'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Я. підготував листи Президенту, Прем’єр-міністру Укра  (Прочитано 2594 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Nashe misto

  • Гість

Я. підготував листи Президенту, Прем’єр-міністру Україна, Голові Верховної Ради України, Голові Антимонопольного комітету, Міністру юстиції, Міністру з ЖКГ. Ведучи переписку з владними структурами, мені не зрозуміло, як можна поєднати те, що не поєднується. На цьому ґрунті можна дійсно поєднати під’їзд з селищем і зробити його балансоутримувачем.



Шановний Віктор Іванович! Як це можна використати виходячи з прав власника квартири?



«Про свавілля монополістів

у житлово-комунальних

відносинах»



Просимо Вас надати термінову допомогу у вирішенні конфлікту, який вже набув загальнонаціонального масштабу у реформуванні відносин у сфері ЖКГ.

Виходячи з останніх подій, організованих монополістами постачання електричної енергії обленерго для об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), склалося враження, що програму реформування ЖКГ через створення ОСББ хтось вирішив поховати в Україні на корінцю.

29 ОСББ міста Павлограда висловлює свою стурбованість у подальшому існуванні нової форми колективного управління багатоквартирними будинками.

З шантажем про відключення загально-будинкового освітлення, почали свої стосунки з ОСББ РЕМи облєнерго, які під тиском намагаються перекласти на ОСББ свої функції з контролю та обліку електричної енергії використаної у багатоповерховому будинку усіма споживачами!

Намагання РЕМ встановити і повісити на ОСББ розрахунки з показників загально-будинкового приладу обліку електричної енергії, є порушенням права власності суб’єктів багатоквартирного будинку у тому числі і ОСББ в межах його обмеженої компетенції.

Межа балансової належності..., про яку говорять правила пп. 1.1., абз. 3.6., 3.8., 7.5.6., 7.5.7. Правил користування електричною енергією, затвердженими постановою НКРЕ від 31.07.96 № 28 у редакції Постанови НКРЕ від 17.10.05 № 910 зі змінами, затвердженими постановою НКРЕ від 22.11.06. № 1497, ці правила не можуть бути застосовані до ОСББ у частині порушення прав власників квартир, бо ОСББ не має на меті бути суб’єктом транзитного постачальника «комунальних» послуг (Статутні норми ОСББ).

ОСББ у нашому місті створювалися з єдиною метою – замінити бездіяльні ЖЕКи і покращити надання послуг по обслугованню будинку та прибудинкової території, що саме вони успішно і роблять.

Для обслуговання і ремонту загально-будинкових мереж потрібно мати належних штатних працівників, пройти дозвільні процедури і ліцензування по видам діяльності. Окрім того виконати усі норми з охорони праці, пожежної безпеки, виконання інших правил. Зрозуміло, що жоден голова ОСББ не візьме на себе відповідальність за життя і здоров’я людей. Тому, ОСББ користуються послугами державних та комерційних підприємств у разі виконання термінових, поточних та капітальних ремонтів електричних мереж. Нормами тарифів діючими у ОСББ не передбачені послуги з контролю за обліком електричної енергії, збиранню платежів, обслугованню і ремонту приладів обліку, тощо.

Монопольні структури підозріло і в одно час, почали наїжджати на новоутворенні об’єднання співвласників звимогами, які до створення ОСББ «залюбки» виконували для ЖЕКів.

В чому причина? А причина, на наш погляд, тримається на тому, що монополістам не терпиться скинути з себе свою частину відповідальності на об’єднання співвласників, з метою збільшити свої прибутки. Тому РЕМи обленерго і не погоджується на встановлення окремого приладу обліку електричної енергії для ОСББ на освітлення місць загального користування і ліфтів. Зрозуміло, що доречніше для монополіста встановити електронний загально будинковий прилад обліку електричної енергії поверх існуючих квартирних лічильників з радянських часів і повісити сплату за усі розходження у показниках на об’єднання співвласників.

Просте і «геніальне» рішення від монополіста, без всякої передачі відрахувань ОСББ з тарифів електричної енергії для виконання контролю, обліку, збирання грошей, технічного обслуговання і т.і. А, якщо за логікою цих правил піти далі, то можна повісити ці функції на квартальні та вуличні комітети у приватному секторі, звичайно тоді НКРЕ напише у правилах, що балансоутримувачем – є вулиця і квартальний комітет?! У багатоквартирному будинку, цією самою вулицею і є під’їзд!

