Позов
До Печерського районного суду м. Києва,
адреса: 01601, м. Київ, вул. Хрещатик 42А
Позивач: Осовик Олександр Михайлович,
проживаю за адресою: 04114, м. Київ, вул. Макіївська Х, кв. ХХ, тел.: ХХХ-ХХХХХХХХ
Відповідач: Фізична особа-підприємець Чернецький Філіп Володимирович, адреса: 03035, м. Київ, вул. Островського, буд. ХХХ, кв. ХХ, тел.: 044-3841966, 093-9419966
Справа: 757/32489/15-ц
Суддя: Цокол Л.І.
Ціна позову: 3600,00 гривень
Уточнена позовна заява
про захист прав споживача, стягнення збитку за невиконання договору ремонту телефону
В листопаді 2014 року я звернувся до сервісного центру «I-Fix», що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Е. Коновальца(Щорса) 29, оф. 8. У даному сервісному центрі здійснює підприємницьку діяльність фізична особа-підприємець Чернецький Філіп Володимирович(додаю копію виписки з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) - надалі Відповідач .
Приводом звернення стала заміна захисного скла на смартфоні Samsung Galaxy S3, що малу невелику тріщину внизу смартфона. Відповідач прийняв на ремонт даний смартфон, про що Відповідач надав відповідну зберігальну розписку(додаю копію).
Приблизно через тиждень Відповідач мені зателефонував і повідомив, що ремонт мого смартфону завершено. Наступного дня я приїхав отримати свій смартфон у офіс відповідача за адресою м. Київ, вул. Е. Коновальца(Щорса) 29, оф. 8.
Якість виконаного ремонту мене не влаштувала - нове скло мало дефекти фарбування і було наклеєно з перекосом і мало люфт. Я, як споживач, згідно із законом про захист прав споживачів, висловив вимогу виконати ремонт якісно. Після цього співробітник Відповідача почав трощити мій смартфон об кут столу, так що той зовсім перестав працювати. Це все сталося в присутності свідків. Я викликав представників міліції.
Після виклику Відповідач заспокоївся і ми досягли угоди, що Відподач за власний кошт відремонтує спричинені пошкодження, які викликані неадекватними діями його співробітника. Після чого я заберу смартфон у тому вигляді, в якому здавав в ремонт. А я відміню виклик міліції і не стану писати заяву про злочин зі сторони співробітника Відповідача.
Після цього по даний час я не можу отримати даний смартфон у Відповідача.
Я неодноразово приходив зі свідками в офіс Відповідача(15 квітня 2015р., 11 серпня 2015р., 25 листопада 2015р.), про що складені відповідні акти(додаю), щоб отримати свій смартфон. Але, на жаль, кожного разу мені відмовляли у моїй законній вимозі.
Останнього разу я навідався до офісу відповідача 02 лютого 2016р.(про що складено відповідний акт - додаю), але і цього разу не зміг отримати свій смартфон у Відповідача.
Приблизна вартість мого смартфону за вирахуванням амортизаціїї та вищезазначеного пошкодження складає 3600 гривень 00 копійок.
Згідно ч.1 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.
На підставі вищевикладеного, ст. ст. 1, 10, 22 Закону України „Про захист прав споживачів", ст.ст.3, 118-120 ЦПК України, -
ПРОШУ:
Стягнути з Відповідача на мою користь суму матеріальних збитків у розмірі 3600,00 гривень.
Стягнути з Відповідача у дохід держави витрати на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи та судовий збір.
Додатки:
1. Копія уточненої позивної заяви з додатками для Відповідача.
2. Копію виписки з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про реєстрацію ФОП Чернецького Ф.В.
3. Копія зберігальної розписки.
4. Акт про відмову повернути смартфон від 15.04.2015р.
5. Акт про відмову повернути смартфон від 11.08.2015р.
6. Акт про відмову повернути смартфон від 25.11.2015р.
7. Акт про відмову повернути смартфон від 02.02.2016р.
Дата:__________________ Підпис:_____________