Такое письмо отправили на адресс офиса магазина. 26.10.2012 ми отримали два дивани загальною вартістю 9598 грн. 00 коп. (сума прописом – дев`ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень), так як дивани були браковані і не пристосовані для комфортного вжитку, Ви їх забрали та обіцяли/клялись провести заміну товару без доплати на якісні дивани і 04.07.2013 вказали в Чеку що два дивани забрано а лише один загальною вартістю 5700 грн. 00коп. (сума прописом п`ять тисяч сімсот гривень) встановлено, а так як на другий диван не знайшлося тканини і Ви попросили зачекати ще два тижні. З того дня минуло два місяці і тепер Ви по телефону відповідаєте що від нас ніякої оплати не отримували і вказали суму доплати 2000 гривень 00 коп. (дві тисячі гривень) (ХОЧА ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ОБМІНУ ПРО ДОПЛАТУ НЕ БУЛО І СЛОВА). Коли ми замовляли в вас дивани то вказано і уточнено було те, що доставка і занесення товару до квартири у Вас безкоштовне – але коли вже занесли до квартири оплачений товар – виявилось що і доставка у Вас також оплачується окремо від вартості самого товару.
Саме тому, відповідно до чеків від 26.10.2012 та 04.07.2013 просимо в семиденний термін повернути нам наші кошти, різницю оплаченої в чеку та послуги доставки на суму (5000 грн. 00 коп., сума прописом п`ять тисяч гривень) - готівкою, або ж замінити якісним товаром (диваном), в іншому випадку я та моя сім`я, будемо змушені звернуся до служби захисту прав споживачів та до міліції.
У Вашій візитівці вказано що для Вас «кожен клієнт важливий», то ж виконайте свій лозунг, моя сім`я вже майже рік страждає від того що Ви неякісно виконуєте свою роботу.
По телефону директор магазина с которым уже почти год пытаемся найти золотую середину, сказала что знать меня не знает!! С чего начать? Как можно решить это не тратя время - которого нет и не доводить до суда?