'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Шановний Вікторе Івановичу! Допоможіть будь ласка.  (Прочитано 2655 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Anna

  • Гість

Шановний Вікторе Івановичу! Допоможіть будь ласка.

Купила кухню, але ще й не закінчився гарантійний термін, як дверцята почали розклеюватися. Поскаржилась дирекції магазину, приїхали- замінили на нові. Але й нові мали недоліки (вже були також розклеєні), тому я їх повернула. Звернулася до Управління захисту прав споживачів. Вони допомогли скласти тільки позовну заяву до суду. І все. На перше засідання відповідач не з\\\'явився. На другому-сказав, що ніяких дверцят не забирав. Невдовзі має відбутися третє засідання. Я прошу Вашої допомоги. Підскажіть будь ласка, що мені робити? Як вийти з положення? Вже майже 1 рік в мене кухня без дверцят. Дуже сподіваюся на Вашу допомогу.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

У таких справах найважливіше - забезпечити докази. Скаргу до дирекції магазину слід було подавати у письмовій формі. На копії скарги повинна бути відмітка про її надходження, штамп магазину, дата. У разі будь-яких робіт по усуненню недоліків товару повинен бути складений акт, або зроблена відмітка в гарантійному листку. Якщо деталі товару були повернені продавцю, знову ж таки у підтвердження повинен складатися акт. Якщо відповідач заперечує проти факту, то доводити прийдеться Вам. При відсутності доказів важко що-небудь довести. Можливо, слід залучити свідків, якщо вони були присутніми під час монтажу-демонтажу дверцят, доставки їх в магазин тощо.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email