'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ЖАлоба. Права потребителя мягкая мебель  (Прочитано 1478 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

tata

  • Гість

Такое письмо отправили на адресс офиса магазина. 26.10.2012 ми отримали  два дивани загальною вартістю 9598 грн. 00 коп. (сума прописом – дев`ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень), так як дивани були браковані і не пристосовані для комфортного вжитку, Ви їх забрали та обіцяли/клялись провести заміну товару без доплати на якісні дивани і 04.07.2013 вказали в Чеку що два дивани забрано а лише один загальною вартістю 5700 грн. 00коп. (сума прописом п`ять тисяч сімсот гривень) встановлено, а так як на другий диван не знайшлося тканини і Ви попросили зачекати ще два тижні. З того дня минуло два місяці і тепер Ви по телефону відповідаєте що від нас ніякої оплати не отримували і вказали суму доплати 2000 гривень 00 коп. (дві тисячі гривень) (ХОЧА ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ОБМІНУ ПРО ДОПЛАТУ НЕ БУЛО І СЛОВА). Коли ми замовляли в вас дивани то вказано і уточнено було те, що доставка і занесення товару до квартири у Вас безкоштовне – але коли вже занесли до квартири оплачений товар – виявилось що і доставка у Вас також оплачується окремо від вартості самого товару.

           Саме тому, відповідно до чеків від 26.10.2012 та 04.07.2013 просимо в семиденний термін повернути нам наші кошти, різницю оплаченої в чеку та послуги доставки на суму (5000 грн. 00 коп., сума прописом п`ять тисяч гривень) - готівкою, або ж замінити якісним товаром (диваном), в іншому випадку я та моя сім`я, будемо змушені звернуся до служби захисту прав споживачів та до міліції.
            У Вашій візитівці вказано що для Вас «кожен клієнт важливий», то ж виконайте свій лозунг, моя сім`я вже майже рік страждає від того що Ви неякісно виконуєте свою роботу.

По телефону директор магазина с которым уже почти год пытаемся найти золотую середину, сказала что знать меня не знает!! С чего начать? Как можно решить это не тратя время  - которого нет и не доводить до суда?
Записаний

thunderclap

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 601
    • Перегляд профілю

Вы можете нормально изложить суть вашего дела. Прочитав ваше письмо так до конца и не понял всей сути, очень сумбурно написано.
Как я понял
-Вы купили два дивана.  Чек как я понимаю у вас об оплате товара есть?
-Они оказались браковаными. Это чем то подтверждено, какие конкретно дефекты были, вы их заактировали?
-Вы попросили диваны заменить, на что продавец согласился и диваны забрал. Вы документально оформили возврат товара?
Относительно замены, то магазин должен был заменить  диваны на аналогичные, а если таких нет в наличии то по вашему выбору на иные (с доплатой разности стоимости товара) или же вернуть вам деньги. Доставка, подъем товара на этаж если были вами оплачены, то должен быть соответстующий документ. Без документов сложно о чем то вести разговор.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email