Десь років 10 тому, усі монопольні структури відраховували кошти УЖКГ на утримання внутрішньо-будинкових мереж, то зараз вони заслонилися від усіх так званою «межею балансової належності». Фактично ця межа у кожного власника квартири проходить в межах його поверху і під’їзду, бо квартира і є його неподільною власністю, а у ОСББ ця межа знаходиться в межах його обмеженої відповідальності за обслуговання будинку (тобто місць загального користування) та прибудинковій території. Оскільки ОСББ не може бути цільним і не подільним власником нерухомості, то і не повинен розглядатися як власник цільного житлового комплексу чи балансоутримувач. Жоден член ОСББ не передавав і ніколи не передасть свою частку власності (квартиру) об’єднанню співвласників. Тому ніяких ілюзій у цьому питанні не може бути, ОСББ – це організація спільноти власників квартир і ніколи не буде власником цільного і неподільного комплексу. У ідеалі кожна квартира окремо повинна бути приєднана до засобів обліку електричної енергії, теплових мереж, водопостачання, газу, бо це є відокремлена власність з відокремленими можливостями. Ніхто не вправі зазіхати на приватну власність через вище згадані правила просунуті монополістом через міністерство Юстиції.

Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що обленерго стримують потреби споживачів електричної електроенергії через встановлення обмежень потужності її постачання до окремої квартири у багатоквартирного будинку, що є грубим порушенням прав споживачів.

Чи потрібні нам такі монопольні структури, які не в змозі забезпечити потреби наших громадян у належному якісному і безпечному постачанні загальнодержавного продукту – електричної енергії?

Тому, ми вимагаємо негайно припинити незаконні дії з боку монопольних структур обленерго і зобов’язати їх виконувати свої прямі функції. Ми, також вимагаємо скасувати суперечливі, згадані вище правила, у редакції НКРЕ. У крайньому випадку, як говорять представники ОСББ, Є вихід: – «Будемо ходити без світла і нехай влада відповідає за побиття, зґвалтування і інші хуліганські прояви у під’їздах і біля них». Це у разі відключення освітлення у під’їздах.

На всі запити ГОВЖ «Наше місто» до відповідних структур ми не одержали будь яких зрозумілих відповідей. Жодна відповідь не змогла довести нам юридичною мовою чому НКРЕ вдалося протягнути ці правила через Міністерство Юстиції України? Відслідковуючи загальну ситуацію з цього питання у Інтернеті, через зв’язки з ОСББ та громадськими організаціями України, ми прийшли до висновку, що ці дії з боку обленерго є спланованою корпоративною дією, яка заслуговує уваги і не тільки Антимонопольного комітету України.

Переважна більшість представників ОСББ, ставить запитання нашій громадській організації - «Державна програма реформування ЖКГ створювалася для людей, чи для підвищення прибутків монополістів?» Дійсно для чого ГОВЖ «Наше місто» проводило численні зустрічі з громадою і мешканцями багатоквартирних будинків, улаштовувало конференції, двічі друкувало посібник ПАДКО «Як створити ОСББ…», боролося з тими хто проти? Ми дійсно опинилися у ролі Івана Сусаніна. Потрібен терміновий вихід з цієї проблеми.

Просимо Вас надати поясненням державної політики з цього питання і зупинити дії вищезгаданих правил у редакції НКРЕ.





Голова ГОВЖ «Наше місто» Муха Ю.В.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Я вже неодноразово звертав увагу на безплідність переписки щодо ОСББ з органами влади. У кращому разі отримаєте відписку. На зразок того, що спірні питання вирішуються у суді.

Крім того, мешканців ніхто не примушував створювати ОСББ. У кращому разі, можливо, агітували.

Я також наголошував, що ОСББ під силу заможним мешканцям, які можуть викинути безболісно тисячі та десятки тисяч гривень для забезпечення власного комфорту. І зовсім не підходить для мешканців з обмеженими достатками. Для небагатих людей один вихід - соціальне житло, як у всьому світі. Для власників квартир - економити можна шляхом встановлення приладів обліку тепла, води, газу, електроенергії, утеплення вланих квартир, укладення Типових договорів, а також неминуча боротьба з чиновниками перш за все у судових інстанціях.

Звернення до Президента і господа Бога мають однакові наслідки.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email