Матеріали сайтів gro-za.io.ua та viki1234.io.ua > Нариси з сайтів-попередників

Про колективні звернення. Матеріали Форуму.

(1/1)

gro-za:
 Про колективні звернення. Матеріали Форуму.Перенесено з Форуму з огляду на великий обсяг і відсутність конструктивізму.


NSE60 - Киев - Ukraine 2009-12-26 19:19:27
Уважаемый Виктор Иванович, прошу ваших замечаений и советов по сути и форме следующего коллективного заявления:
Начальнику ЖРЕО № ***
Іг*** А.В.
копії: директору КП “Дирекція з управління та обслуговування житлового та нежитлового фонду” Дніпровської районної в м. Києві ради
Валіулліну В.Г.,
Київському Міському Голові
Черновецькому Л.М.,
голові Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації
Мисовській О.Ю.,
начальнику Головного Київського міського управління у справах захисту прав споживачів
Кияниченко С. Г.

Мешканців 16-квартирного, двоповерхового будинку № **/** по вул. ******* в м. Києві

ЗАЯВА

Ми, що нижче підписалися - мешканці будинку № **/** по вул. *********** в м. Києві, заявляємо наступне:

Стосовно непрацездатності системи центрального опалення.
Другий опалювальний сезон поспіль у квартирах ледь теплі батареї (температура води в батареях не більше +35 градусів навіть у морози). Багаточисленні заяви мешканців до ЖРЕО-*** лишаються без будь-якого покращення в роботі центрального опалення. Натомість, після візиту до будинку робітників ЖРЕО-*** 23 грудня 2009р. та незрозумілих маніпуляцій, опалювальна система остаточно вийшла з ладу у всьому будинку. Вже 5 діб мешканці перебувають у неопалюванних квартирах, деякі почали хворіти, стіни помешкань почали вкриватися пліснявою.
Окремо зауважуємо на те, що в теплотрасі нашого мікрорайону, за твердженнями працівників ЖРЕО та Київенерго, температура теплоносія в нормі та сягає не нижче +70 градусів, але в будинку опалення не працює – відсутня циркуляція.

Стосовно незадовільної роботи системи гарячого водопостачання.
Незважаючи на те, що будинок двоповерховий, гаряча вода є в кранах лише з 23.00 до 7.00. В усі інші часи вона відсутня - немає напору.

Стосовно жахливого стану під’їздів та при будинкової території.
З 1986 року у будинку не проводився ремонт, навіть косметичний. Фарба на стінах облуплена, під’їзд не прибирається, сходові клітині та сходи не миються взагалі. Павутиння звисає зі стелі. Купи опалого листя знаходяться біля будинку. Сміття з баків, що знаходяться неподалік від будинку вивозиться вкрай рідко, внаслідок чого біля баків утворюється справжнє сміттєзвалище. Все це відбувається на тлі повної байдужості з боку ЖРЕО-*** та майже чотирикратного (!) зростання плати за утримання нашого будинку.

Враховуючи викладене вище, є абсолютно незрозумілими підстави, на яких ЖРЕО-*** виставляє нам рахунки за фактично відсутні послуги.
Просимо Вас втрутитись в цю кепську ситуацію з метою сприяння якнайшвидшому відновленню роботи опалення та гарячого водопостачання у нашому будинку, приведенню будинку та прибудинкової території у належий, охайний стан.
В разі необхідності просимо провести перекладання або ремонт теплотраси до якої під’єднано наш будинок, встановити насоси підкачки, циркуляції, тощо.
При подальшому ігноруванні наших звернень ми, мешканці, вимушені будемо вдатися до колективних дій передбачених чинним законодавством України. А саме: колективних судових позовів до відповідних установ та посадовців за фактом бездіяльності та невиконання своїх службових обов’язків, відшкодування збитків завданих нашим помешканням, та в решті решт, розірвання договорів з ЖРЕО-415 на обслуговування нашого будинку, розірвання договору з Київенерго, як постачальника тепла через посередника - ЖРЕО-***, від’єднання від тепломереж та перехід на індивідуальне опалення.

28 грудня 2009 р.

