Вікторе Івановичу! Правова сторона питання зрозуміла і не підлягає сумніву. Але, на жаль існує реальність. В нашому місті, переважна більшість споживачів мають, якщо не договори, то особові рахунки в теплопостачальній організації та сплачують кошти на її рахунок.
Балансоутримовачі (ОСББ, ЖБК) укаладають договір, переважно, при наявності загальнобудинкового приладу обліку. Так було і в нашому ЖБК. Але, вже 8 років, як лічильник зняли, а договір існує. Правління та голова ЖБК укладати Типовий договір, затверджений постановом КМУ від 21.07.2005 р. № 630 не збирается, а навіщо брати на себе якісь зобов\\\'язання ? Переважна частина членів кооператива, користуються пільгами або отримують субсидії та претензій щодо кількісних та якісних показників послуги не висувають.Навіть, якщо я доведу невідповідність нарахованих коштів, фактично отриманій послузі, результатом буде те, що мене, як члена кооператива, рішенням загальних зборів зобов\\\'яжуть їх сплатити в якійсь іншій формі ( наприклад: взнески на ремонт покрівлі). А претензію виробнику послуги ніхно виставляти не буде. Тому, вважаю, що укладання договору безпосередньо з виробником послуги, відкриває можливість в правовому полі захищити права споживача. І, нарешті, однією і загальних засад цівільного законодавства є СВОБОДА ДОГОВОРУ (п.3) ч.1 ст.3 ЦК ).