'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Підвищення тарифів, яке відбулося сьогодні, під загрозою )))  (Прочитано 2345 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Олександр Бригинець

Підвищення тарифів, яке відбулося сьогодні, під загрозою )))
Громадський рух «Патріоти України» звернувся до Київського адміністративного суду з вимогою скасувати підвищення тарифів з 4 причин. Всі ці чотири причини процедурні. Носять формальний характері не стосуються розміру самих тарифів. Але цілком стосуються законності самого рішення.
Не буду вас стомлювати, тому назву хоч одну причину: зміна тарифів – це регуляторний акт, отже він за законом протягом місяця повинен пройти громадське обговорення, після того, як буде офіційно оприлюднений на сайті. Потім протягом п’яти днів має відбутися аналіз пропозицій і т.д. Оскільки рішення про підвищення тарифів НКР прийняло 3 березня, то вступити у силу 1 квітня воно аж ніяк не могло. Лише 1 травня.
Крім того, в момент прийняття постанови діяла інша постанова, яка не дозволяла піднімати тарифи, тарифи підняла організація, яка проходила реорганізацію і рішення приймала стара структура від імені нової. До того ж, документ підписав в.о., а не керівник, що теж не передбачено законом.
9 квітня відбудеться суд. Але вже зараз є ухвала суду про те, що НКРЕ має за тиждень до суду офіційно обнародувати офіційно про цей суд там, де була обнародувана постанова про підвищення тарифів. Тож завтра читаємо Урядовий кур’єр!
Думаю, журналістам і активістам цікаво буде побувати у суді – ми розуміємо, що тарифи треба піднімати, але закон один і для нас (хто платить), і для них (хто підвищує тарифи).
Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

Если бы все было так просто...
ЗУ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності

Цитувати
Стаття 3. Сфера дії Закону

     Дія цього  Закону поширюється на відносини у сфері здійснення державної регуляторної політики та регуляторної діяльності.

     Дія цього Закону не поширюється на  здійснення  регуляторної діяльності, пов'язаної з прийняттям:
......актів, що   містять   індивідуально-конкретні   приписи,   за винятком  актів,  у  яких  одночасно   містяться   нормативні   та індивідуально-конкретні приписи;

     актів, якими доводяться до відома фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань рішення органів,  які є вищестоящими по відношенню до органів, які приймають ці акти;

     актів, якими встановлюються ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги;  {  Частину  другу  статті  3 доповнено абзацом згідно із Законом N 4231-VI ( 4231-17 ) від 22.12.2011 }


Редагування. Виконано форматування цитати.
Прохання,  виконуйте форматування самостійно.


« Останнє редагування: 02 Квітня 2015, 13:15:17 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

 Достали ці популісти... Згідно  назви залишається не зрозумілим про що хвилюється автор... Про загрозу тарифам,  чи про загрозу відмови задовільнити вимоги у судовому позові...
 Щоб уникати загрозам відмов у позовах, потрібно хоть інколи цікавитись нормами законодавства.
Олександр Бригинець:
Цитувати
тому назву хоч одну причину: зміна тарифів – це регуляторний акт,
Це НЕ регуляторний акт: ЗУ
Цитувати
"Про засади державної регуляторної політики  у сфері господарської діяльності"
Цитувати
Стаття 3. Сфера дії Закону
Дія цього Закону не поширюється  на  здійснення  регуляторної діяльності, пов'язаної з прийняттям:
 актів, якими встановлюються ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги;  {  Частину  другу  статті  3 доповнено абзацом згідно із Законом N 4231-VI ( 4231-17 ) від 22.12.2011 }

Олександр Бригинець:
Цитувати
отже він за законом протягом місяця повинен пройти громадське обговорення, після того, як буде офіційно оприлюднений на сайті. Потім протягом п’яти днів має відбутися аналіз пропозицій і т.д. Оскільки рішення про підвищення тарифів НКР прийняло 3 березня, то вступити у силу 1 квітня воно аж ніяк не могло.
Процедура обговорення не передбачена.  Передбачена процедура доведення... ПКМУ № 869-2011р. уповноважує встановлювати процедуру доведення Мінрегіон. Згідно Наказу Мінрегіону № 390-2012р.
Цитувати
2.2. Протягом п'яти робочих днів з дня подання відповідних розрахунків до органу, уповноваженого встановлювати тарифи суб’єкти господарювання інформують споживачів про намір здійснити зміну тарифів за визначеними цим Порядком способами.
{Пункт 2.2 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 367 від 22.12.2014}
2.3.  …
Суб’єкт господарювання додатково може також доводити до відома споживачів інформацію за допомогою радіо, телебачення та способу, визначеного статутом територіальної громади.
2.6. Способи доведення до відома споживачів інформації не обмежуються тими, що передбачені цим Порядком.
2.8. У процесі доведення до відома споживачів інформації усі зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань підлягають реєстрації та обов'язковому розгляду суб’єктом господарювання.
Зауваження і пропозицій, які отримані органом, уповноваженим встановлювати тарифи, надсилаються для розгляду суб’єкту господарювання. За результатами такого розгляду суб’єкт господарювання приймає рішення про їх урахування чи відхилення.
{Абзац другий пункту 2.8 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 367 від 22.12.2014}
2.10. У разі врахування зауважень і пропозицій суб’єкт господарювання здійснює перерахунок тарифу та передає його органу, уповноваженому встановлювати тарифи листом з висловленою позицією та відповідними обґрунтуваннями.

