'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Справа № 1-234/2019: подання до КСУ щодо повноважень Київського міського голови  (Прочитано 4186 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Конституційне подання

51 народного депутата України
3/5329(19)
28.08.2019
    
щодо офіційного тлумачення статті 7, частини сьомої статті 20, пунктів 12, 15, 16 частини першої статті 92, частин першої-п'ятої статті 118, частини другої статті 133, частин першої-четвертої статті 140, частин другої, четвертої статті 141 Конституції України у їх взаємозв'язку
http://ccu.gov.ua/novyna/konstytuciyni-podannya-stanom-na-5-veresnya-2019-roku

Після відкриття конституційного провадження подам клопотання про вступ у справу, щоб надати пояснення з приводу відсутності виконавчого органу Київради. Тобто, щоб КСУ спробував зрозуміти -що саме очолює Кличко.  ;D
« Останнє редагування: 11 Грудня 2019, 13:14:13 від Перо »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Ухвала КСУ № 263-3(ІІ)/2019 від 08.10.2019 р. у справі № 1-234/2019 (5329/19):


Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

АНОНС. 12 грудня Велика палата КСУ розпочне розгляд справи щодо офіційного тлумачення окремих положень Конституції України про здійснення місцевого самоврядування

Цитувати
2 грудня о 10 годині Велика палата Конституційного Суду України на пленарному засіданні у формі усного провадження розпочне розгляд справи за конституційним поданням 51 народного депутата України щодо офіційного тлумачення положень статті 7, частини сьомої статті 20, пунктів 12, 15, 16 частини першої статті 92, частин першої – п’ятої статті 118, частини другої статті 133, частин першої – четвертої статті 140, частин другої, четвертої статті 141 Конституції України.

Суть питання

Згідно зі статтею 7 Основного Закону України в Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування.

Відповідно до частини сьомої статті 20 Конституції України столицею України є місто Київ.

У частині першій статті 92 Конституції України передбачено, що виключно законами України визначаються: організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики (пункт 12); засади  місцевого самоврядування (пункт 15); статус столиці України; спеціальний статус інших міст (пункт 16).

У статті 118 Основного Закону України зазначено, що виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації (частина перша); особливості здійснення виконавчої влади у  містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України (частина друга); склад місцевих державних адміністрацій формують голови місцевих державних адміністрацій (частина третя); голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України (частина четверта); голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України, підзвітні та підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня (частина п’ята).

Згідно з частиною другою статті 133 Конституції України до складу України входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь.

За статтею 140 Основного Закону України місцеве самоврядування є правом територіальної громади – жителів села чи добровільного об’єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста – самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України (частина перша); особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України (частина друга); місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи (частина третя); органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради (частина четверта).

Відповідно до статті 141 Конституції України територіальні громади на основі загального, рівного, прямого виборчого права обирають шляхом таємного  голосування відповідно сільського, селищного, міського голову, який очолює виконавчий орган ради та головує на її засіданнях; строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових виборах, становить п’ять років (частина друга); статус голів, депутатів і виконавчих органів ради та їхні повноваження, порядок утворення, реорганізації, ліквідації визначаються законом (частина четверта).

Автори клопотання просять Конституційний Суд України дати офіційне тлумачення вказаних положень Основного Закону України в контексті таких питань:

– чи може Київська міська рада утворювати відділи, управління та інші виконавчі органи не в структурі Київської міської державної адміністрації;

– чи може бути звільнена Президентом України з посади голови Київської міської державної адміністрації особа, обрана Київським міським головою за умови, якщо повноваження особи, обраної Київським міським головою, не припинені в установленому законодавством порядку;

– чи може бути призначена Президентом України на посаду голови Київської міської державної адміністрації особа, не обрана Київським міським головою за умови, якщо повноваження особи, обраної Київським міським головою, не припинені в установленому законодавством порядку.

Як стверджує суб’єкт права на конституційне подання, необхідність в офіційному тлумаченні положень статті 7, частини сьомої статті 20, пунктів 12, 15, 16 частини першої статті 92, частин  першої – п’ятої статті 118, частини другої статті 133, частин першої – четвертої статті 140, частин другої, четвертої статті 141 Конституції України зумовлена «неможливістю вирішення порушених у конституційному поданні питань існуючими способами усунення правових колізій, а також існуванням різних правових точок зору на їх вирішення».

http://www.ccu.gov.ua/novyna/anons-12-grudnya-velyka-palata-ksu-rozpochne-rozglyad-spravy-shchodo-oficiynogo-tlumachennya
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email