(підписи мешканців)
(кв. № ) ___________ | (кв. № ) ___________
(кв. № ) ___________ | (кв. № ) ___________
(кв. № ) ___________ | (кв. № ) ___________
1 ВАВАНчик - Киев - Ukraine 2009-12-26 19:36:06 1 дн назад
Ну я писал чтото подобное, и что? А ничего! Ответ был очень прост! Это все не входит в компетенцию ЖЕКа.... ПА должно делаться за бюджетные деньги. В итоге плюнул, и не расчитался за квартиру.... Теперь тягаем друг-друга по судам :)
2 NSE60 - Киев - Ukraine 2009-12-26 19:41:57 23 час назад
{{Это все не входит в компетенцию ЖЕКа....}}
да неужели ? В ТЕПЛОТРАССЕ - Все Ок, проблемы в доме.
все что в пределах дома - именно коппетенция ЖЭК
{{В итоге плюнул, и не расчитался за квартиру}}
А ведь был простой и законный сопосб вызвать мастера и оформить акт-претензию.
Я так делал в прошлую зиму. Резудьтат - ЖЭК снимал с меня оплату за отопление в течение 3х месяцев
3 виктор Андреевич - киев - Ukraine 2009-12-26 20:35:47 23 час назад
Интересно сколько реально подпишутся! Результат такой жалобы на пару недель прибавят парку , а дальше все будет по старому,видимо у вас системные нарушения в работе магистралей Либо ЖЕК умышленно экономит на не догреве.
4 gro-za - Київ - Ukraine 2009-12-26 20:41:45 22 час назад
Колективні звернення, як правило, не дають ніяких реультатів, крім відписок. Отримавши відписки, далі маєте можливість подавати позов до суду, оскільки деякі докази будете мати. Але замість колективних звернень вже давно було потрібно складати акти-претензії та реєструвати їх у балансоутримувача. На підставі актів у разі звернення до суду мали б шанс повернути зайво нараховані/сплачені кошти. Крім того, якщо Ви переглядали матеріали цього сайту, то повинні зрозуміти, що слід виконати вимоги ст. 19 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги".

5 NSE60 - Киев - Ukraine 2009-12-26 20:50:23 22 час назад
{{Интересно сколько реально подпишутся! }}
все согласились, т.к. длом маленький -16 квартир, а проблема большая и достала всех без исключения
6 Valery - Київ - Ukraine 2009-12-27 17:44:21 1 час назад
Мені, на подібне звернення відповіли дуже довгим листом, суть всього написаного балансоутримувачем - будинок "СТОЇТЬ", ліфти якось працюють, сміття вивозиться, в квартирах електрика є, вода теж, не замерзаєте вщент - так що ви ще хочете.
Якщо цікаво - викладу скан листа. Цікаво друге - куди таку відповідь прикласти можливо??? Здається мені, що люди які працюють у подібних установах - взагалі живуть десь на інших планетах. Одного разу я одному з виконавців подібних листів , у розмові задав питання - а самі , як ви живете в такому бардаку, платите компослуги, потім скидуєтесь у під їзді грошима, щоб зробити там ремонт і таке інше. Відповіді не було - просто широко відкриті очі та ідіотский сміх.
7 gro-za - Київ - Ukraine 2009-12-27 19:30:15 8 мин назад
Не варто продовжувати тему у такому ключі - без конструктиву. Як вирішувати подібні спірні питання - повинно бути зрозумілим кожному серйозному відвідувачеві сайту. Тема не нова, і як слід боротися - рекомендацій БІЛЬШ, НІЖ ДОСИТЬ у Форумі та в Нарисах.
======================================================================================================
NSE60 - Киев - Ukraine 2009-12-26 20:56:14
{{Колективні звернення, як правило, не дають ніяких реpультатів, крім відписок}}
Этап индивидуальных заяв проходили (не все жильцы), акты также имеются далеко не у всех. Реакция ответственных лиц на инд. заявы идиотски простая: "Жалуются несколько человек, а остальные не жалуются, поэтому это все ваши выдумки. если бы что-то не работало - жаловались бы все"
Не буду конечно категорически утверждать, но в нашей стране самым действенным методом является поднятие шумихи и желательно с как можно большим количеством участников. :)
1 gro-za - Київ - Ukraine 2009-12-26 21:27:58 22 час назад
Мій досвід говорить про інше. Хочете отримати реальний результат - захищайтеся в суді. Як це робиться - сайт спеціально для цього й створений, відшукуйте, вивчайте, робіть, як я, робіть краще за мене. Відносно шумихи - якщо на Майдані Незалежності за участю ста чи більше тисяч осіб, то можливо.

