Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.
ведучи переписку заказними з повідомленням та описом вкладення я один чи два рази, заявою попереджав не відповідність виставлених рахунків та фамілії...
... не подавати заяву на скасування СН?
доречі, паралельно події 02.09.17 СМС Київстар про картку Ощадбанка "заблоковано та таке інше...."12.09.17 теж саме, остання 27.09.17 "у вас борг, тому заблоковано та таке інше...."якийсь дивний синхрон аферистів та "крис" чи з Київенерго, чи Київстара, чи Ощадбанка
доречі, паралельно події 02.09.17 СМС Київстар про картку Ощадбанка "заблоковано та таке інше...."
Цитата: 2Александр від 02 Жовтня 2017, 16:47:47доречі, паралельно події 02.09.17 СМС Київстар про картку Ощадбанка "заблоковано та таке інше...."12.09.17 теж саме, остання 27.09.17 "у вас борг, тому заблоковано та таке інше...."якийсь дивний синхрон аферистів та "крис" чи з Київенерго, чи Київстара, чи ОщадбанкаТак Ви пересвідчились - картку справді заблоковано? Якщо так, то треба дізнатись у відділенні Ощадбанка - з яких підстав, нехай нададуть письмові пояснення.
Цитата: 2Александр від 02 Жовтня 2017, 16:47:47Так Ви пересвідчились - картку справді заблоковано?