Розділи засновника > ЗНО чи ЗЛО ? Як правильно ?

Як вони вас оцінять:

(1/2) > >>

gro-za:
http://osvita.ua/test/advice/7792  -  ЗНО-2010: Розрахунок тестового балу з іноземних мов за 200-бальною шкалою
Як вони вас оцінять:


--- Цитувати --- Тестовий бал зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з англійської, німецької, французької та іспанської мов обчислюється як арифметична сума всіх набраних балів за кожне виконане завдання тесту
Максимально можливий тестовий бал за виконання завдань тесту з іноземних мов – 78.
Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з англійської, німецької, французької та іспанської мов здійснюється у два етапи. На першому етапі визначається тестовий бал учасника зовнішнього оцінювання (максимум – 78 балів). На другому етапі, на основі тестового балу визначається оцінка результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою.

До уваги абітурієнтів – таблиці перерахунку тестового балу у 200-бальну шкалу наведені для приблизного розрахунку тестового балу:

У цій статті використані таблиці перерахунку тестових балів у 200-бальну шкалу минулого року. У чистому вигляді використання таблиць минулого року неможливе, оскільки тести минулого та цього року відрізняються за кількістю завдань та максимальною кількістю можливих балів.

Перевід суми набраних балів на тестуванні з іноземних мов в унормовану 200-бальну шкалу оцінювання визначається рядом наступних чинників:

    * максимальною кількістю балів, що може отримати учень;
    * складністю тестового завдання;
    * фактичними результатами, що одержали учасники тестування у цьому році.

Зважуючи на те, що формула перерахунку в цьому році залишається такою ж, якою вона була у 2009 році; припускаючи, що складність тестових завдань відповідає складності минулого року; а фактичний максимальний бал не сильно відрізняється від минулорічного, ‑ до уваги слід брати тільки максимальну кількість балів за виконання всіх тестових завдань (минулого року – 60 балів, цього року – 78).

Отже, кожний бажаючий може орієнтовно вирахувати свій бал у такий спосіб: помножити свій набраний бал на коефіцієнт 0,769 (нуль цілих сімсот шістдесят дев’ять) і застосувати цей бал до таблиці 2009 року.

У будь-якому випадку, всім абітурієнтам слід зауважити, що остаточний результат буде відомий тільки після перевірки всіх тестових завдань УЦОЯО.
--- End quote ---


Дітки, вперед! Забудьте англійську чи іншу мову. Займіться тепер арифметичними розрахунками. За наслідки ніхто не ручається.
Для спрощення Вашого завдання я публікую графік, побудований на підставі таблиці 2010 р. з англійської мови. Найдивніше, як на мене, є штучний характер цього графіка. Чому він будується в шкалі (100...200) балів, а не в (0...200)?
Виходить, що не набравши жодного балу після перерахунку абітурієнт отримає оцінку в 100 балів? Чому вибрана саме така, трохи нелінійна залежність? Хто це все видумав і навіщо? Невже не можна було зробити простіше і прозоріше? Що це за такий необґрунтований злом графіка між точками 5 та 16 по горизонталі, ради чого він запроваджений? Для псевдонауковості?

А тепер нехай хто-небудь скаже, чим мій графік (внизу під попереднім) відрізняється від їхнього. Вважаю свій об'єктивнішим, можу навіть обґрунтувати не гірше, ніж це роблять чиновники з Центру ЗНО.

ВАВАНчик:
Это полнейшая глупость.... ЕЕ можно только как ориентир (+/- трамвайная остановка) использовать. (сообщение В.И. до РЕДАКТИРОВАНИЯ не содержало графики, ответ біл на проэцирование системы перевода прошлого года на результаты тестирования этого года)

gro-za:

--- Цитата: ВАВАНчик від 13 Червня 2010, 09:43:50 ---Это полнейшая глупость.... ЕЕ можно только как ориентир (+/- трамвайная остановка) использовать.

--- End quote ---
Згода на всі 100 відсотків. От якби автори цих методик прочитали та зробили для себе висновки. Проте, нічого сподіватися. Як у нас працюють чиновники? Найвищий з них кидає ідею. Нижчі за рангом підхоплюють, не розуміючи, як її слід втілювати у життя. Ще нижчі отримують доручення підготувати. Потім найвищий затверджує, не розуміючи, що робить. А далі вже йде виконання на місцях, з порушеннями.
Як з цим боротися? Адміністративний позов на них до суду! Досить по одному до кожного окружного адміністративного суду України.
Якщо хтось побажає, можу допомогти шляхом підготовки тексту адмінпозову, який у такому випадку буде викладений у даній темі. А якщо ніхто не побажає, то не скигліть! На вас ніхто з можноваладців жодної уваги не зверне. Хіба що заблокуєте під'їзди до будівлі Міносвіти. Та й то, з невеликою кількістю протестувальників міліція елементарно розправляється.