{Пункт 2.10 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 367 від 22.12.2014}

2.11. У разі відсутності пропозицій та зауважень від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань або вмотивованого їх відхилення, суб’єкт господарювання письмово сповіщає про це орган, уповноважений встановлювати тарифи.

{Пункт 2.11 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 367 від 22.12.2014}

2.12. Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються зауваження і пропозиції, встановлюється суб’єктом господарювання, але він не може бути меншим за 14 календарних днів та більшим ніж 20 календарних днів з дня повідомлення споживачів про намір здійснити зміну тарифів на житлово-комунальні послуги.
2.15. Процедура доведення до відома споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад вважається такою, що відбулася, незалежно від надходження до суб’єкта господарювання/органу, уповноваженому встановлювати тарифи протягом встановленого строку зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань.
 
{Пункт 2.15 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 367 від 22.12.2014}
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю
« Останнє редагування: 03 Квітня 2015, 00:54:59 від Олександр_2015 »
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

От НКРЭКУ через суд требуют отменить повышение тарифов на газ для населения.Иск подан в Окружной административный суд Киева, инициатором иска выступил Тарас Гук от имени общественной организации ОО "Інститут громадскього захисту".

подчеркивают истцы, даже если не учитывать вопрос законности права НКРЭКУ повышать тарифы, само обжалуемое постановление НКРЭКУ №583 "по формальным признакам является противоправным", поскольку "подписано не "председателем" [нацкомисии], а "исполняющим обязанности председателя".
Больше читайте здесь та текст адміністративного позову http://zn.ua/ECONOMICS/ot-nkreku-cherez-sud-trebuyut-otmenit-povyshenie-tarifov-na-gaz-dlya-naseleniya-172350_.html
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Не зазначено доказів, що позивач є споживачем послуги газопостачання...
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

Українське суспільство буде поінформоване про кожен етап діяльності громадської ініціативи «Тарифна мобілізації».

Нижче наводимо повний текст Меморандуму.
http://publicaudit.com.ua/news/startuvala-hromadska-initsiatyva-taryfna-mobilizatsiya/
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

По ком бьет цена на электричество? Разумеется, по населению. Если сравнивать две закупочные цены, ТЭЦ и «Энергоатом», то это будет 35 и 80 копеек за КВт. Разница - колоссальная. Потребление населением составляет лишь 20% от общего потребления в стране. «Энергоатом» производит 45-48% и имеет неиспользуемые мощности, то есть, может увеличить производство. Не надо придумывать велосипед. Есть госпредприятие, которое производит половину электроэнергии в стране. Населению нужна всего половина от этой половины. Его закупочная цена - 35 копеек. Добавьте туда еще расходы, пусть более 40 копеек, совершенно обоснованная, не убыточная цена. Вот и поставляйте населению электричество по такой цене, произведенное «Энергоатомом».Кроме того, промышленность платит за электричество более гривны. О какой убыточности здесь можно говорить?
http://www.donbass-info.com/content/view/20555/20566/
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

Вернемся к цене газа. Есть 30 долларов. Есть рента. Цена 1590 грн, установленная НКРЭ, включает это. В ней – норма прибыли размером в 100 грн. Вопрос ликвидности «Укргаздобычи» решен, есть даже прибыль. Теперь транзит, как составляющая себестоимости газа. Общая составляющая транзита – примерно 700 грн. Выходит 2300, плюс НДС и целевая надбавка 22%. Итого – 2700-2800. Это цена, которая не является убыточной ни для добывающего предприятия, ни для «Укргтансгаза», ни для облгазов, не является убыточной и для бюджета, так как надбавку и НДС платят конечные потребители.

Так откуда же взялся тариф 3600? Или 7188? Это то, что возмущает всех – имея такую стоимость газа для конечного потребителя, как 2800, завышать ее в три раза.Приобщиться к инициативе «Тарифная мобилизация» можно, обратившись по электронной почте - tarifna.mobilizaciya@gmail.com, tarifna_mobilizaciya@ukr.net, по телефону 068 638 7200, на страницах в соцсетях FB: https://www.facebook.com/tarifna.mobilizaciya, VK: https://vk.com/tarifna.mobilizaciya
http://sprotyv.info/ru/news/ukraincy-mobilizuyutsya-na-borbu-s-novymi-kommunalnymi-tarifami
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Кучеренко - ще той "діяч"!  ;D 
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Монополии зарабатывают до 20 млрд грн на реализации лишнего газа и тепла - Максим Гольдарб
http://www.kievvlast.com.ua/news/monopolii_zarabativajut_do_20_mlrd_grn_na_realizacii_lishnego_gaza_i_tepla__maksim_goldarb25161.html
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email