Розділи засновника > Все про захист прав споживачів побутових та торговельних послуг

Поломка електротовару, який на гарантії

(1/1)

Alina:
Поламався телевізор, який ще на гарантії. Форумчани, підскажіть як правильно діяти? Тому що телевізор має брак заводський і я тільки потім буду його ремонтувати!!!

Nimfa:
На днях мала таку саму історію з електрочайником. Мої дії були такими:
разом з документами на чайник (інструкція по експлуатації, яка містила гарантійні талони, та товарним чеком, у якому зафіксовано дату купівлі) і самим чайником пішла у сервісний центр, що надає гарантійний ремонт товарам цієї марки. Виявилось, що на гарантійниї талонах стоїть штамп магазину, але не стоїть дата продажу (ось тут чек з датою і допоміг, до кінця гарант.терміну залишалося 10 днів, працівник сервісцентру сам вписав дату у гарант.талони). Адреси сервісцентрів має бути вказано у паспорті (інструкції з експлуатації) товару, але я шукала в інтернеті і знайщла прямо біля свого будинку, у документах цей сервісцентр не був вказаний. Далі у сервісі в мене прийняли чайник разом з цими документами і видали документ, де зазначили, що взяли у мене прилад з документами на тестування і перевірку по гарантії. Далі сказали, що спочатку фахівець встановить, чи є ця поломка гарантійним випадком (3 дні), якщо так, то у фірми-виробника з'ясують, чи є запчастини для ремонту (ще 5 днів), якщо є, то чекатимуть, коли привезуть деталі (1 міс.), потім відремонтують і зателефонують, коли прилад буде відремонтовано. Якщо запчастин немає, то складуть відповідний акт сервісного центру (у мене він наз. Довідка про неремонтованість гарантійного приладу), з яким треба звернутися до продавця товару, який на підставі цього акту має замінити прилад на такий самий, але новий, а у разі відсутності такого товару у наявності, має повернути його вартість, вказану у чеку.
Сподіваюсь послідовність дій та документи, якими вона має супроводжуватися, Вам зрозуміла.
Бажаю успіхів!!!

П.С. Поки що ані грошей, ані нового чайника не отримала через те, що купувала його в інет-магазині, який встиг закритися незадовго до того, як я отримала акт-довідку.
В ЗУ "Про захист прав споживача" прочитала, що споживач може звертатися або до продавця або до виробника. Можливо, тепер буду розшукувати представництво виробника на Україні і звертатися туди.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

Go to full version