'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ  (Прочитано 27500 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

22.01.2016 у позові було відмовлено.СЗ доплачував.Аргумент юриста виконкому-при затвердженні тарифів вони не повинні перевіряти наявність технічного паспорту та інвентаризаційної справи будинку, а докази у засіданні суд до уваги не прийняв.Ухвалу отримаю 27.01 і викладу на сайті.Далі може бути Львівський апеляційний адміністративний суд та новий СЗ.Буду вдячний за пораду- як відновити технічну документацію будинку через ЖЕК та провести розрахунки тарифу на їх підставі згідно законодавства.При відсутності тех.документації на будинок-які можуть бути підстави для нового позову, тепер проти ЖЕКа?
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Ви трішки не правильно зайшли у суд з адміністративним позовом

у апеляції радив би звернути увагу на наступне:

Спочатку, зясуйте, чи рішення виконкому у відповідності до ст28 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні було погоджено з Антимонопольним комітетом чи ні. Якщо питання про тарифи з Антмонопольним комітетом не узгоджувалося, то  це є порушення ст 28 згаданого вище Закону.

Антимонопольний комітет питання затвердження коригуючого коефіцієнта 1,6 до тарифів на послуги з утримання
будинків і споруд та прибудинкових територій звичайно б не погодив, бо це порушення Закону

рішення виконкому, яким затверджено коригуючий коефіцієнт 1,6 до тарифів на послуги з утримання
будинків і споруд та прибудинкових територій, не відповідає п2 ч.1 ст 28 ЗУ про місцеве самоврядування в Україні, яким передбачено встановлення/погодження  в абсолютному виразі тарифів, а не якихось інших величин



« Останнє редагування: 23 Січня 2016, 12:17:35 від focus »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Щодо рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 28.09.2011р. №1603 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і на інші житлово-комунальні послуги»  пропущено строк позовної давності.
Автор: focus:
Цитувати
Спочатку, зясуйте, чи рішення виконкому у відповідності до ст28 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні було погоджено з Антимонопольним комітетом чи ні. Якщо питання про тарифи з Антмонопольним комітетом не узгоджувалося, то  це є порушення ст 28 згаданого вище Закону.
ст28 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні про АМКУ не згадує.  Не завадило б ознайомитися  з "ПОРЯДОК подання, розгляду, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, які регулюються виконавчим комітетом Тернопільської міської ради", якщо такий є.
Автор: focus:
Цитувати
рішення виконкому, яким затверджено коригуючий коефіцієнт 1,6 до тарифів на послуги з утримання
будинків і споруд та прибудинкових територій, не відповідає п2 ч.1 ст 28 ЗУ про місцеве самоврядування в Україні, яким передбачено встановлення/погодження  в абсолютному виразі тарифів, а не якихось інших величин
Застосована процедура "Коригування тарифу",  передбачена п.п. 36 - 38 "ПОРЯДКУ формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" ( ПКМУ № 869). Саме у спосіб застосування  коефіціенту
Цитувати
37. Коригування тарифів на послуги здійснюється за формулою
Тск = Тдк х Кзв
де Тск - скоригований тариф; Тдк - тариф, що діє на момент коригування; Кзв - коефіцієнт зміни витрат, пов'язаних з наданням послуг.
Кзв в даному випадку і є 1,6.   ОМС не просто має такі повноваження, а навіть зобов'язаний затверджувати таке коригування. Див. ЗУ "Про ЖКП" ст. 31 ч.  10 абз. 2
Цитувати
Орган, уповноважений здійснювати встановлення цін/тарифів, зобов'язаний прийняти рішення про коригування тарифу не пізніше ніж через 10 днів з дня отримання відповідного подання.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
ст28 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні про АМКУ не згадує

так..не замітив зміни..однак є закон україни про Антимонопольний комітет ст.20
Цитувати
Органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані погоджувати з Антимонопольним комітетом України, його територіальними відділеннями проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть вплинути на конкуренцію, зокрема щодо створення суб'єктів господарювання, встановлення і зміни правил їх поведінки на ринку, або такі, що можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції на відповідних ринках, а також одержувати дозвіл Антимонопольного комітету України на концентрацію у випадках, передбачених законом.




Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Станом на 25.03.2015р. рішення про коригування тарифу не могло впливати на кокуренцію.
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

