні з посиланням на номер справи.
Крім того, ст. 27 Закону України „Про інформацію" передбачає, що порушення законодавства України про інформацію тягне за собою дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законами України.
Враховуючи вищевикладене, бюро має право надавати інформацію згідно з чинним законодавством України.
Проводиться реєстрація прав власності на нежилі приміщення за адресою вул. Боткіна, 4 за юридичними та фізичними особами.
Записаний

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

Подаю повторну заяву. Текст заяви ще повністю не відредагував.
Начальнику  Київського міського бюро технічної інвентаризації
Сенчук Василю Володимировичу
Костяного Ярослава Олександровича
03055
м.Київ, вул. Боткіна, 4, кВ. 34
0672394025



ЗАЯВА


Шановний Василь Володимирович
У своєму звернення від 18.07.2011 до КМДА я запитував «Чи цей будинок з котельнею знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, чи він є у власності усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку на правах спільної сумісної власності?

Якщо на будинок 4 по вул. Боткіна з котельнею знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, то прошу надати мені документ на право власності територіальної громади на цей багатоповерховий будинок.»

В наданій мені відповіді від 29.07.2011 за №36746 (И-2011) з Київського міського бюро технічної інвентаризації мене проінформували, що «інформація відносно майнового стану фізичних та юридичних осіб відноситься до категорії конфіденційної інформації.
Відповідно до ст. 7, ст. 21 Закону України „Про інформацію", ст. 6, ст. 7, ст. 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", ст. 302 Цивільного кодексу України, ст. 28 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" бюро має право надавати конфіденційну інформацію щодо майна фізичних та юридичних осіб лише на вимогу власників майна, їх представників з належним чином посвідченою довіреністю, а також без згоди власників майна можливе тільки щодо визначеного кола фізичних або юридичних осіб на письмову вимогу суду, прокуратури, органів дізнання і слідства у зв'язку з кримінальними, цивільними, господарськими та адміністративними справами, що знаходяться у їх провадженні з посиланням на номер справи.

Враховуючи вищевикладене, бюро має право надавати інформацію згідно з чинним законодавством України.»
Але у відповіді не було враховане те, що я:
1. Є законним мешканцем цього будинку
2.  Є киянином, членом територіальної громади міста Києва.
Тобто у першому випадку я запитую про права власності на те майно, яке знаходиться у спільної сумісної власності власників квартир та нежитлових приміщень, (в тому числі і моєї) будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві відповідно до пункту 2 ст. 382 Цивільного кодексу України : Квартира як об'єкт права власності. Власникам квартири у дво- або багатоквартирному  житловому будинку  належать  на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування,  опорні конструкції  будинку,  механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири,  яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі,  які  призначені  для  забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
У другому випадку я також має відношення до цієї власності, так як я є киянином, членом територіальної громади міста Києва.
Посилання на те що інформація щодо прав власності є на багатоквартирний житловий будинок є конфіденційною є безпідставною та необґрунтованою, тому що я не вимагаю інформацію про частку кожного мешканця цього будинку у спільній сумісній власності, а  територіальна громада міста Києва не є юридичною особою
Відмова у наданні інформаційної довідки ґрунтувалась на посиланнях до ст. 7, ст. 21 Закону України „Про інформацію", ст. 6, ст. 7, ст. 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", ст. 302 Цивільного кодексу України, ст. 28 Закону України „
Але, Відповідно до ст. 7, ст.20, ст. 21 Закону України „Про інформацію",
Стаття 7. Охорона права на інформацію
     1. Право на інформацію охороняється законом. Держава гарантує
всім  суб'єктам  інформаційних  відносин  рівні права і можливості
доступу до інформації.
     2. Ніхто не може обмежувати  права  особи  у  виборі  форм  і
джерел  одержання інформації,  за винятком випадків,  передбачених
законом.

Стаття 20. Доступ до інформації
     1. За  порядком  доступу  інформація  поділяється на відкриту
інформацію та інформацію з обмеженим доступом.
     2. Будь-яка інформація є відкритою,  крім тієї,  що віднесена
законом до інформації з обмеженим доступом.

     Стаття 21. Інформація з обмеженим доступом
     1. Інформацією  з обмеженим доступом є конфіденційна,  таємна
та службова інформація.
     2. Конфіденційною є інформація про  фізичну  особу,  а  також
інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою,
крім суб'єктів владних повноважень.  Конфіденційна інформація може
поширюватися  за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному
нею порядку відповідно до передбачених нею умов,  а також в  інших
випадках, визначених законом.

