'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Справа № 2а-10688/12/2670 (оскарження РКМДА № 1292 від 17.11.2009 р.)  (Прочитано 6554 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Цитувати
  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без розгляду

09 серпня 2012 року                                                                       № 2а-10688/12/2670

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П., ознайомившись з матеріалами справи

за позовомОСОБА_1 до  треті особиВиконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Товариство з обмеженою відповідальністю «Дімсервіс», Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»Київської міської державної адміністраціїпровизнання дій протиправними та зобов'язання вчити дії, скасування розпорядження № 1292 від 17.11.2009

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), треті особи Товариство з обмеженою відповідальністю «Дімсервіс», Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Київської міської державної адміністрації, про визнання дій протиправними та зобов'язання вчити дії, скасування розпорядження № 1292 від 17.11.2009.

У позовній заяві позивач просить суд визнати протиправними дії відповідача та зобов'язати його скасувати розпорядження № 1292 від 17.11.2009 «Про погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», стягнути з відповідача  - суб'єкта владних повноважень кошти на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням споживачам послуг балансоутримувача ТОВ «Дімсервіс».   

Таким чином позивачем фактично оскаржується розпорядження  № 1292 від 17.11.2009 «Про погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» та дії відповідача пов'язані з його прийняттям та виконанням.

Відповідно до частини другої статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

З аналізу зазначеної норми права вбачається, що початком шестимісячного строку звернення до суду є день коли особа дізналася або повинна була дізнатися про  порушення  її прав.

З урахуванням наведеного можна дійти висновку про те, що у випадку оскарження нормативно - правового акту  строк звернення до суду починається з дня його офіційного опублікування, не зважаючи на те, що особа, на яку поширюється його дія фактично ознайомилась з ним значно пізніше, оскільки саме з моменту офіційного опублікування нормативно - правового акту особа  мала можливість ознайомитись з його змістом та повинна була дізнатися про порушення її прав.

Аналогічна позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 22.02.2011  по справі за позовом ОСОБА_2 до Кабінету Міністрів України, третя особа - ОСОБА_4, про визнання частково нечинною постанови.

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1292 від 17.11.2009 «Про погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» було офіційно оприлюднено  в газеті "Хрещатик" № 163 за 2009 рік.

Адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва ОСОБА_1   було подано 06.08.2012.

Таким чином, позивачем було порушено шестимісячний строк звернення до суду встановлений частиною другою статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України.

Будь-яких доказів та/або обґрунтувань поважності причин пропуску строку звернення до адміністративного суду у матеріалах справи не міститься.

Відповідно до статті 100 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала. Позовна заява може бути залишена без розгляду як на стадії вирішення питання про відкриття провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання, так і в ході підготовчого провадження чи судового розгляду справи.

З огляду на викладене, оскільки позивач звернувся з пропущенням встановленого Кодексом адміністративного судочинства України строку звернення до адміністративного суду та враховуючи те, що суд на підставі поданої ним позовної заяви та доданих до неї матеріалів не вбачає підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, суд дійшов висновку про наявність підстав для залишення позовної заяви без розгляду

На підставі викладеного, керуючись статтею 100 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Залишити без розгляду позовну заяву ОСОБА_1 до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), треті особи Товариство з обмеженою відповідальністю «Дімсервіс», Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»Київської міської державної адміністрації, про визнання дій протиправними та зобов'язання вчити дії, скасування розпорядження № 1292 від 17.11.2009.


Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.


Суддя                                                                                                О.П. Огурцов

http://reyestr.court.gov.ua/Review/25601769
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email