Все це маячня. Київенерго не може бути виконавцем послуг для мешканців багатоквартирних будинків, оскільки ЗУ "Про теплопостачання" це забороняє. Змінити закон - велика проблема для Верховної Ради, а згода чи незгода Київенерго ні до чого.
Читайте тут:
http://io.ua/s7722 - Постанова Шевченківського районного суду м. Києва від 25.05.2006 року. Стосується рішення Київради від 24.11.2005 р. № 427/288 "Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва".
Визнати рішення Київської міської ради від 24 листопада 2005 року № 427/2888 "Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва" невідповідним законодавству та скасувати його.
Зобов\\\'язати виконавчий орган Київської міської ради – Київську міську державну адміністрацію негайно прийняти розпорядження про визначення виконавців житлово-комунальних послуг для мешканців багатоквартирних будинків згідно з Порядком, затвердженим Наказом Держжитлокомунгоспу України 25.04.2005 № 60 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 19.05.2005 за № 541/10281.
Зобов\\\'язати Київську міську державну адміністрацію забезпечити дотримання балансоутримувачами житлового фонду м. Києва вимог ст. 29 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" щодо укладення зі споживачами – мешканцями багатоквартирних будинків Типових договорів про надання житлово-комунальних послуг, затверджених постановами Кабінету Міністрів України № 630 від 21.07.2005 та № 560 від 12.07.2005.
===========================
Додатково: свого часу саме я доклав зусиль до скасування цього одіозного рішення Київради. З тих пір у м. Києві, чи не єдиному населеному пункті України, не визначений виконавець послуг з гарячого водопостачання та ЦО. Київенерго принципово не може стати таким виконавцем. Ця діяльність вимагає отримання ліцензії на питне водопостачання і зміни статусу Київенерго, як тепловиробника і розподілювача теплоенергії на виконавця житлово-комунальних послуг. Крім того, договори Київенерго з житлово-експлуатаційними організаціями не відповідають вимогам ЗУ "Про житлово-комунальні послуги". Вони більше підходять для промислових споживачів теплової енергії. А мешканці будинків не є суб\\\'єктами господарської діяльності, а споживачами послуг з ГВП та ЦО. Звідси нестиковка у розмірах оплати. За ГВП мешканці сплачують у переважній більшості за показниками лічильників, які обліковують обсяги в кубометрах води, а не в Гігакалоріях на підігрів. Різниця колосальна! Що дає можливість Київенерго доїти зразу двох корів - через господарський суд стягувати неіснуючу заборгованість з житлово-експлуатаційних організацій (якщо вдається), а також з міського бюджету - різницю між "обґрунтованою" собівартістю і тарифами.
Схожа ситуація з ЦО. Київенерго не є виконавцем і цієї послуги. Воно є виробником товарної продукції - "теплової енергії у гарячій воді". Нараховує "фактичні" обсяги спожитої енергії по кожному будинку "зі стелі", так званим розрахунковим методом, який не має нічого спільного з КТМ-204. А мешканці повинні оплачувати послуги з ЦО за нормами споживання на 1 кв.м. Ці норми суперечать законам теплофізики, оскільки теплові втрати приміщень, які компенсує ЦО, залежать від потужності теплових потоків через стіни та вікна назовні, а не через стелю чи підлогу. Знову виникає віртуальна різниця в оплаті, а механізм її компенсації на користь Київенерго аналогічний. Вихід з положення - застосування будинкових та квартирних теплолічильників. Але усі кошти спецфонду Київенерго, на які поступали і поступають відсотки від отриманої оплати за теплову енергію, Київенерго давно "профукав". Як і кредити Європейських фінансових структур. Керівники Київенерго останнім часом міняються з калейдоскопічною швидкістю. Але усі вони приховують ці факти, на різних ток-шоу та брифінгах надувають щоки, і нікому не вдається (чи не хочеться) притиснути їх за відверте обдурювання мешканців м. Києва.
А тепер питання - кому ці прості істини незрозумілі? Чому ж усі, причетні до даного бізнесу, як барани, упираються в "економічну обґрунтованість" тарифів Черновецького-Голубченка?
Чому?