2 Ольга та Л. П. - Київ - Ukraine 2009-12-27 19:03:30 34 мин назад
Шановний NSE60!
На нашу думку, колективні звернення до різних інстанцій — це важливий інструмент впливу на житлово-комунальне підприємство, яке неналежно виконує свої обов’язки, а також на органи місцевого самоврядування і державної влади, які мають контролювати роботу цього підприємства. Тож цей інструмент можна і треба застосовувати.
Наш особистий досвід показує, що цей інструмент працює і нерідко дозволяє швидко й ефективно домогтися практичних результатів (таких, як ремонт покрівлі, стін або внутрішньобудинкових мереж, прочищення забитих труб, ремонт насосу) за лічені місяці (а іноді й тижні), тоді як судовий процес може тривати рік чи більше. До того ж на думку фахівців виконавча служба у нас в країні практично не працює, тож примусити житлово-комунальне підприємство виконати судове рішення проблематично. Звісно, це не означає, що звертатися до суду не треба, просто, на нашу думку, це два різні інструменти з різними сферами застосування.
Але для того, щоб звернення (як індивідуальні, так і колективні) були дієвими, писати їх треба грамотно. Деякі свої міркування з цього приводу ми вже викладали на форумі в наступних дописах:
3 Ольга та Л. П. - Київ - Ukraine 2009-11-06 19:27:54
5 Ольга та Л. П. Київ Ukraine 2009-11-06 21:47:22
Конкретно по змісту Вашої заяви. Оскільки індивідуальні неодноразові звернення до ЖРЕО залишились без наслідків, більше звертатися до нього навіть колективно з проханням вжити заходів немає сенсу. Треба писати скарги на дії або бездіяльність керівництва підприємства, яке обслуговує ваш будинок і з яким у вас укладені договори, із зазначенням конкретних порушень ваших прав і дуже конкретними вимогами. Зазначимо, що, якщо ваше ЖРЕО не є окремою юридичною особою, а лише підрозділом того підприємства, яке обслуговує ваш будинок, то скаржитись треба саме на підприємство, а не на його підрозділ, і взагалі надалі взаємодіяти тільки з самим підприємством. Ці скарги треба адресувати до кожної інстанції окремо (а не копіями) з деякими модифікаціями тексту та вимог відповідно до обов’язків адресата. А от копію кожної скарги можна адресувати до свого підприємства.
До підприємства, яке обслуговує будинок, напишіть колективний виклик представників підприємства для складання актів-претензій на ті послуги, які не надаються (якщо не прийдуть, підписуйте акти самі згідно із законом), і одночасно колективну заяву з вимогою припинити нарахування оплати за ці послуги.
Напишіть колективну заяву з вимогою стандартних перерахунків за гаряче водопостачання та опалення за ті роки, коли такі перерахунки не здійснювались (а вони напевне не здійснювались ніколи). про ці стандартні перерахунки Віктор Іванович багаторазово пояснював на форумі, шукайте по дзеркалу цього сайту http://gro-za.org/search.php.
Також напишіть колективну заяву з вимогою перерахунку всьому будинку за ненадані або неналежно надані послуги, доклавши до неї ті акти-претензії, які мають на руках мешканці будинку.
Копії цих зареєстрованих заяв додайте до своїх скарг, щоб адресати скарг бачили, що йдеться не просто про ваші негаразди, а про гроші.
Можете також повідомити Київенерго як зацікавлену особу, що будинок не отримує належних послуг і тому мешканці вимагають від свого підприємства припинення нарахування їх оплати.
Зазначимо, що всі свої вимоги у заявах та скаргах треба викладати предметно і конкретно. Прохання втрутитись для чиновника абстрактне, і, скоріш за все, він ніяк на нього не зреагує.
Просити, а краще вимагати — бо йдеться про порушення ваших прав і обов’язок чиновників негайно їх відновити, — треба конкретних речей, наприклад: провести експертизу внутрішньобудинкових мереж, стану будинку, та скласти відповідний акт за участю представника мешканців будинку (вкажіть його прізвище), зробити ремонт (вказати, який саме), провести службове розслідування причин вказаної дії або бездіяльності конкретної службової особи і повідомити про результати розслідування на таку-то адресу; дати відповіді на конкретні питання (наприклад, у випадку з вашим опаленням, що сталося 23 грудня 2009 р. і чому вийшла з ладу система опалення, яких вжито заходів (з документальним підтвердженням) тощо). При цьому згідно із законом «Про звернення громадян» мешканці мають право вимагати присутності своїх представників під час обстеження будинку, експертизи, розслідування тощо.