Відповідно до ст. 6, ст. 7, Закону України "Про доступ до публічної інформації"

Стаття 6. Публічна інформація з обмеженим доступом
5. Не  може  бути   обмежено   доступ   до   інформації   про
розпорядження   бюджетними  коштами,  володіння,  користування  чи
розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій
відповідних документів,  умови  отримання  цих  коштів  чи  майна,
прізвища,  імена,  по  батькові  фізичних  осіб  та   найменування
юридичних  осіб,  які отримали ці кошти або майно.  При дотриманні
вимог,  передбачених  частиною  другою  цієї   статті,   зазначене
положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання
такої  інформації  може  завдати  шкоди   інтересам   національної
безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.

Стаття 7. Конфіденційна інформація
     1. Конфіденційна інформація  -  інформація,  доступ  до  якої
обмежено  фізичною  або  юридичною особою,  крім суб'єктів владних
повноважень,  та яка може поширюватися у визначеному ними  порядку
за  їхнім  бажанням відповідно до передбачених ними умов.  Не може
бути віднесена до конфіденційної інформація,  зазначена в  частині
першій і другій статті 13 цього Закону.

Стаття 14. Обов'язки розпорядників інформації

1.   Розпорядники інформації зобов'язані:
6) надавати достовірну,  точну та повну інформацію, а також у
разі потреби  перевіряти  правильність  та  об'єктивність  наданої
інформації.

Стаття 18. Реєстрація документів розпорядника інформації

     1. Для  забезпечення  збереження  та  доступу  до   публічної
інформації   документи,   що   знаходяться   у  суб'єктів  владних
повноважень,  підлягають обов'язковій реєстрації в системі обліку,
що має містити:

     5) передбачену  законом  підставу  віднесення  інформації  до
категорії з обмеженим доступом;

Стаття 22. Відмова та відстрочка в задоволенні запиту
                на інформацію

     1. Розпорядник інформації має право відмовити  в  задоволенні
запиту в таких випадках:

     1) розпорядник   інформації  не  володіє  і  не  зобов'язаний
відповідно  до  його  компетенції,  передбаченої   законодавством,
володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

     2) інформація,   що   запитується,   належить   до  категорії
інформації з  обмеженим  доступом  відповідно  до  частини  другої
статті 6 цього Закону;

Стаття 6. Публічна інформація з обмеженим доступом

     1. Інформацією з обмеженим доступом є:

     1) конфіденційна інформація;

     2) таємна інформація;

     3) службова інформація.

     2. Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до
закону при дотриманні сукупності таких вимог:

     1) виключно в інтересах національної безпеки,  територіальної
цілісності  або   громадського   порядку   з   метою   запобігання
заворушенням  чи  злочинам,  для  охорони здоров'я населення,  для
захисту  репутації  або  прав   інших   людей,   для   запобігання
розголошенню   інформації,   одержаної   конфіденційно,   або  для
підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;

     2) розголошення  інформації  може завдати істотної шкоди  цим
інтересам;

     3) шкода   від   оприлюднення   такої   інформації  переважає
суспільний інтерес в її отриманні.

Стаття 24. Відповідальність за порушення законодавства
                про доступ до публічної інформації
1. Відповідальність  за порушення законодавства про доступ до
публічної  інформації  несуть  особи,  винні  у   вчиненні   таких
порушень:


     2) ненадання інформації на запит;

     3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;

     7) необґрунтоване   віднесення  інформації  до  інформації  з
обмеженим доступом;

Закон України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень"
Стаття 28. Надання інформації про державну реєстрацію прав та
                їх обтяжень з Державного реєстру прав

     1. Інформація  з  Державного  реєстру   прав   про   державну
реєстрацію   прав   та  їх  обтяжень  надається  у  формі  витягу,
інформаційної довідки та виписки.
3. Інформаційну довідку з Державного реєстру прав на підставі
письмового  запиту  мають  право отримувати суд,  органи місцевого
самоврядування,  органи  внутрішніх  справ,  органи   прокуратури,
органи державної податкової служби,  органи Служби безпеки України
та інші  органи  державної  влади  (посадові  особи),  якщо  запит
зроблено  у  зв'язку  із здійсненням ними повноважень,  визначених
законом.

Абсолютно всі посилання на статті Законів України та Цивільного кодексу є щодо неможливості надання інформації щодо прав власності є на багатоквартирний житловий будинок є безпідставними та необґрунтованими.

А тому повторно прошу Вас надати мені інформацію щодо прав власності є на багатоквартирний житловий будинок №4 по вул Боткіна. Чи цей будинок з котельнею знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, чи він є у власності усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку на правах спільної сумісної власності?


Записаний

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

На основі останньої заяви напишу ще скаргу до КМДА
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email