'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Признание закона неконституционным по Конституционному обращению.  (Прочитано 2274 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Дятел

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 280
  • Вода камень точит, а дятел - долбит!
    • Перегляд профілю

Цитувати
Стаття 39. Конституційне подання

Конституційне подання - це письмове клопотання до Конституційного Суду України про визнання правового акта (його окремих положень) неконституційним, про ...

Стаття 42. Конституційне звернення

Конституційне звернення - це письмове клопотання до Конституційного Суду України про необхідність офіційного тлумачення Конституції України та законів України з метою забезпечення реалізації чи захисту конституційних прав та свобод людини і громадянина, а також прав юридичної особи.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/Z960422.html
Вот нашел такое:
http://www.ccu.gov.ua/uk/doccatalog/list?currDir=172986
Цитувати
РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційним зверненням громадянки Галкіної Зінаїди Григорівни щодо офіційного тлумачення положення частини четвертої статті 3 Закону України „Про запобігання впливу світової фінансової кризи  на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва“ (справа про заборону  розірвання  договорів  інвестування житлового будівництва)

м. К и ї в Справа № 1-7/2012 13 березня 2012 року № 5-рп/2012
....

в и р і ш и в:

1. Визнати таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), положення частини четвертої статті 3 Закону України „Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва“ від 25 грудня 2008 року № 800–VI з наступними змінами, згідно з яким „забороняється розірвання фізичними та юридичними особами будь-яких договорів, результатом яких є передача забудовниками завершеного об’єкта (частини об’єкта) житлового будівництва за умови, що за такими договорами здійснено оплату 100 відсотків вартості об’єкта (частини об’єкта) житлового будівництва“. До дня визнання неконституційним це положення не мало зворотної дії в часі.

Как то странно это. Неужеле так можно?
А были ли еще похожие случаи?
Записаний

Дятел

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 280
  • Вода камень точит, а дятел - долбит!
    • Перегляд профілю

Немного помучал поиск, и нашел еще несколько решений:

http://www.ccu.gov.ua/doccatalog/document?id=142412
Цитувати
РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційним зверненням громадянина Костенка Юрія Івановича щодо офіційного тлумачення окремих положень підпунктів 1, 2 пункту 1 Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941–1945 років“ щодо порядку офіційного використання копій Прапора Перемоги“

м. К и ї в Справа № 1-23/2011 16 червня 2011 року № 6-рп/2011

....
в и р і ш и в:
2. Визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), положення абзацу шостого статті 2 Закону України „Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941–1945 років“ від 20 квітня 2000 року № 1684–III у редакції Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941–1945 років“ щодо порядку офіційного використання копій Прапора Перемоги“ від 21 квітня 2011 року № 3298–VI.


http://www.ccu.gov.ua/doccatalog/document?id=125612
Цитувати
РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційним зверненням громадянина Багінського Артема Олександровича щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 14-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (справа про адміністративну відповідальність у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху)

м. К и ї в Справа № 1-34/2010 22 грудня 2010 року № 23-рп/2010

...
в и р і ш и в:

1. Визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), статтю 14-1, частину шосту статті 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення.


http://www.ccu.gov.ua/doccatalog/document?id=9045
Цитувати
РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ у справі щодо офіційного тлумачення статей 3, 23, 31, 47, 48 Закону України "Про інформацію" та статті 12 Закону України "Про прокуратуру" (справа К.Г.Устименка)

м. Київ   Справа № 18/203-97 30 жовтня 1997 року № 5-зп/1997

...

Конституційне провадження відкрито ухвалою Колегії суддів Конституційного Суду України з конституційних звернень відповідно до статей 46 та 49 Закону України "Про Конституційний Суд України" у зв'язку з конституційним зверненням Устименка Костянтина Григоровича.

...
в и р і ш и в:

4. Визнати неконституційним положення частини четвертої статті 12 Закону України "Про прокуратуру" щодо можливості оскарження прийнятого прокурором рішення до суду лише у передбачених законом випадках, оскільки винятки з конституційних норм встановлюються самоюКонституцією, а не іншими нормативними актами.

Записаний

Дятел

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 280
  • Вода камень точит, а дятел - долбит!
    • Перегляд профілю

И еще:
http://www.ccu.gov.ua/doccatalog/document?id=9370
Цитувати
РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційним зверненням громадянина Солдатова Геннадія Івановича щодо офіційного тлумачення положень статті 59 Конституції України, статті 44 Кримінально-процесуального кодексу України, статей 268, 271 Кодексу України про адміністративні правопорушення (справа про право вільного вибору захисника)


м. К и ї в Справа № 1-17/2000 16 листопада 2000 року № 13-рп/2000

...

в и р і ш и в:

3. Визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними):
– положення частини першої статті 44 Кримінально-процесуального кодексу України, за яким обмежується право на вільний вибір підозрюваним, обвинуваченим і підсудним як захисника своїх прав, крім адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи;
– положення частини першої статті 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за яким обмежується право на вільний вибір особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, як захисника своїх прав, крім адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи.


http://www.ccu.gov.ua/doccatalog/document?id=9513
Цитувати
РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційним зверненням громадянина Діяка Івана Васильовича та конституційним поданням 49 народних депутатів України про офіційне тлумачення положення частини шостої статті 29 Закону України “Про вибори народних депутатів України” (справа про строки оскарження порушень під час підрахунку голосів та встановлення результатів голосування)

м. К и ї в Справа № 1-27/2003 3 липня 2003 року № 13-рп/2003

...

в и р і ш и в:
1. Визнати таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), положення четвертого речення частини шостої статті 29 Закону України “Про вибори народних депутатів України”, згідно з яким скарга щодо порушень, які мали місце під час підрахунку голосів та встановлення результатів голосування в роботі дільничної виборчої комісії, може бути подана до окружної виборчої комісії або до суду протягом двох днів після дня виборів, а в роботі окружної виборчої комісії – до Центральної виборчої комісії або до суду – протягом п’яти днів після дня виборів, у частині, що унеможливлює оскарження вчинених по закінченні двох та п’яти днів після дня виборів порушень у роботі відповідно дільничної або окружної виборчої комісії під час підрахунку голосів та встановлення результатів голосування.


Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email