До скарг треба додавати копії відповідного листування і актів, наявних у мешканців будинку.
Все оформлюйте професійно. У заяві/скарзі зробіть у Ворді верхній колонтитул із зазначенням її назви, номеру аркуша та кількості аркушів, щоб жоден аркуш «випадково» не загубився. Завершуйте заяву/скаргу розділом ПРОСИМО/ВИМАГАЄМО з переліком вимог. В самому кінці заяви/скарги у розділі ДОДАТКИ перелічуйте усі додатки із зазначенням кількості аркушів кожного додатку. Вимагайте письмової відповіді і вкажіть, на яку адресу.
Мешканці, які захворіли внаслідок відсутності опалення, мають зберегти усі медичні свідоцтва своїх хвороб: довідки (нехай просять вказувати ймовірну причину захворювання), рецепти, чеки — як докази у суді та додатки до звернень.
Викличте санепідемстанцію для фіксації наявності плісняви і її причин.
Звісно, це не все, що можна зробити та написати, — будьте креативними :)
Важливо також самим детально розібратися в причинах неполадок з опаленням та гарячим водопостачанням (або вимагати від відповідної інстанції, скажімо, УЖГ КМДА, проведення фахової експертизи). Тоді ви зможете ставити більш конкретні вимоги у своїх зверненнях.
Ще раз підкреслюємо — дуже важливо підкріплювати свої вимоги посиланням на закони та конкретні порушення ваших прав.
Треба прослідкувати, щоб тон усіх звернень був спокійним, впевненим і діловим — тобто тільки факти, пропозиції, вимоги. З чиновниками треба розмовляти мовою законів, в рамках їх службових обов’язків, які треба добре знати і на які їм треба вказувати, та своїх прав.
Наприклад: «Все це відбувається на тлі повної байдужості з боку ЖРЕО-*** та майже чотирикратного (!) зростання плати за утримання нашого будинку.» Вказувати треба не на байдужість (бо, зрештою, це припущення, а вам допоможуть тільки факти), а на те, що підприємство не виконало такі-то обов’язки, порушило такі-то закони і пункти договору з вами, порушило такі-то ваші права. Далі: «є абсолютно незрозумілими підстави, на яких ЖРЕО-*** виставляє нам рахунки» — це емоційний вислів, а вказувати треба на незаконність (із зазначенням конкретних статей) і невідповідність договору (вказати пункти) нарахувань, які здійснює підприємство. Весь документ аналізувати не будемо, але ідея, як треба писати, сподіваємося, зрозуміла.
Також, підписуючись, мешканці мають обов’язково зазначати ПІБ.
Додамо також: важливо, щоб хтось із мешканців взяв на себе обов’язок з обліку звернень та відповідей на них (про що, до кого, вх. № та дата реєстрації, від кого; на який вх. №, який вих. № від якої дати, про що, дата отримання; які складені акти, які проведені дії тощо).
Окрім того, що все це необхідно для дієвості ваших звернень і без цього ви не отримаєте жодного результату, Ви ж розумієте, яку доказову базу вся ця робота дасть для подальшого звернення до суду, якщо до цього дійде.
Бажаємо вам всім наснаги, оптимізму і, звісно, успіхів у вашій боротьбі за свої права і достойне життя.
3 gro-za - Київ - Ukraine 2009-12-27 19:38:24 1 сек назад
Не розділяю Вашого оптимізму. Звернення та відповіді (відписки) на них можна використати лише як докази бездіяльності суб\'єктів господарювання та/або владних повноважень. А без судових рішень не обійтися. Дійсно, судова тяганина триває місяцями та роками. Але кожен епізод щось додає у плані отримання потрібного судового рішення. Крім того, можливе задоволення вимог про відшкодування матеріальних та моральних збитків, чого не можна досягти зверненнями громадян. А покарати порушника прав споживача можна лише живою копійкою. Тоді вони починають задумуватися.
ВИСНОВОК: Замість збирання підписів подайте до суду відповідну кількість позовів, підписаних тими ж особами. От тоді навіть влада задумається!
==========================================================================================================================

2009-12-27

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

Go to full version