Постанова суду та заяви на заперечення. Суд не хвилює, що Права власності на земельну ділянку, постійного користування, оренди виникають з моменту державної реєстрації цих прав – ст. 125 Земельного кодексу України. План-схеми чи інші документи від органів місцевого самоврядування  законом не передбачені. До структури тарифу входить технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:обслуговування інженерних мереж будинку, і все це рахувалось за відсутності  тех.паспорту та схем з фактичною довжиною систем.
« Останнє редагування: 27 Січня 2016, 20:28:47 від alexalex »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Ухвалою Тернопільського міськрайонного суду від 24.09.2015 року у зв’язку з пропущенням позивачем строку звернення до суду без поважних причин та відсутності підстав для його поновлення залишено без розгляду адміністративний позов ХХХ Олександра Леонідовича до Виконавчого комітету Тернопільської міської ради в частині визнання невідповідним з дати прийняття та скасування рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 28.09.2011 року №1603 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і на інші житлово- комунальні послуги» зі змінами в частині затвердження тарифу для утримання багатоквартирного будинку по вул. Карпснка, 15 в м. Тернопіль. Ухвала суду позивачем не оскаржувалася та набрала законної сили
Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 28.09.2011 року №1603 є чинним. Тариф, затверджений Рішенням №1603,  Рішенням №265, прийнятим 28 березня 2015 року, лише коригується. Під час коригування дані техпаспорту не використовуються.  Коригується розмір витрат, що були враховані у чинному тарифі ( див. ПКМУ 869).
По рішенню № 265 Ви можете доводити не вірно застосовані індекси цін/інфляції, ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, вартість електроенергії, пально-мастильних матеріалів, зміну розміру зарплат, податків, що впливає на розмір отриманого коефіціента. Я так розумію, позов цих даних не торкався взагалі. Посилатися на дані техпаспорту для оскарження рішення № 265 нема сенсу. Розрахунок затверджений рішенням тарифної комісії. Для скасування в адмінпроцесі рішення № 265 на підставі невірного розрахунку, потрібно спочатку в цивільному процесі довести порушення при складанні розрахунку. Оскаржувати рішення № 1603 вже запізно, строки вийшли.
« Останнє редагування: 28 Січня 2016, 16:43:47 від Юрій Васильович »
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
По рішенню № 265 Ви можете доводити не вірно застосовані індекси цін/інфляції, ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, вартість електроенергії, пально-мастильних матеріалів, зміну розміру зарплат, податків, що впливає на розмір отриманого коефіціента. Я так розумію, позов цих даних не торкався взагалі. Посилатися на дані техпаспорту для оскарження рішення № 265 нема сенсу. Розрахунок затверджений рішенням тарифної комісії.

Юрій Васильович!

А  як впливає коригуючий коефіцієнт на 1.6 на всі складові тарифу, зоокрема на послуги  сторонніх організацій- вивезення побутових відходів, технічного обслуговування ліфтів, дератизації, дезінфекції і тд.

доречі дератизацію проводять у підвальному приміщенні...а  чи є підвальне приміщення, можна  взнати з техпаспорту на будинок. так само і  чи є у будинку  внутрішньобудинкові мережі.
« Останнє редагування: 28 Січня 2016, 21:22:51 від focus »
Записаний

alexalex

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 373
    • Перегляд профілю

Тарифи були встановлені виконкомом однакові для всіх будинків міста до 5-ти поверхів, що суперечить постанові Кабінету Міністрів України від 01.06.2011р. №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» в частині коригування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг.Невже мешканці будинку будуть за власні кошти відновлювати тех.документацію будинку,якому 49 років?
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю



Цитувати
Обов’язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв’язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів позивача у справі. Відсутність порушеного права чи невідповідність обраного позивачем способу його захисту способам, визначених законодавством, встановлюється при розгляді справи по суті, і є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові.
В судовому засіданні встановлено, що розрахунок тарифів на житлово- комунальні послуги по будинку №15 по вул. Карпенка в м. Тернополі, які були затверджені рішенням ВК ТМР №1603 від 28.09.2011р. здійснено на основі загальної площі даного будинку та площі прибудинкової території визначеної на основі замірів проведених обслуговуючим підприємством. Крім цього площа прибудинкової території та площі сходових кліток по будинку №15 по вул. Карпенка в м. Тернополі затверджена рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради №524 від 30.03.2011 року.


А чи  у вас проводилося закріплення меж прибудинкових територій будинків та меж в натурі проводилося?

http://reyestr.court.gov.ua/Review/36147369
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

А  як впливає коригуючий коефіцієнт на 1.6 на всі складові тарифу, зоокрема на послуги  сторонніх організацій- вивезення побутових відходів, технічного обслуговування ліфтів, дератизації, дезінфекції і тд.

доречі дератизацію проводять у підвальному приміщенні...а  чи є підвальне приміщення, можна  взнати з техпаспорту на будинок. так само і  чи є у будинку  внутрішньобудинкові мережі.
Я ж Вам вже рекомендував подивитись п.п. 36-38 ПОРЯДКУ формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.  Там є формула. Вона досить громіздка. Площа підвалу повинна бути в тарифі,  якщо дератизація була врахована в тарифі. Якщо не була, то її і не буде, нічого буде коригувати.  Це ж не є  розрахунком нового тарифу.  Розрахуноок тарифу залишився старий, з 2011р. Стосовно субпідрядників,  то формула враховує зміну чи відсутність зміни їх  послуг.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Стосовно площ
Цитувати
Пзжн - сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), які мають окремі виходи безпосередньо на сходові клітки, що влаштовані з урахуванням вимог державних будівельних норм та зазначені у технічних паспортах на нежитлові приміщення (якщо в технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку) не відображені та невідкореговані площі, необхідні для розрахунку тарифу на послуги, застосовуються площі, які зазначені в актах, складених за результатами проведених обмірів житлового фонду)
(ПКМУ 869).
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email