Содержание документа следующее:
Начальнику КП «Микитівський»
Красильникова Наталія Миколаївна
від мешканців б. № 3 по вул.. Черскаська
Акт – претензія
про неналежне надання або ненадання послуг
Згідно чинного законодавства: Конституції України, ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ЗУ «Про захист прав споживачів», Житлового кодексу Української РСР, Господарського Кодексу України, Наказу Державного комітету України «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», Наказу Державного комітету України «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та саме Постанови від 20 травня 2009 р. N 529 «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (надалі «договір») суб’єктами цієї сфери господарювання є Виконавці - органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, власники, виготовники та Споживачі (юридичні и та фізичні особи).
За договором про надання житлово-комунальних послуг, складеним між КП «Микитівський» та мешканцями будинку № 3 по вулиці Черкаська м. Горлівка ви є Виконавцем, а ми Споживачами цих послуг. Це підтверджується пунктами договору № 1 - предмет договору, № 7 – права та обов’язки сторін та № 8 – відповідальність сторін. За цим договором ми, як Споживачі, ми маємо право на своєчасне та якісне обслуговування з боку Виконавця, це також підтверджується пунктами договору, а саме: 1.1. та 1.3. (предмет договору), 7.1. та 7.4. (права та обов’язки сторін), 8.2. (відповідальність виконавця).
Ми неодноразово повідомляли (дзвонили, викликали майстра, аварійну службу) вас про те, що в нашому будинку засмічена водопровідна мережа та каналізаційні випуски, шо призводить до того, що каналізація йде у підвальне приміщення, а це дуже неприємний запах та волога, яка довго тримається на підлозі, а це вогкість та розповсюдження комах. В наслідок чого воду доводиться перекривати або користуватися нею вкрай обмежено (що порушує права Споживача за договором). В нашому будинку мешкає декілька сімей з дуже маленькими дітками і в разі чергового засмічення ми не маємо можливості помити дитину, приготувати їжу або випрати дитячі речі. Це дуже незручно. Також це обмежує і інших мешканців будинку.
Сьогодні, 02.06.2012 р. у нас знову засмітилась каналізація. Про що вас було повідомлено в телефонному режимі. З вашого боку на наше прохання виправити ситуацію відредаговано не було. Таким чином вами були порушені умови договору та чинне законодавство в сфері житлово-комунальних послуг.
У зв'язку з викладеним, вимагаємо вас розглянути нашу претензію згідно чинного законодавства та укладеного між нами договору та усунути порушення.
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
1. кв.№____ П.І.Б.._____________________________________ підпис ________
2. ........
3. ........
Приймаюча сторона:
П.І.Б._____________________________________________________ підпис_______
Посада_________________________________________________________________
Дата прийняття акту-претензії________________ вхідний номер________________