ВАВАНчик:

--- Цитата: gro-za від 12 Червня 2010, 13:11:19 ---Дітки, вперед! Забудьте англійську чи іншу мову. Займіться тепер арифметичними розрахунками. За наслідки ніхто не ручається.
Для спрощення Вашого завдання я публікую графік, побудований на підставі таблиці 2010 р. з англійської мови. Найдивніше, як на мене, є штучний характер цього графіка. Чому він будується в шкалі (100...200) балів, а не в (0...200)?
--- End quote ---
Для того чтобы не путатать и не вводить в заблуждение людей. В некоторых ВНЗ идет оценивание по Болонсой системе (от 0-100 баллов), и вот чтобы както ОТЛИЧИТЬ ЭТИ СИСТЕМЫ выбрали нейтральную сустему (от 100 до 200). Ничего плохого в этом нет!!!
--- Цитувати ---Виходить, що не набравши жодного балу після перерахунку абітурієнт отримає оцінку в 100 балів?
--- End quote ---
ДА, ну и что?! Это балл к оторый ни к чему не обязывает! Ибо сто по этой шкале, это 0(НОЛЬ) по обычной!
Температуру по цельсию мы тоже меряем с 273,(с хвостиком) по шкале абсолютных температур (Кельвина), но этож никого не смущает?!
--- Цитувати ---Чому вибрана саме така, трохи нелінійна залежність? Хто це все видумав і навіщо? Невже не можна було зробити простіше і прозоріше? Що це за такий необґрунтований злом графіка між точками 5 та 16 по горизонталі, ради чого він запроваджений? Для псевдонауковості?
--- End quote ---
В.И. еще раз обьясняю:шкала перевода образуе6тся ПОСЛЕ проверки всех работ! Предположим что из 100 заданий все справились с 25 ...
75% справилсь с 50
50% справились с 60
45% справились с 70
15% справись с 80
2% справились с 90
0,01% справись со 100
Изобразите это на линейном графике....
А теперь создайте нелинейную шкалу в которой участок 70-85 заданий сильно растянут. бо каждый правильный ответ в этой части должен приносить намнооооого больше дополнительных баллов, чем в участке 25-70, а тем более 0-25.
Кроме этого нужно участки 0-30 и 85-100 наоборот очень сжать иначе будет очень большие интервалы не занятые баллами, а это не хорошо
--- Цитувати ---А тепер нехай хто-небудь скаже, чим мій графік (внизу під попереднім) відрізняється від їхнього. Вважаю свій об'єктивнішим, можу навіть обґрунтувати не гірше, ніж це роблять чиновники з Центру ЗНО.
--- End quote ---
Знов за рибу гроші.... Шкала от 100 до 200, а не от 0 до 200 ;)

gro-za:

--- Цитата: ВАВАНчик від 13 Червня 2010, 10:28:33 --- Знов за рибу гроші.... Шкала от 100 до 200, а не от 0 до 200 ;)

--- End quote ---
Ну хто Вам сказав, що я за ту чи іншу шкалу? Ви повинні зрозуміти, що я проти будь-якого шкалювання. Використовуйте результат тестів без спотворення-перетворення. Різні тести дають можливість набрати різну кількість балів. Наприклад, тест з англійської мови розрахований на максимум 61 бал (на 100, і не на 200). Розтягування шкал, графіків нічого нового не додає, але заплутує, приховує, затінює фактичні результати. От і використовуйте фактичні результати. А відбір здійснюйте відповідно до гістограм (або не спотворених "шкалюванням" і "приведенням" фактично отриманих результатів по кожному предмету). Крапка. Більше нічого в первинних даних тестування немає. І нова інформація для прийняття рішення не з'явиться. Зате зникнуть балачки типу "Ви правильно вирішили 20 відсотків завдань, але це ще нічого не означає.  От ми проведемо "шкалювання", і тоді все вирішиться. Не панікуйте!"
Насправді, не так слід діяти. І Болонська система тут ні до чого. Якщо не пудрити мізки різного роду перетвореннями шкал, то тоді на перший план перейде більш актуальна проблема адекватності тестів. Чого й уникають чиновники та їх апологети.
Жаль, що Ви цього не розумієте.
До речі, минулого року, здається в Одесі, адмінсуд за позовом одного з абітурієнтів визнав методику тестування невідповідною нормам права. Чи була апеляція - невідомо.
Передбачаю, що в цьому році більша кількість випускників та їх батьків дозріла до розуміння, що псевдо-освітяни їх просто дурять.
То на чиєму боці Ви, Володимире Юрійовичу? Вам подобаються дії шахраїв від влади? Ви пропонуєте не звертати уваги на їх непринципове, з Вашої точки зору, шахрайство?
Думаю, що це питання з часом буде вирішене так, як це робиться в Англії, США, Німеччині, а не відповідно до забаганок чиновників Міносвіти. Їм би лише показати свою силу всупереч права.
До речі, слід дослідити питання, а чи відповідні методики затверджені актами Міносвіти з їх державною реєстрацією в Мін'юсті? Я ще до цієї теми не дійшов. Відволікаєте Ви мене, Володимире Юрійовичу, на пусті балачки. Дослідіть, будь-ласка.
Відлучу таки Вас від Форуму днів на 5? За цей час все з'ясується, а я зекономлю сили, що витрачаються  на безплідну полеміку, яку Ви нав'язуєте. Не ображайтеся, мені це заважає виконувати місію, задекларовану на Головній сторінці. А можете створити власний сайт. Перепон для цього немає.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version