Добрий день.
Ситуація наступна: я проживаю у ЖБК, у квартирі встановлені лічильники холодної та гарячої води. Головою ЖБК була вивішена вимога з вимогою проведення повірки лічильників, після чого, через місяць, почали нараховувати оплату за холодну та гарячу воду за середньо будинковими показниками.
Дослідження в інтернеті показало, що згідно до законодавства повірку лічильників має здійснювати постачальник послуг з водопостачання.
Наприклад, є наступні рішення (щодо Харькова):
http://reyestr.court.gov.ua/Review/21758049Є також опис
http://osmd.info/menu_1/content/osmd/spravochnik4.html щодо звернень у Дніпропетровську.
Звернення до Київводоканалу з заявою провести повірку лічильників привели до відписки, що Київводоканал є виробником холодної води, а не є виконавцем, і таким чином, вони пишуть, що треба звертатися до ЖЕКу.
В той же час, я проживаю у ЖБК, у якого укладений договір на постачання води з Київводоканалом, і на вході у будинок стоїть лічильник.
Таким чином:
1. хто є постачальником послуг з водопостачання з точки зору особи, що є членом ЖБК з урахуванням київської специфіки?
Чи можна вважати, що, так як оплата послуг йде ЖБК, то ЖБК є виконавцем послуг з водопостачання та водовідведення для мене?
2. Який має бути алгоритм дій для того, щоб:
- провести повірку лічильника за рахунок водопостачальника
- чи потрібно спочатку заява в ЖБК з вимогою провести повірку лічильника, а далі , у випадку відмови - проведення за свій рахунок і зниження оплати майбутніх платежів з ЖБК?
- чи провести повірку за свій рахунок, а надалі знизити платежі за перевірку лічильника
3. Як опротестовувати (якщо не буде вирішено шляхом переговорів - у суді рахунки ЖБК), які були нараховані, і домогтися перерахунку за показниками лічильників?